העוצמות הרוחניות של נובמבר = בו מָן רב ומר חשוון = רָם חוֹשֶׁן

עריכה מחודשת: 7 נובמבר, 2022

אהובים-יקרים,  נובמבר הוא חודש בעל פוטנציאל רוחני רב, מספרו הקַרְדִּינָלִי 11 על פי לוח השנה הלועזי הוא מספר של הארה: שתי ספרות האחד מימין ומשמאל הן כנגד שני עמודי השער הלוא הם שני העמודיםהמרכזיים בבית המקדש יכין ובועז: " וַיָּקֶם אֶת הָעַמֻּדִים לְאֻלָם הַהֵיכָל וַיָּקֶם אֶת הָעַמּוּד הַיְמָנִי וַיִּקְרָא אֶת שְׁמוֹ יָכִין וַיָּקֶם אֶת הָעַמּוּד הַשְּׂמָאלִי וַיִּקְרָא אֶת שְׁמוֹ בֹּעַז " ( מלכים א' ז', כ"א ).

אהובים יקרים, העמוד הימני יכין מלשון הִכּוֹן אשר מובנו הכנה לקראת יציאה לפעולה מייצג את הרוח העיקרון הזכרי האקטיבי בבריאה, ואילו העמוד השמאלי בועז בהיפוך אותיות עוֹזֵב מלשון הרפה מייצג את השכינה העיקרון הנקבי הסביל בבריאה ועוד, שני העמודים המרכזיים בבית המקדש יכין ובועז הם כנגד שתי הרגלים בגוף האדם רגל ימין ורגל שמאל.

אהובים-יקרים, צופן שמות החודש הלועזי והעברי מרמזים על עוצמותיו הרוחניות:

נובמבר בהיפוך אותיות בו מָן רב, מָן הוא המזון אשר הורד מהשמיים ושאותו אכלו בני ישראל משך 40 שנה במדבר.

 מר חשוון בסיכול  אותיות רָם חוֹשֶׁן, 12 אבני החושן כנגד 12 שבטי ישראל שימשו כלי מרכזי רב עוצמה בידי הכהן הגדול במטרה לסייע במיצוב התודעתי התדרי של בני ישראל. אהרון הכהן הלוא הוא מנו מעידן אטלנטיס אשר נודע בהיותו מאסטר הגבישים, הפליא בידע אזוטרי הנוגע לקריסטלים ולגיאומטריות קוסמיות, על סמך ידע קודם זה אהרון היה משנה את מיקום האבנים, ויוצר מבנה גיאומטרי ספציפי בתואם לאתגר שניצב בפני העם.

אהובים-יקרים,  צופן מזל החודש עקרב מלשון ע' היא העין השלישית האמונה על התקשורת עם העולמות העליונים ביחד עם הערך קָרַב אשר מובנו התקרבות מרמז גם כן, על הפוטנציאל הרוחני הכביר של חודש זה. 

אהובים-יקרים, באסטרולוגיה מזל עקרב משויך לצ'אקרת המין לאברי הרבייה וההולדה, ברצוננו להעיר ולעורר אתכם אודות התפיסה השגויה הרווחת אשר מפרידה בין מרכז העין השלישית למרכז המין שכן, בעומק הדברים לשני מרכזים אלה תפקיד דומה אם כי מהכיוון ההפכי:

צ'אקרת העין השלישית מבטאת את המעבר מההתמקדות בהיבט הגשמי של הקיום להיבט הרוחני כלומר, את משולש החומר במגן דוד שקודקודו פונה מעלה, ומבטא את רצון החומר להתאחד עם הרוח.

צ'אקרת המין מבטאת את מעבר הנשמה מעולם הרוח לעולם הגשמי דרך אברי הרבייה וההולדה עוּבָּר מלשון עוֹבֵר כלומר, את משולש הרוח במגן דוד אשר קודקודו פונה מטה, ומבטא את רצון הרוח להתאחד עם החומר.

אהובים-יקרים, הצופן המשולש של הכוכב השליט בחודש זה פלוטו בהיפוך אותיות לִטּוּף, פּוֹלֵט ו-טָפֵל מרמז, שעל מנת לחוש בלִטּוּף האוהב של הרוח, וליצור במשותף עמה נחוץ תחילה לפלוט את הטפל משמע, כל אשר איננו מיושר ומצוי בהלימה לתוכנית הנשמה ולנתיב הייעודי.

אהובים-יקרים, חודש זה של אחרי החגים במהלכם עסוקים הייתם בקליטת השפע הרוחני המורד בשערים אנרגטיים מקודשים אלה, קורא אתכם לנוע אל השלב היישומי דהיינו, ליצור בשותפות עם הרוח במציאות חייכם את חזון הנשמה בשלושת רובדי החיים המרכזיים המשפיעים והמושפעים זה מזה – בפן הזוגי,  ההורי והמקצועי הייעודי שכן, תכלית הקיום בממד הארצי הוא גישור עצמי הרוח הוא עצמי האור לעצמי הנפש הוא עצמי העור, חיבור שמיים לארץ.  להלן, הנחיות למדיטציית ע' קָרַב ההולמת תכלית מקודשת זו:

1.הרפו והיכנסו למצב מדיטטיבי בכל דרך שמוכרת ונעימה לכם

2. התמקדו במרכז הכתר ודמו קרן אור נשלחת מהרקיעים העליונים אל מרכז ראשכם

3. נשמו נשימות לשבע הצ'אקרות ( מלמעלה למטה ) מתוך כוונה להרחיב/לפתוח/להאיר אותן, מומלץ לדמות במרכז כל צ'אקרה להבה בגוון ההולם אותה

4. כעת דמיינו קרן אור שמחברת בין צ'אקרת העין השלישית לצ'אקרת המין

5. תרגלו מספר נשימות באופן הבא: בשאיפה חושו את האוויר נע מטה מצ'אקרת העין השלישית אל צ'אקרת המין, ובנשיפה נע מעלה מצ'אקרת המין אל צ'אקרת העין השלישית

6. עברו לתרגל נשימות מהכיוון הנגדי: בשאיפה חושו את האוויר נע מעלה מצ'אקרת המין אל צ'אקרת העין-השלישית, ובנשיפה נע מטה מצ'אקרת העין-השלישית אל צ'אקרת המין

7. חזרו לנשום כרגיל, ובזמן שנכון לכם סיימו את המדיטציה בדרך שמוכרת ונעימה לכם

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם ואתכן בקיום מעשי של היעדים והייעודים הנשמתיים, אמן.