עריכה חדשה: 13 אפריל, 2023
אהובים-יקרים, אצל רבים ורבות קיימת ידיעה אינטואיטיבית כי ביחידת החיים הקודמת לקחו חלק במלחמת העולם השנייה יתרה מזאת, יש שבימים אלה מתמודדים עם הצפות רגשיות, חלומות משונים ורגישויות בלתי מוסברות אשר שורשיהן בחוויות מן השואה, ושבעת הזו של אחרית הימים וקץ עידן זה בן 6,000 השנה מבקשות את ריפוין התמרתן.
אהובים-יקרים, מלחמת העולם השנייה עוררה אצל רבים השגות לגבי מהות האלוהות, חלק אף כפרו בקיומו של הבורא בקובלנה כי אילו היה קיים לא הייתה שואה, ברצוננו לבאר סוגיה זו אשר הנה קרדינאלית להמשך התפתחותכם וצמיחתכם במישור האישי והקולקטיבי.
אהובים-יקרים, מטרת קיומכם וקיום כדור ארץ זה היא התפתחות וצמיחה רוחנית מתוך הפניית הקשב לעתות המשתנות, התיישרות לאתגרי התקופה ומהות הזמן שכן, לכל זמן ייעוד ואתגר התפתחותי ייחודיים, כמאמר החכם באדם גדול מתקדשי האמת שלמה המלך הנודע בשמו הנוסף קהלת מלשון קוֹל עֵת: " לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם " ( קהלת ג', א' ), ועוד הוסיף והורה: " סוֹף דָּבָר הַכֹּל נִשְׁמָע אֶת הָאֱלֹהִים יְרָא וְאֶת מִצְוֹתָיו שְׁמוֹר כִּי זֶה כָּל הָאָדָם " ( קהלת י"ב, י"ג ), האדם חלק מאלוה בתוך גוף על כן, נועד להוות מַרְאָה לפני האלוהים כלומר, לפנימיות ומהות האל של האהבה והאחדות. האל ברא את האדם כדי שבמחשבותיו ובמעשיו ישקף את פנימיות האל, יהיה רְאִי לאורו של הבורא כפי שנצטווה האדם הראשון בזמן בריאת העולם: " וַיִּקַּח יְהוָה אֱלֹהִים אֶת הָאָדָם וַיַּנִּחֵהוּ בְגַן עֵדֶן לְעָבְדָהּ וּלְשָׁמְרָהּ " ( בראשית ב', ט"ו ), לעבדה – בהיפוך האותיות בו עֵד ה' הווה אומר, האדם מעיד על יוצרו כי בצלם אלוהים נברא, לשומרה – בהיפוך האותיות מורשה הווה אומר, המורשה והמורשת הלא הם חוקי הרוח אשר בתורת משה בתמצית עשרת הדיברות, האדם נזר הבריאה אחראי להשפיע באופן חיובי, נכון ובונה על הסובב בבחינת האנוש, החי, הצומח והאדמה.
אהובים-יקרים, פשטו במחנכם תפיסות קלוקלות והבנות עקומות על פיהן זכות הבחירה החופשית בבחינת מתן היתר ולגיטימציה לאיש הישר בעיניו יעשה, פריקת עול והליכה אחר הדחפים ומאווי הנפש, ברצוננו להתריע כי אין זה כך אף לבאר, שזכות הבחירה החופשית באה עם האחריות המוסרית לבחור נכון. מהות ההבדל בין ילד למבוגר שיש לו הסמכות להחליט היא, שהילד פועל מתוך דחפיו ואינו רואה מעבר לעצמו, ואילו המבוגר מסוגל להביא בחשבון מכלול גורמים שהם מעבר לאישי, ולאימוד נכונה את ההשלכות והתוצאות של הבחירות והמעשים לטווח הרחוק על כן, מחויב הוא להציב את הערכים מעל הדחפים. בּוֹגֵר מלשון גּוֹבֵר דהיינו, מי אשר גובר על הרצונות האישיים וכובש את הדחפים הרגעיים לטובת שמירת המוסרי והטוב, ועל מנת להבטיח את ההתפתחות העליונה שלו ושל הכלל כאחד.
אהובים-יקרים, יש לשחרר תפיסות מוטעות ומטות של האלוהות, להשיל תפיסה ילדותית ומיושנת של שכר ועונש הנובעת מעצמי הנפש הילדי הלא מפותח אשר תובע עבור עצמו בלבד ואינו חפץ ליטול אחריות על מעשיו. עונשים הנם התוצאות הטבעיות של הבחירות אשר לכם, מה שהנכם תופסים כעונשים הם אותם סמני דרך, אותן אזהרות מפני התוצאות הטבעיות של בחירותיכם ומעשיכם שהרי, עונשים בסיכול האותיות שעונים.
אהובים-יקרים, בלשון כתבי הקודש שימוש לא נכון בזכות הבחירה החופשית מתוארת כעשיית הרע בעיני ה' שכן, מהות העוון הוא שימוש שאינו נכון בכוחכם, בהיותכם נזר הבריאה באחריות אשר לכם. עוון בהיפוך האותיות נוע מלשון תנועה מלמד, שהתנועה והצמיחה, הלמידה וההתפתחות היא תכלית קיומכם, להפוך בני אדם טובים יותר ובכך להשפיע על העולם כולו, להפכו לעולם מתוקן אשר מתנהל בהתאם לחוקי הרוח האוניברסליים, בהתאם לערכים ולמערכת המוסרית של בורא העולם. לאורך העידן שמסתיים הפרה של חוקי השמיים והתרחקות ממוסר ה' הביאו לפגיעות של האדם כלפי הזולת, החי, הצומח והאדמה. סמל הכהונה של החרב הניצבת אנכית ופונה מעלה לשמיים מבטא את המחויבות להתיישר לחוקי האל אלא, שברבות הימים עם הנפילה בתודעה וההתרחקות מהשורשים הרוחניים בני האדם החלו מפנים חרבם האחד כלפי השני באופן זה, חל היפוך משמעות החרב הפכה מסמל כהונה שמבטא חיבור חרב צליל חִבֵּר, לכלי מלחמה שמבטא חורבן והרס חרב צליל חֵרֵב.
אהובים-יקרים, מה קורה כאשר היחיד והקבוצה לא שועים לקריאות הרוח, אינם מהלכים עם הזמן מבחינת המהות, אינם מקיימים את היעדים והיעודים הרוחניים ? סטייה מהנתיב הייעודי האישי והלאומי אי עמידה בחוזה הרוחני משמעותה למידה והתפתחות מתוך סבל בתואם לעיקרון הקוסמי לפיו, מה שלא נלמד בדרך ההבנה והאהבה נלמד בדרך הכאב והקושי.
אהובים-יקרים, משך אלפיים שנים בגולה, בקהילות יהודיות ברחבי העולם, מדי שנה בערב ליל הסדר בסיום קריאת ההגדה נשאה התפילה המקודשת " לשנה הבאה בירושלים ", תפילה אשר תמציתה התממשות דברי הנביאים אודות חזון אחרית הימים הלוא הוא תקומתו מחדש של עם ישראל בארץ ישראל. תפקידו הייעודי של הרצל משרת האל ונציג ההיררכיות העליונות להציב שעון מעורר לעם היהודי בגולה המבשר כי צו השעה לשוב לארץ ישראל, כפי שנכתב בספרו מדינת היהודים: "במשך כל ליל גלותם הארוך לא חדלו היהודים מלחלום את חלום מלכותם. " לשנה הבאה בירושלים! " קראנו בכל הדורות. עתה הגיעה השעה להראות, כי בידינו להפוך את החלום לרעיון בהיר כצהרים " ( הרצל, 2008, עמ' 41 ). הרצל אף הציג תוכנית מעשית ומתווה פרקטי למימוש החזון: " התוכנית כולה בצורתה היסודית היא פשוטה עד מאד, ועליה להיות כן, למען תהיה מובנת לכל אדם…לאט לאט יצאו ובמשך עשרות שנים. בראשונה ילכו העניים שבעניים והם ישכירו את האדמה ליישוב. לפי תכנית מתוכננת מראש יסללו שם כבישים, יבנו גשרים ומסילות ברזל…" ( הרצל, 2008, עמ' 51 ) . הרצל הקדיש את חייו בעריכת מסעות ברחבי העולם במטרה לגייס כספים, וכדי להשיג את תמיכת מנהיגי העולם וראשי הקהילות היהודיות ברעיון הציוני למרבה הדאבון, רוב היהודים לא שעו לקריאות האזהרה של הרצל אשר התריע מפני האנטישמיות ההולכת וגואה באירופה, ודחו את תוכניתו שנראתה להם מרחיקה לכת. הרצל מלשון צֹהַר אֵל נביא אמת חזה את הסכנה הממשית האורבת לעם היהודי בשל ההתמהמהות לשוב לארץ ישראל, חמישים שנה מאוחר יותר בעקבות השואה העם היהודי חידש את ריבונותו בארץ ישראל.
אהובים-יקרים, תפיסה שגויה נפוצה אצל רבים ורבות מעובדי ועובדות האור גורסת, שעם העלייה בסולם ההתפתחות סכנת הנפילה קטנה, ברצוננו להתריע ולעורר אתכם כי אין אמת בדבר, הניסיון האנושי לאורך העידן שמסתיים מוכיח את ההפך הגמור. פעמים הרבה, בעבר ובהווה, עובדי אור עם ההתחזקות במעמדם החברתי והחומרי נופלים למלכודת האגו של התאווה לשליטה ושררה, מאותה נקודה ואילך חדלים לשרת את רצון ההיררכיות העליונות, בראש מעיניהם ביסוס מעמדם החומרי, בניית פולחן אישיות והפיכת תלמידיהם למשרתיהם במסווה של הוראה רוחנית טיפולית וקיום החתימה הנשמתית הייעודית.
אהובים-יקרים, נפילה של מורה רוח חמורה שבעתיים מזו של אדם מן השורה שכן, בנפילתו מושך מטה את הנשמות שתלויות בו והולכות אחריו. בשלהי העידן הקודם אטלנטיס אותה נשמה המוכרת בעולמכם בשם היטלר שימשה כוהנת אור, הורתה וחנכה מעגל של תלמידים ותלמידות אור אלא, שבנקודה מסוימת סטתה מדרך האמת בשני אופנים עיקריים:
ניצול מעמדה וסמכותה הרוחנית בכדי להזין יחס של ריצוי ותלות, סגידה וצייתנות בקרב תלמידיה במקום לסייע להם לפתח עוצמה ועצמאות רוחנית התכלית של כל הוראת אמת רוחנית.
חילול האנרגיה המינית על ידי הפרדתה מרגש האהבה, והוקעתה מהמעוז האינטימי המקודש של הזוגיות. למרבה הזעזוע, בהשתתפות תלמידיה הנהיגה פעילות מינית בקבוצה / אורגיה באמתלה שמדובר בדרך לעליה בתודעה. שסע זה בין צ'אקרת המין לצ'אקרת הלב יצר רצף שיבושים ועיוותים באבולוציה האנושית אשר השלכותיהם ניכרים עד עצם היום הזה. בזמן הרה גורל זה של אחרית הימים וחילופי עידנים האתגר האבולוציוני שניצב בפני האנושות הוא תיקון השסע ואיחוי הקרע קרי, איחודם המחודש של מרכז המין ומרכז הלב.
אהובים-יקרים, למעט מעגל של 12 תלמידי ותלמידות אור שניצל בדרך נס בהובלה של מנו גדול מורי מתקדשי האמת, יתר בני ובנות אטלנטיס נספו באסונות ופגעי המים שפקדו את היבשת והביאו לשקיעתה המוחלטת. הדמיון לסיפור המקראי אודות נוח והמבול איננו מקרי שכן, נוח גלגול נשמתי ישיר של מנו כפי שנרמז בצופן שני השמות – מנו מסתיים באותיות נ', ו' ואילו נוח נפתח באותיות נ', ו' בתואם לחוק הקוסמי לפיו כל אחרית היא ראשית וכל ראשית היא אחרית.
אהובים-יקרים, מאז אטלנטיס ולאורך מחזורי החיים בעידן זה אף בפרק החיים הנוכחי, אותה נשמה של היטלר, למרות הזדמנויות רבות שניתנו לה לתקן עצמה פעם אחר פעם חזרה לסורה. בהולמות לחוקיות העכשווית של הסרת הצעיפים ברצוננו להאיר את גלגוליו התנכיים של היטלר, וכן לספר אודותיו היום מבלי שזהותו תיחשף.
אהובים-יקרים, בריאת העולם המתוארת בספר בראשית מתייחסת להחלת עידן זה, ומחזור האנושות הנוכחי בכדור הארץ. פרק ד' שבספר בראשית מתאר את קורות האחים קין והבל, קין עובד אדמה והבל רועה צאן הביאו כל אחד מנחה לאל, הכתוב אינו מנמק מדוע האלוהות שועה למנחת הבל ואת מנחת קין דוחה: " וַיְהִי מִקֵּץ יָמִים וַיָּבֵא קַיִן מִפְּרִי הָאֲדָמָה מִנְחָה לַיהוָה, וְהֶבֶל הֵבִיא גַם הוּא מִבְּכֹרוֹת צֹאנוֹ וּמֵחֶלְבֵהֶן וַיִּשַׁע יְהוָה אֶל הֶבֶל וְאֶל מִנְחָתוֹ, וְאֶל קַיִן וְאֶל מִנְחָתוֹ לֹא שָׁעָה וַיִּחַר לְקַיִן מְאֹד וַיִּפְּלוּ פָּנָיו " ( בראשית ד', ד' – ה' ).
אהובים-יקרים, " אֲנִי יְהוָה חֹקֵר לֵב בֹּחֵן כְּלָיוֹת וְלָתֵת לְאִישׁ כִּדְרָכָו כִּפְרִי מַעֲלָלָיו " ( ירמיהו י"ז, י'), אלוקים דוחה את מנחתו של קין משום, שמזהה כי מנסה לשחדו למצוא חן בעיניו למען יעדיף אותו על פני אחיו ויבחר בו להיות האחד. בשונה מקין הבל מביא את המנחה לאל לאות הכרת תודה ושמחה ביש. האלוהות שערה לסערה הפנימית שמתחוללת בנפשו של קין, מזדרזת להזכיר לו כי במסגרת חוק הבחירה החופשית המבחן ההתפתחותי שניצב בפניו לבחור נכון מוסרית משמע, לגבור על רגשות הקנאה והתחרותיות, והתאווה להיות מספר אחד: " וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל קָיִן לָמָּה חָרָה לָךְ וְלָמָּה נָפְלוּ פָנֶיךָ, הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב שְׂאֵת וְאִם לֹא תֵיטִיב לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁל בּוֹ ( בראשית ד', ו' – ז' ), בפסוקים אלה טמון המפתח להתעלות רוחנית וטרנספורמציה: תֵּיטִיב בסיכול האותיות תַּבִּיט כלומר, ההסכמה לְהֵישִׁיר מבט, לפגוש את המאווים הכמוסים לזהות את היבטי הנפש של הקנאה וצרות העין, התרעומת והכעס סוללת את הדרך להתמרתם, ופותחת את השער לעליה בסולם ההתפתחות, שהרי שְׂאֵת מובנו התרוממות. לעומת זאת, הסטת המבט מהיבטי הנפש והיעדר נכונות ליטול עליהם את האחריות מותירה את האדם בעמדה של התגוננות מפני אותם כוחות אוֹרְבִים השולחים לעברו את חיציהם המורעלים בלשון הכתוב " לפתח חטאת רובץ ואליך תשוקתו ", האדם שרוי במאבק פנימי תמידי בניסיון להשתלט על אותם דחפים ויצרים לשון הטקסט " ואתה תמשול בו ". קין אינו שועה לאזהרת הרוח ורוצח את הבל אחיו מתוך אשליה שבדרך זו יוכל לרשת את מקומו להיות בחיר ה', בתשובתו לאלוקות אף בועט בערכים הקוסמיים של האחווה, האכפתיות והדאגה לשלומו של האחר: " וַיֹּאמֶר קַיִן אֶל הֶבֶל אָחִיו וַיְהִי בִּהְיוֹתָם בַּשָּׂדֶה וַיָּקָם קַיִן אֶל הֶבֶל אָחִיו וַיַּהַרְגֵהוּ, וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל קַיִן אֵי הֶבֶל אָחִיךָ וַיֹּאמֶר לֹא יָדַעְתִּי הֲשֹׁמֵר אָחִי אָנֹכִי, וַיֹּאמֶר מֶה עָשִׂיתָ קוֹל דְּמֵי אָחִיךָ צֹעֲקִים אֵלַי מִן הָאֲדָמָה " ( בראשית ד', ח' – י' ).
אהובים-יקרים, השיעור הנשמתי של קין לנקות את רצון הנפש האגואי של הלקיחה לעצמי, קין בסיכול האותיות נקי מלשון לנקות וגם ינק מלשון יניקה שמובנה שאיבה, הבל מלשון לב ה' מעיד על אדם אשר מצוי בקשר של אהבה ואחדות עם הבורא.
אהובים-יקרים, קין הפנה עורף לבחירת האלוהים בהבל אחיו להיות האחד, בגלגולו שלאחר מכן לא למד את הלקח הנשמתי וחזר על אותו המשגה בדיוק, פרעה מלשון ערף ה'. פרעה המלך מעביד בפרך את העבריים במטרה למלא את שאיפותיו המגלומניות של ביסוס מעמדו כשליט החזק ביותר בעולם. עם תום האשראי הקוסמי עבור פרעה לתקן דרכיו האלוהות מבשרת לו כי ההובלה הרוחנית עוברת למנהיג חדש אשר עתיד להיוולד מקרב העם העברי. פרעה שחושש למעמדו מנסה בכל כוחו למנוע מהתוכנית האלוהית לצאת לפועל על כן, גוזר לשלוח ליאור את הזכרים הנולדים לנשים העבריות. פרעה מסווה מעמו את הסיבה האמיתית לגזירה באמתלת שווא, שהעם העברי מהווה איום לביטחונה של מצרים בבחינת גיס חמישי: " וַיָּקָם מֶלֶךְ חָדָשׁ עַל מִצְרָיִם אֲשֶׁר לֹא יָדַע אֶת יוֹסֵף, וַיֹּאמֶר אֶל עַמּוֹ הִנֵּה עַם בְּנֵי יִשְׂרָאֵל רַב וְעָצוּם מִמֶּנּוּ, הָבָה נִתְחַכְּמָה לוֹ פֶּן יִרְבֶּה וְהָיָה כִּי תִקְרֶאנָה מִלְחָמָה וְנוֹסַף גַּם הוּא עַל שֹׂנְאֵינוּ וְנִלְחַם בָּנוּ וְעָלָה מִן הָאָרֶץ " ( שמות א', ח' – י' ), למרות ניסיונותיו לסכל את תוכנית הרוח יד הגורל מנווטת את השתלשלות המאורעות באופן כזה, שהתינוק משה בחיר ה' גדל ומתחנך בארמונו תחת אפו !
אהובים-יקרים, מרדכי היהודי היחיד מבין היהודים בשושן הבירה שמסרב להשתחוות להמן הרשע, מדוע אם כן המן זומם להשמיד עם שלם בשל אי צייתנות של יחיד ? שנאת היהודים ורדיפתם על ידי המן שורשיה במחזור חייו הקודם בדמות פרעה המלך ועוד, הדמיון העצום שבין השעבוד בפרך של העם העברי במצרים מלפני למעלה משלושת אלפי שנים, למחנות העבודה בכפיה בימי מלחמת העולם השנייה מרמז על הקשר הנשמתי הישיר שבין פרעה להיטלר. היטלר הנהיג עבודה בכפיה במטרה לחמש את גרמניה בנשק ולהפכה למדינה המובילה בתחום התעשייה והכלכלה. היטלר הסווה את שאיפותיו לכבוש חלקים באירופה ובעולם בעודו מהתל במדינות המערב, מציג עצמו כמנהיג שוחר שלום, וחותם הסכמי ידידות עימם.
אהובים-יקרים, כפי שהארנו מוקדם יותר בתמסורותינו " מעגל תשורת רוחות העמים ", העם הגרמני מקושר לצ'אקרת הכתר לפיכך, תפקידו הייעודי על פי תכנית המקור האלוהית הוא גילוי סודות האלכימיה הכוונה, פיתוח ידע רוחני באמצעותו ניתן לרתום אנרגיה כדי לשנות חומר. למרבה הצער, האומה הגרמנית הלכה והתרחקה מתפקידה הייעודי, הגרמנים שלא השכילו לגבור על רגשות המפלה והתבוסה בימי מלחמת העולם הראשונה, נהו אחר מנהיג אפל אשר השתמש בידע אזוטרי מחייו הקודמים באטלנטיס במטרה ליצור כוח השפעה דמוני כדי לשלוט בעם ובהמשך קיווה לשלוט על העולם. יחד עם חבר מרעיו היטלר הקים מקדש שחור במקום המוכר בשם מאורת הזאבים, בו הוצבו קריסטלים וסמלי כהונה במצב הפוך / מוטה כדוגמת סמל צלב הקרס שהוא למעשה הטיה של סמל עתיק יומין, המופיע בדתות ותרבויות שונות, ובמקור הנו בעל משמעות חיובית של חיבור לשפע ומזל.
אהובים-יקרים, על פי תסריט המקור תפקידו הייעודי של היטלר להגיע למעמד של הנהגה כדי לפתוח את השער ליהודים בגולה להפיץ את תורת האור ברחבי אירופה בדומה לפרעה, שנועד לשלח לחופשי את בני ישראל באופן זה, לפתוח את השער להפצת תורת האור באזור אגן הים התיכון. שיעורו הנשמתי של היטלר תיקון עוינותו ורדיפתו את העם היהודי מיחידות חייו הקודמות בדמות פרעה והמן הרשע.
אהובים-יקרים, לאחר נס קריעת ים סוף וגאולת עם ישראל ממצרים פרעה לקה בטירוף דעת, המן הרשע ובניו נתלו על העץ, ומה באשר להיטלר ? התאבדותו לכאורה של היטלר בוימה על ידי אנשיו הקרובים בניסיון להסוות שמת מהתקף שבץ stroke )). למותו של היטלר שנעשה על ידי התערבות ישירה של האורים ישויות הגורל מטעם ההיררכיות העליונות קדמו אותות אזהרה בצורת תסמיני גוף בלתי מוסברים מעין שתוקים בידו, עדות לזה ניתן למצוא בצילומים המאוחרים יותר בהם ניתן להבחין שידו האחת דוממת במנח תלוי, ושחדל להניע את שתי ידיו באופן נמרץ ונלהב כפי שנהג לעשות קודם לכן בהופעותיו בציבור.
אהובים-יקרים, דרך החושך היאשל ההסתרה, לא בכדי פרטים אישיים אודות היטלר הורחקו מעיני הציבור והוסוו היטב על ידי קציניו וחבר מרעיו, כמעט כל דבר בחייו של היטלר לוטה בערפל לרבות נטיותיו המיניות ודי לחכימא ברמיזא.
אהובים-יקרים, בטרם נספר אודות נשמה זו של קין-פרעה-המן הרשע והיטלר היום, ברצוננו להאיר עוד חלק בתצרף הנוגע לזהות תנכית נוספת שלה בדמות לבן הארמי. בדומה לפרעה שמיאן לשחרר את משה ובני ישראל, לבן הארמי מזהה בחושיו האינטואיטיביים שיעקב אבינו גדול ממנו רוחנית על כן רודף אחריו וממאן לשחררו: " וַיִּחַר לְיַעֲקֹב וַיָּרֶב בְּלָבָן וַיַּעַן יַעֲקֹב וַיֹּאמֶר לְלָבָן מַה פִּשְׁעִי מַה חַטָּאתִי כִּי דָלַקְתָּ אַחֲרָי " ( בראשית ל"א, ל"ו ), מהכתוב ניתן ללמוד שלבן בעל מעמד רוחני: " וַיָּבֹא אֱלֹהִים אֶל לָבָן הָאֲרַמִּי בַּחֲלֹם הַלָּיְלָה וַיֹּאמֶר לוֹ הִשָּׁמֶר לְךָ פֶּן תְּדַבֵּר עִם יַעֲקֹב מִטּוֹב עַד רָע " ( בראשית ל"א, כ"ד ), וכי עושה שימוש לרעה בידע רוחני בניסיון לכפות על המציאות את רצונותיו ומאווייו האישיים: " וְלָבָן הָלַךְ לִגְזֹז אֶת צֹאנוֹ וַתִּגְנֹב רָחֵל אֶת הַתְּרָפִים אֲשֶׁר לְאָבִיהָ " (בראשית ל"א, י"ט ).
אהובים-יקרים, בשנים האחרונות נעשתה פעילות מאומצת ואינטנסיבית במטרה להעניק גלגלי הצלה אחרונים לדמויות המפתח המקראיות באמצעות זו המשרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה. במסגרת פרויקט רחב היקף זה אשר הושלם לא מכבר, במהלך 2013 ועד ינואר 2014 ניתנה ההזדמנות והוענק גלגל הצלה אחרון למי שהיא היום גלגול נשמתי ישיר של קין- לבן הארמי- פרעה- המן הרשע והיטלר ! לדאבוננו ולצערנו, גם בפרק החיים הנוכחי נשמה זו לא שעתה להושטת היד אף בעטה בגלגל ההצלה האחרון, בכך איבדה את מעמדה הרוחני לצמיתות, עברה לסוף התור ודנה עצמה למסכת חדשה של גלגולים מפרכים מתקנים עד לתום עידן זה. בחירתה להתפתח בדרך הכאב והקושי כבר נותנת את אותותיה בראש ובראשונה במצבה הנפשי והפיזי של חרדה והתקפי זעם, טשטושי ראיה ושתוקים זמניים במקומות שונים בגוף אותם היא מתאמצת להסוות על ידי שעוטה על עצמה תדיר ארשת פנים מחויכת ונחמדת אף פוקדת על המעגל הקרוב חייליה וקציניה לעשות כן.
אהובים-יקרים, חזון הרצל מהותו כינונה של מדינה יהודית המהווה סמל ומופת לחברה שוחרת שלום ואחווה. בעת הזו, עיני האומות כולן נשואות אל מדינת ישראל לעבר עם ישראל אשר נועד להוביל את גאולת האנושות והתעלות הפלנטה, להורות את דרך האמת והמוסר של האור של האחווה, האכפתיות והדאגה לשלומו של האחר.
בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בפקיחת עיניים ושעיה לסימני הדרך ותמרורי האזהרה, אמן.
ביבליוגרפיה
הרצל, ב. ז., (2008) מדינת היהודים אלטנוילנד, עם הספר, תל-אביב.