האנרגיות באוגוסט וצופן מזל אריה : שאגת הלב היא שאגת האור

עריכה חדשה: 31 יולי, 2023

אהובים-יקרים, החום של אוגוסט ביחד עם מזל החודש אריה מלמדים כי האנרגיות בחודש זה שייכות ליסוד האש הזכרי, אב החודש המקביל העברי מכוון אל האבא הקוסמי קרי, הפן הזכרי של האלוהות לעומת, האם הקוסמית בשפת הקודש השכינה הפן הנקבי של האלוהות.

אהובים-יקרים, אב ראשי תיבות של אחד בורא וגם אחדות בריאה כלומר, במקור יסוד האש מבטא את המקור האחד העליון ואת אחדות חלקי הבריאה ברם,  במקום בו שלטת תודעה של נפרדות האש משנה פניה, הופכת מכוח של בניה ויצירה לכוח הורס ומכלה. מְנַחֵם אָב השם העברי המלא של חודש זה בראשי תיבות אם מרמז כי חיוני לאזן למזג בין כוח אלפא הוא יסוד האש הזכרי בעל התנועה החיצית הקווית אשר מהותה פריצת דרך וחדשנות, לכוח אומגה הוא יסוד המים הנקבי בעל התנועה הרחמית המעגלית אשר מהותה אהבה ושותפות בין חלקי השלם בצורה זו, מתקבלת הגיאומטריה המקודשת של אש התמיד היא אש האמת הגבוהה הבוערת באוקיינוס האהבה. 8 מספרו של החודש בלוח השנה הלועזי מסמלגם כן את האיזוןבין ימין לשמאל, בין זכרי לנקבי, בין גבר לאישה, בין רוח לחומר, בין האבא האלוהי לאם האלוהית, צופן איזון הוא איחוד זכרי ונקבי: אי = איחוד, ז' = זכרי, ו' החיבור, נ' = נקבי לפיכך, מומלץ החודש להרבות בשהייה בסמיכות למקורות מים אף לעסוק במחול ותנועה נשית.

אהובים-יקרים, האתגר ההתפתחותי של אוגוסט הוא פריצת גבולות התודעה, הוצאה לפועל של חשיבה מקורית וחדשנות רעיונית לשם כך, נחוץ להתעלות מעל הפחדים והספקות העצמיים, מעל כל מה שחוסם, מעכב ומפריע, יש לאזור את אומץ הלב הרוחני את תעוזת הלב ולבטא את האמת הפנימית בצורה מלאה ובהירה, אריה בסיכול אותיות ראיה הכוונה לראייה הפנימית היא ראיית הלב ללכת עם האינטואיציה כפי שנרמז בצופן שמה שלנקבת האריה לביאה במשמעותשל לב יָאֶה.

אהובים-יקרים,  נתונים הנכם בסוף הימים בסוף העידן הנוכחי המכונה אחרית הימים על כן, בעת הזו היעד ההתפתחותי במרחב ארץ הוא התמרה של שני סוגי הפחד האנושיים המרכזיים:

הישרדות פיזית – פחד ממחסור במזון, מלבוש וקורת גג

 הישרדותית חברתית–   פחד מרדיפה, חרמות  ונידויים

אהובים-יקרים, בימים אלה רבים ורבות מעובדי ועובדות האור מתעכבים במילוי שליחותם, שומעים את קריאות הרוח אך אינם נשמעים כי אם עומדים על מקומם משתהים הסיבה, טראומות וצלקות מחיים קודמים בהם נרדפו אף הוצאו להורג, כשם שמתועד בספר שמואל א' אודות הטבח הנוראי בעיר הכוהנים נוב. דוד נמלט לנוב מפני שאול המלך אשר מבקש להורגו, בנוב אחימלך בן אחיטוב הכהן אשר אינו יודע שדוד בורח משאול מסייע לו: " וַיָּבֹא דָוִד נֹבֶה אֶל אֲחִימֶלֶךְ הַכֹּהֵן וַיֶּחֱרַד אֲחִימֶלֶךְ לִקְרַאת דָּוִד וַיֹּאמֶר לוֹ מַדּוּעַ אַתָּה לְבַדֶּךָ וְאִישׁ אֵין אִתָּךְ, וַיֹּאמֶר דָּוִד לַאֲחִימֶלֶךְ הַכֹּהֵן הַמֶּלֶךְ צִוַּנִי דָבָר וַיֹּאמֶר אֵלַי אִישׁ אַל יֵדַע מְאוּמָה אֶת הַדָּבָר אֲשֶׁר אָנֹכִי שֹׁלֵחֲךָ וַאֲשֶׁר צִוִּיתִךָ וְאֶת הַנְּעָרִים יוֹדַעְתִּי אֶל מְקוֹם פְּלֹנִי אַלְמוֹנִי, וְעַתָּה מַה יֵּשׁ תַּחַת יָדְךָ חֲמִשָּׁה לֶחֶם תְּנָה בְיָדִי אוֹ הַנִּמְצָא, וַיַּעַן הַכֹּהֵן אֶת דָּוִד וַיֹּאמֶר אֵין לֶחֶם חֹל אֶל תַּחַת יָדִי כִּי אִם לֶחֶם קֹדֶשׁ יֵשׁ אִם נִשְׁמְרוּ הַנְּעָרִים אַךְ מֵאִשָּׁה, וַיַּעַן דָּוִד אֶת הַכֹּהֵן וַיֹּאמֶר לוֹ כִּי אִם אִשָּׁה עֲצֻרָה לָנוּ כִּתְמוֹל שִׁלְשֹׁם בְּצֵאתִי וַיִּהְיוּ כְלֵי הַנְּעָרִים קֹדֶשׁ וְהוּא דֶּרֶךְ חֹל וְאַף כִּי הַיּוֹם יִקְדַּשׁ בַּכֶּלִי, וַיִּתֶּן לוֹ הַכֹּהֵן קֹדֶשׁ כִּי לֹא הָיָה שָׁם לֶחֶם כִּי אִם לֶחֶם הַפָּנִים הַמּוּסָרִים מִלִּפְנֵי יְהוָה לָשׂוּם לֶחֶם חֹם בְּיוֹם הִלָּקְחוֹ, וְשָׁם אִישׁ מֵעַבְדֵי שָׁאוּל בַּיּוֹם הַהוּא נֶעְצָר לִפְנֵי יְהוָה וּשְׁמוֹ דֹּאֵג הָאֲדֹמִי אַבִּיר הָרֹעִים אֲשֶׁר לְשָׁאוּל, וַיֹּאמֶר דָּוִד לַאֲחִימֶלֶךְ וְאִין יֶשׁ פֹּה תַחַת יָדְךָ חֲנִית אוֹ חָרֶב כִּי גַם חַרְבִּי וְגַם כֵּלַי לֹא לָקַחְתִּי בְיָדִי כִּי הָיָה דְבַר הַמֶּלֶךְ נָחוּץ,  וַיֹּאמֶר הַכֹּהֵן חֶרֶב גָּלְיָת הַפְּלִשְׁתִּי אֲשֶׁר הִכִּיתָ בְּעֵמֶק הָאֵלָה הִנֵּה הִיא לוּטָה בַשִּׂמְלָה אַחֲרֵי הָאֵפוֹד אִם אֹתָהּ תִּקַּח לְךָ קָח כִּי אֵין אַחֶרֶת זוּלָתָהּ בָּזֶה,  וַיֹּאמֶר דָּוִד אֵין כָּמוֹהָ תְּנֶנָּה לִּי, וַיָּקָם דָּוִד וַיִּבְרַח בַּיּוֹם הַהוּא מִפְּנֵי שָׁאוּל וַיָּבֹא אֶל אָכִישׁ מֶלֶךְ גַּת"  ( שמואל א' כ"א, ב' – י"א ). בהמשך, דואג האדומי מלשין לשאול על אחימלך בעקבות כך, שאול פוקד להוציא להורג את אחימלך ו-85 כוהני נוב לאחר מכן, דואג בפקודת שאול המלך טובח ורוצח את כל תושבי נוב מנער ועד זקן, נשים וטף: "  וַיַּעַן דֹּאֵג הָאֲדֹמִי וְהוּא נִצָּב עַל עַבְדֵי שָׁאוּל וַיֹּאמַר רָאִיתִי אֶת בֶּן יִשַׁי בָּא נֹבֶה אֶל אֲחִימֶלֶךְ בֶּן אֲחִטוּב, וַיִּשְׁאַל לוֹ בַּיהוָה וְצֵידָה נָתַן לוֹ וְאֵת חֶרֶב גָּלְיָת הַפְּלִשְׁתִּי נָתַן לוֹ, וַיִּשְׁלַח הַמֶּלֶךְ לִקְרֹא אֶת אֲחִימֶלֶךְ בֶּן אֲחִיטוּב הַכֹּהֵן וְאֵת כָּל בֵּית אָבִיו הַכֹּהֲנִים אֲשֶׁר בְּנֹב וַיָּבֹאוּ כֻלָּם אֶל הַמֶּלֶךְ, וַיֹּאמֶר שָׁאוּל שְׁמַע נָא בֶּן אֲחִיטוּב וַיֹּאמֶר הִנְנִי אֲדֹנִי, וַיֹּאמֶר אֵלָו שָׁאוּל לָמָּה קְשַׁרְתֶּם עָלַי אַתָּה וּבֶן יִשָׁי בְּתִתְּךָ לוֹ לֶחֶם וְחֶרֶב וְשָׁאוֹל לוֹ בֵּאלֹהִים לָקוּם אֵלַי לְאֹרֵב כַּיּוֹם הַזֶּה, וַיַּעַן אֲחִימֶלֶךְ אֶת הַמֶּלֶךְ וַיֹּאמַר וּמִי בְכָל עֲבָדֶיךָ כְּדָוִד נֶאֱמָן וַחֲתַן הַמֶּלֶךְ וְסָר אֶל מִשְׁמַעְתֶּךָ וְנִכְבָּד בְּבֵיתֶךָ, הַיּוֹם הַחִלֹּתִי לשאול (לִשְׁאָל ) לוֹ בֵאלֹהִים חָלִילָה לִּי  אַל יָשֵׂם הַמֶּלֶךְ בְּעַבְדּוֹ דָבָר בְּכָל בֵּית אָבִי כִּי לֹא יָדַע עַבְדְּךָ בְּכָל זֹאת דָּבָר קָטֹן אוֹ גָדוֹל, וַיֹּאמֶר הַמֶּלֶךְ מוֹת תָּמוּת אֲחִימֶלֶךְ אַתָּה וְכָל בֵּית אָבִיךָ, וַיֹּאמֶר הַמֶּלֶךְ לָרָצִים הַנִּצָּבִים עָלָיו סֹבּוּ וְהָמִיתוּ כֹּהֲנֵי יְהוָה כִּי גַם יָדָם עִם דָּוִד וְכִי יָדְעוּ כִּי בֹרֵחַ הוּא וְלֹא גָלוּ אֶת אזנו (אָזְנִי) וְלֹא אָבוּ עַבְדֵי הַמֶּלֶךְ לִשְׁלֹחַ אֶת יָדָם לִפְגֹעַ בְּכֹהֲנֵי יְהוָה,  וַיֹּאמֶר הַמֶּלֶךְ לדויג (לְדוֹאֵג) סֹב אַתָּה וּפְגַע בַּכֹּהֲנִים וַיִּסֹּב דויג (דּוֹאֵג) הָאֲדֹמִי וַיִּפְגַּע הוּא בַּכֹּהֲנִים וַיָּמֶת בַּיּוֹם הַהוּא שְׁמֹנִים וַחֲמִשָּׁה אִיש נֹשֵׂא אֵפוֹד בָּד, וְאֵת נֹב עִיר הַכֹּהֲנִים הִכָּה לְפִי חֶרֶב מֵאִישׁ וְעַד אִשָּׁה מֵעוֹלֵל וְעַד יוֹנֵק וְשׁוֹר וַחֲמוֹר וָשֶׂה לְפִי חָרֶב "  ( שמואל א' כ"ב, ט' – י"ט ).

אהובים-יקרים, ברצוננו להעיר ולעורר אתכם כי מהות הזמן העכשווי מביאה אל קיצה את אותה חוקיות ישנה אשר בה עובדי ועובדות אור נאלצו לא פעם לחרף נפשם בשירות שליחותכם דעו,  שבהולמות לרוח העת הנוכחית והחוקיות החדשה אינכם לבד עוד, ביחד עם ההיררכיות הגבוהות אנו נצבים לרשותכם ולשרותכם, מעניקים לכם רוח גבית, שומרים ומגינים, סוככים מעלייכם בטבעת אור.

אהובים-יקרים, מזל אריה אשר נשלט על-ידי השמש מסמל עוצמה ועצמאות רוחניים, נאמנות לקול הפנימי והיעדר הליכה אחרי העדר, טוטם האריה שייך להוד קדושתו המלך דוד הלוא הוא שמשון הגיבור אשר בשתי התגלמויותיו אלה גבר על אריה: " וַיֵּרֶד שִׁמְשׁוֹן וְאָבִיו וְאִמּוֹ תִּמְנָתָה וַיָּבֹאוּ עַד כַּרְמֵי תִמְנָתָה וְהִנֵּה כְּפִיר אֲרָיוֹת שֹׁאֵג לִקְרָאתוֹ, וַתִּצְלַח עָלָיו רוּחַ יְהוָה וַיְשַׁסְּעֵהוּ כְּשַׁסַּע הַגְּדִי וּמְאוּמָה אֵין בְּיָדוֹ וְלֹא הִגִּיד לְאָבִיו וּלְאִמּוֹ אֵת אֲשֶׁר עָשָׂה "  ( שופטים י"ד, ה' – ו' ),  " וַיֹּאמֶר דָּוִד אֶל שָׁאוּל רֹעֶה הָיָה עַבְדְּךָ לְאָבִיו בַּצֹּאן וּבָא הָאֲרִי וְאֶת הַדּוֹב וְנָשָׂא שֶׂה מֵהָעֵדֶר,  וְיָצָאתִי אַחֲרָיו וְהִכִּתִיו וְהִצַּלְתִּי מִפִּיו וַיָּקָם עָלַי וְהֶחֱזַקְתִּי בִּזְקָנוֹ וְהִכִּתִיו וַהֲמִיתִּיו " ( שמואל א' י"ז, ל"ד – ל"ה ).

אהובים-יקרים,  האריה הוא מלך החיות: צופן אריה הוא אור ה' וצופן מלך מלשון מוליך יחד מתקבל מוליך אור לפיכך, שער האריה הוא שער ההארה, בדומה לאריה הקם על רגליו ושואג בעוז קוראים אנו לכם שאגו את האמת אשר בלבבכם בעשותכם כן, הנכם מעירים ומעוררים את הישנים, מאירים את הדרך עבור אחיכם ואחיותיכם בני ובנות האדם. זכרו, דרכו של לוחם אור של אמת אינה דרך המאבק והמלחמה כי אם דרך של אהבה עוצמתית ועוצמה אוהבת משמע, הצבת אותם שעונים מעוררים אף מתריעים בנועם אך בנחישות, ברכות אך בעוצמה. כפי שמתמידה לקיים זו הנצבת בשרותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה, לאחר העברת המסר המעיר המעורר 3 פעמים לנשוא המסר הנכון הוא לנוע אל השתיקה בהיפוך האותיות קשת ה' היא המחויבות לברית עם הרוח, כשם שהורה מנו מתקדש אמת החכם באדם הלוא הוא שלמה המלך לתלמידי ותלמידות האור שלו במקדשי האורקל שבאטלנטיס: " יפה שתיקה לאלה אשר ביטאו עצמם נכון וכעת הם הרואים ".

אהובים-יקרים, להלן הנחיות למדיטציית האריה ההולמת את האנרגיות של אוגוסט:

1.הרפו והיכנסו למצב מדיטטיבי בכל דרך שמוכרת ונעימה לכם

2. דמו קרן אור נשלחת מהרקיעים העליונים אל מרכז הראש, נשמו נשימות מודעות לשבע הצ'אקרות  ( מלמעלה למטה ) הביעו כוונה להרחיב/לפתוח/להאיר אותן

3. התמקדו במקלעת השמש והעלו בעיני רוחכם דימוי של אריה, ראו אותו נעמד על שתי רגליו האחוריות, נושא עיניו אל השמיים, פותח פיו בשאגה

4. בזמן שנכון לכם סיימו את המדיטציה בדרך שמוכרת ונעימה לכם

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בברכת נעשה ונשמע,להזדרז לעשות את קריאת הרוח הנשמעת בלבבכם, אמן.