טיפול במגע דרך אחוות האור

איזון הנו האתגר הגדול ביותר של הזמן העכשווי, שמאופיין בקצב חיים מהיר ותזזיתי, ובריבוי משימות ומטלות. אין זה מפתיע, שמשנה לשנה ישנה עליה משמעותית בכמות האנשים שסובלים ממתח נפשי וחרדה ו/או כאבים וסימפטומים פיזיים, חלקם בלתי-מוסברים וללא ממצא רפואי ברור.
טיפול במגע דרך אחוות האור תורם להשבת האיזון הרגשי-גופני, לחידוש זרימת האנרגיה ויכולת התנועה של הגוף, להקלה על מתח וכאבים, ובמקרים רבים אף לריפוי מלא של סימפטומים גופניים גם כאלה שאינם מובנים לרפואה הקונבנציונלית.
מדובר בשיטת טיפול חדשנית-ייחודית, שתוקשרה על-ידי בשנת 2016 , ומושתתת על הגאומטריה המקודשת של "חותם שלמה" (הפנטגרם / הכוכב), שמוטבעת בתבנית הגוף האנושי, סוד עוצמתה של גאומטריה זו בהחייאתם של כוחות הריפוי הטבעיים באדם.
המגע בטיפול נעים ורך, מסייע לרגיעה והרפיה עמוקה, איכותו העדינה משפיעה ומחלחלת עד לשכבות העמוקות ולרבדים הפנימיים של הגוף, הטיפול נעשה על בגדים (מומלץ להגיע בלבוש נוח וקליל) וללא מגע באזורים האינטימיים.

משך מפגש – 45 דק', עלות- 260 ₪, התשלום נגבה מראש בביט או באשראי דרך עמוד מכירה, מיד עם ביצוע התשלום מונפקת קבלה ישירות למייל שלך

ניתן לקבוע בימים ב', ג', ד' בין השעות 8.00-20.00.