על אחוות האור

אחוות האור או אחוות הבריאה היא שושנת יעקב, היא השכינה, מהווה את הפן הנקבי באלוהות המצטיירת כמעגל של נשים לובשות לבן, אוחזות ידיים, ומחוללות בסנכרון מושלם, פניהן מוארות באור רך קורן, התדר הוא של הודיה, אהבה אלוהית ללא תנאי, וחמלה אין סופית.

לאלוהים פנים הרבה, בכתובים אלוהים מתגלה לשלושת האבות בשם שדי, ולראשונה נגלה למשה רבנו הלוא הוא אברהם אבינו בשם המפורש יהוה : "  וַיְדַבֵּר אֱלֹהִים אֶל מֹשֶׁה וַיֹּאמֶר אֵלָיו אֲנִי יְהוָה, וָאֵרָ֗א אֶל אַבְרָהָ֛ם אֶל יִצְחָ֥ק וְאֶֽל יַעֲקֹ֖ב בְּאֵ֣ל שַׁדָּ֑י וּשְׁמִ֣י יְהֹוָ֔ה לֹ֥א נוֹדַ֖עְתִּי לָהֶֽם"  ( שמות ו', ב'- ג' ).

מוקדם יותר, במעמד הסנה הבוער אלוהים מורה למשה לכנותו בפני בני ישראל בשם אהיה:  "וַיֹּ֤אמֶר אֱלֹהִים֙ אֶל מֹשֶׁ֔ה אֶֽהְיֶ֖ה אֲשֶׁ֣ר אֶֽהְיֶ֑ה וַיֹּ֗אמֶר כֹּ֤ה תֹאמַר֙ לִבְנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל אֶֽהְיֶ֖ה שְׁלָחַ֥נִי אֲלֵיכֶֽם "  (שמות ג', י"ד ), צופן אהיה הנו הלחם של אחוות האור בראשי תיבות אה + שתי אותיות השם המפורש י ו-ה, מבטא את עקרון האחדות בבריאה של מיזוג הנקבי עם הזכרי.

בעת הזו של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים ושארית העידן, היעד ההתפתחותי במרחב ארץ הנו השלמה של מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקארמה, במטרה להגיע דף נקי וחלק לעידן החדש שבפתח המכונה " עידן תור הזהב " אשר חרט על דגלו יחסי אהבה ויצירה משותפת של האנושי עם האלוהי כפי שהיה בראשית עידן זה טרום החטא הקדמון והנפילה בתודעה.

אחוות האור קיבלה על עצמה בתקופה כה מיוחדת, מאתגרת ומכרעת זו, ללוות מקרוב ולסייע בריפוי ובעלייה בתודעה של המין האנושי לפיכך, עם התקדמות הזמן עוד אנשים ונשים נעשים מודעים לה וחשים בנוכחותה.

כאן באתר הבית ובדף מתפרסמות דרך קבע תמסורות המציגות מיידעים חדשניים וייחודיים אודות טבע הזמן העכשווי של חילופי העידנים. בנוסף, מדי חודש מתקיים טקס חניכה בזום במהלכו מוענק לכל משתתף.פת חותם אנרגטי אישי מאיץ טרנספורמציה והתפתחות מאחוות האור.

עבור מי שרוצה להגיע לגאולה האישית דהיינו, להשלים את מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקארמה, לממש את הייעוד הרוחני בכל הרבדים הזוגי, ההורי, והמקצועי הייעודי, וליצור במשותף עם הרוח מוצע נתיב ריפוי וחניכה אישי בהובלה של אחוות האור.

מפאת גודל השעה בין השנים 2012 ועד 2018 הוענקו מאחוות האור דרכי גלגלי הצלה אחרונים לדמויות המפתח התנכיות בניהן מי שהם היום חווה וקין, בניו של נח – שם חם ויפת, אביו ואחיו של אברהם אבינו – תרח הרן ונחור, לוט ואשתו, אימהות האומה, ישמעאל ועשיו, אחיו ובניו של יוסף הצדיק, קורח, כלב בן יפונה ויהושוע בן נון, שאול המלך, מרדכי היהודי המן הרשע וושתי ועוד עשרות דמויות מרכזיות מהכתובים. למרבה הדאבון, למעט מי שהיא היום רבקה אימנו השאר בעטו את הושטת היד רבת הנדיבות והחסד כתוצאה מכך, איבדו לצמיתות את מעמדם הרוחני, עברו לסוף התור אף דנו עצמם למסכת חדשה של גלגולים מתקנים עד לתום עידן זה. בימים אלה עיקר הפעילות של אחוות האור מתמקדת במתן הזדמנות לדמויות המשנה התנכיות לאייש את אותן תפקידי הובלה אשר התפנו לא מכבר.

חשוב לדעת, שקריון הוא קבוצה מתוך 12 קבוצות של אחוות האור, והוא הקבוצה הידועה והמוכרת מכולן, יתר הקבוצות תתגלינה בעתיד, בתואם לרמת ההתפתחות והתודעה של המין האנושי. כל קבוצה מתוך ה- 12 קיבלה על עצמה תפקיד קרי, אספקט מסוים של השפעה על כדור הארץ ועל גאייה, על-מנת לסייע ולתמוך את פעילותה הנשגבה של אחוות האור, בעת מקודשת והרת גורל זו, של "אחרית הימים" ומעברי עידנים.

עליי ואיך הגעתי לאחוות האור

מילדות ליוותה אותי ידיעה פנימית, שאני כאן במטרה לעזור לבני-אדם באשר הם, במתן פתרונות והקלה במצוקותיהם, ביחד עם רצון עז להאיר דרכם, ולקרבם מחדש לאלוהות. הרגשתי, שהתממשותי בחיים אלה, כאישה יהודייה, החיה בישראל, אינה מקרית ומכווננת היטב מלמעלה.
בצעירותי, חוויתי חוויות של 'התגלות' במצבי ערות ושינה, שלא הבנתי וידעתי את פשרן, הואיל והסביבה בה גדלתי הייתה חסרת מודעות וכלים להכיל ולהתמודד, משך שנים ארוכות קברתי יכולות אלה בתוכי. מצאתי מפלט מסוים בקריאת ספרים שעסקו ברוחניות, ובהאזנה לתוכניות רדיו ששודרו באישון לילה, מאחר ובזמנו הנושא המיסטי היה פחות מקובל ומדובר.
לאורך מסע חיי, ועד הגיעי לגיל 36 , הנחתי בראש סדר העדיפויות את הריפוי וההתפתחות האישית ושל האחרים. באופן טבעי, נמשכתי לעולם הטיפול, ולמדתי תרפיה בתנועה (M.A), שמתמקדת ביחסי הגומלין שבין הנפש לגוף. כתרפיסטית בתנועה עבדתי עם גילאים שונים ואוכלוסיות מגוונות אולם, למרות הניסיון, הידע והדרך ההתפתחותית המשמעותית שעברתי, ליוותה אותי בהתמדה, תחושת כאב מהולה בתסכול, חשתי שישנו דבר מה 'אחר' שהנו מעבר לכל מה שלמדתי והכרתי בחיי עד אז, דבר מה שאני משתוקקת לחבור אליו ורוצה להנחילו לאנושות ולעולם. חשתי כאדם שמגשש דרכו בעלטה, חיפשתי תשובות ולא מצאתי, זעקתי מבפנים.
בתקווה למצוא את הדרך שמאגדת את הרוחי, הרגשי והפיזי יחד, שנים נעזרתי במטפלים מתחומים שונים, ולמדתי אצל מורים וחוגים רוחניים. היום אני יודעת, שמקור הכאב והסבל, החולי הרגשי והפיזי הנו, בפיצול ובהפרדה של החלקים שאנו -הנשמתי מהאנושי או בשפת אחוות האור של "עצמי האור" מ"עצמי העור".
סמוך לקיץ 2011 , מספר חודשים לפני יום הולדתי ה- 37 , בהבזק של רגע אחד, שהתרחש במהלך ארוחת בוקר במקום העבודה דאז (גן לילדים עם אוטיזם), שמעתי את קולה של הנשמה אומרת בנימה מצווה: הגיע הזמן לעשות משהו עבור הנשמה, ובקיץ הזה ללמוד קורס תקשור! הייתי בטוחה, שבשל גילי המבוגר יחסית והיותי אישה רווקה, מדובר בהעשרה ותו לא, לא שיערתי בנפשי שביעוד שלי להיות מתקשרת, מרפאה ומורה רוחנית! כמה שבועות לאחר מכן, יד הגורל והרגליים הובילו אותי לבית, בו נודע לי כי בדיוק למחרת בערב יועבר במקום קורס תקשור. למרות שהקורס היה קצר יחסית, וחלק מהמפגשים אף נדחו ולא התקיימו במועדם, מהרגע הראשון, מצאתי עצמי לומדת בשקיקה, ומתרגלת מידי בוקר 7 דקות של "מדיטציית הצ'אקרות". למרבה הכאב והזעזוע, האדם שבזמנו לימד את הקורס ותקשר את "מועצת התשעה", עזב מאז את הדרך, ולכן נבצר ממני לציין במי מדובר.
כשנה לאחר שסיימתי את קורס התקשור, בזמן חלימה בלילה, הועבר מסר מהנשמה, לעזוב את מקום עבודתי במשרד החינוך, ולהקדיש את כל כולי לעבודה אישית והתפתחות רוחנית, מעבר לזה לא נמסר מידע נוסף. באופן טבעי, הייתי אחוזת בהלה ופחד נוכח אי הוודאות, שלא לדבר על בני המשפחה, חברים וקולגות מסביבי, שהרימו גבות, ופחות או יותר חשבו שהשתגעתי. אולם, בתוכי ידעתי, שלא ארגיש שלמה אם לא אשמע להכוונה הפנימית. בחודשים שאחרי, הייתי עסוקה בלהתמודד עם התקפי חרדה, ובלהיות חסרת מילים ותשובות לשאלות שנשאלתי: אז מה את עושה במשך כל היום? מהן תכניותייך הלאה? מה עם פרנסה וחסכון לפנסיה?
כדי לעזור לעצמי בהתמודדות עם החרדות מבלי ליטול כדורי הרגעה, חודשים ארוכים, תרגלתי מידי יום מדיטציות, כתיבה עצמית, והייתי בתהליך חניכה אינטנסיבי אצל מספר חונכים במקביל בנוסף, למדתי במסגרת קבוצתית וקראתי הרבה חומר בנושא.
בבוקרו של יום רביעי ה- 6.10.2012 צמד המילים אחוות האור ניצת לראשונה בתודעתי, מלווה בחיזיון עדין ויפיפה של מעגל נשים לבושות לבן, מתנועעות יחד בסנכרון מושלם כאילו היו ישות אחת, המראה הרגיש קרוב ומוכר כל כך…הרגיש "בית".
מספר שבועות לאחר ההתגלות הראשונית, עברתי תהליך חניכה בשנתי, במהלכו למדתי לעבוד עם התדרים של אחוות האור. התחלתי לעבוד עם אנרגיה זו, ולטפל באופן אינטואיטיבי בבני משפחה וקרובים, מבלי להבין ולדעת למה לצפות. ככל שהתמסרתי, הופתעתי מעוצמת אנרגיות הריפוי, המיידעים והמסרים, שירדו עבורי ועבורם.
בהדרגה, בתהליך שארך כשנתיים, נעשיתי מודעת לכך, שהקשר שלי עם אחוות האור הנו עתיק יומין, ומשתרע על-פני תקופות חיים רבות הרבה מעבר לעידן הנוכחי. בעדינות, אחוות האור חשפה בפני את גלגולי התנכיים, והאירה את הקשר שלהם לבחירה הנשמתית, ולנתיב הייעודי בפרק החיים הנוכחי. התגלה לי, שהייתה לי הזכות לחיות לצדם של האבות אברהם ויצחק, להיות בקשר דם עם "יעקב אבינו", "משה רבנו", "שמואל הנביא", "המלך דוד"," המלך שלמה" וישוע, ולחיות לצדו של "הנביא מוחמד", זו הסיבה שכל השלושה- משה, ישוע והנביא מוחמד קרובים ללבי, דבקתי באורם עד שדרכם הפכה לדרכי, תורתם נעשתה תורתי! לעיתים קרובות, אני נשאלת, האם אני שומרת את מצוות היהדות אז התשובה היא בהחלט כן! העובדה שהנני שומרת שבתות וחגים ומחויבת ליהדותי, היא זו שמעניקה לי את החופש לנוע מעבר לדת!
עם השנים, יחסי האמון, האהבה והשותפות עם אחוות האור העמיקו, מדובר בקשר שמתפתח כל הזמן, ועם כל יום שעובר אני לומדת ומגלה עוד על ישויות רוחניות נשגבות אלה, שניחנות באין-סוף איכויות של אהבה ותבוניות, כוחות ריפוי ויצירה.
היום, חיי על כל היבטיהם, מוקדשים למען ובשירות חזון ההיררכיות הבריאתיות ואחוות האור, לתקופה זו של "שארית הימים" ("אחרית הימים") אשר חרטה על דגלה את החזרה אל ה-"ראשית" קרי, שיבה אל מצב "גן-עדן", של יחסי אהבה, שותפות ויצירה בין האדם לרוח.

על שיטת אחוות האור

אחוות האור הנה שיטת טיפול ונתיב-התפתחותי-רוחני, במפגשים מתומסרים )מתוקשרים( תדרים של איזון, ריפוי והעצמה, וניתנים מיידעים וכלים לתרגול וליישום, התואמים את צרכיו הייחודיים של האדם, ואת נתיבו הנשמתי-הייעודי. התרגול והיישום של הכלים, הם אלה שיוצרים את השינויים, ומביאים לתוצאות מבורכות בחיי האדם. ככל שאדם לומד ומתרפא, נפתח בפניו נתיב להתפתחות רוחנית ועלייה בתודעה.
הואיל ובימינו, הפערים ההתפתחותיים והשונות בצרכים בין בני האדם הולכת וגדלה, כדי לאפשר לכל אחד לקבל מענה שהולם את הרצון והצורך האישי, אחוות האור מציעה קשת רחבה של שירותים, כאשר כל טיפול מאופיין בסטינג ייחודי ועבודה עם כלים שונים -תקשור מיידעים וכלים, הילינג, ומגע מרפא.
להלן סוגי הטיפולים השונים (מידע נוסף נמצא בקטגוריית "שירותים"):

יעוץ והכוונה דרך אחוות האור – מפגש תקשור אישי בו ניתן לשאול ולקבל הכוונות בכל תחומי
החיים: זוגיות, הורות, בריאות, לימודים, פרנסה, ייעוד, מקום מגורים ועוד.

טיפול וחניכה דרך אחוות האור – במפגשים מתוקשרים מיידעים, כלים ואנרגיות התואמים את
מקומו ההתפתחותי וצרכיו הייחודיים של האדם, במטרה לאפשר ריפוי רגשי ופיזי, עליה בתודעה
והתפתחות רוחנית, מימוש והגשמה של הנתיב הנשמתי-הייעודי . דרך אחוות האור נעשית עבודה
עמוקה וממוקדת, פורצת דרך ומשנה חיים.

טיפול במגע דרך אחוות האור – מיועד להשבת האיזון הרגשי-גופני, לחידוש זרימת האנרגיה
ויכולת התנועה, להקלה וריפוי של מתח וכאבים גם כאלה שאינם מאובחנים על-ידי הרפואה.

טיפולי פוריות דרך אחוות האור – מיועד לגברים ונשים שמתמודדים עם קשיים ליצור הריון,
ומחפשים טיפול טבעי, ידידותי והרמוני לגוף, לנפש ולנשמה.