טיפולי פוריות דרך אחוות האור

טיפולי פוריות דרך אחוות האור הנה שיטת טיפול רוחנית ובו-בעת מעשית מאוד, היא נועדה לתמוך בגברים ונשים שמתמודדים עם קשיים ליצור הריון, גם אצל מי שהרופאים לא מוצאים סיבה ואבחנה ברורה (כ- 20% מהמקרים).
במפגשים הטיפוליים מתוקשרות אנרגיות שמשפיעות על תהליכים בגוף שהנם חיוניים ליצירת הריון לדוגמה: אצל הגבר, איזון בפעילות האשכים, והאצה של כושר התנועה של הזרע, וכתוצאה מכך יכולת חדירה טובה יותר לביצית. אצל האישה, העלאת הטמפרטורה של הביצית, וכתוצאה מכך יכולת קליטה טובה יותר של הזרע.
בנוסף, במהלך המפגשים הטיפוליים, מתוקשרות הוראות מעשיות ספציפיות למטופל/ת במטרה לעזור ביצירת שינוי תודעתי, שהרי ידוע כי המרכיב הפסיכולוגי משפיע גם כן על הסיכויים ליצירת הריון.
דרך עבודה זו מתאימה לגברים ונשים שמחפשים טיפול טבעי, ידידותי והרמוני לגוף, לנפש ולנשמה, ללא התערבויות חיצוניות-פולשניות. הטיפול מתבצע במצב של הרפיה ומנוחה על מיטת הטיפולים בלבוש מלא וללא מגע, והוא מועבר על-ידי ביחד עם אסיסטנטית (אימא שלי, חניכה של אחוות האור) כאשר אני מתמקדת בחלק של תקשור מיידעים והנחיות מעשיות (ואף רושמת אותן לפי הצורך), ואמי אמונה על החלק של ההילינג.

משך מפגש 45 דקות, עלות- 320 ₪, לגברים מדובר בסדרה של 3 מפגשים, לנשים
בסדרה של 7 מפגשים.

התשלום עבור כל מפגש נגבה מראש בביט או באשראי דרך עמוד מכירה, מיד עם ביצוע התשלום מונפקת קבלה ישירות למייל שלך

ניתן לקבוע בימי רביעי בין השעות 8.00-13.00