תודעת הזרע ועידן האינטימי = אין time

  עריכה חדשה: 5 ספטמבר, 2023

אהובים-יקרים, נצבים הנכם בשארית עידן זה בן 6,000 השנים בפתחו של עידן חדש על כן, חוקיות הזמן העכשווי של חילופי העידנים מכונה בשפת הרוח עִיבּוּר הכוונה,לשיבה אל הרִאשׁוֹנִיּוֹת אל המצב התחילי של קשר ישיר עם האלוהות כפי שהיה בראשית העידן טרום החטא הקדמון והנפילה בתודעה.

אהובים-יקרים, לכל זמן יעד התפתחותי ייחודי במרחב ארץ כמאמר שלמה המלך החכם באדם גדול מורי מתקדשי האמת הלוא הוא מנו מעידן אטלנטיס: " לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם"  ( קהלת, פרק ג' ), עת ראשי תיבות של עין תודעה, סגולת זמן זה של חילופי עידנים היא היאספות פנימה אל ליבת השדה האישי אשר במקלעת השמש מקום מושבה של העצמיות האלוהית שלכם משל לזרע בבטן האדמה.

אהובים-יקרים, אחדות עם העצמיות האלוהית מהותכם האמיתית הנצחית משחררת אתכם מכבלי החומר, המרחב והזמן על כן, העידן החדש שבפתח מכונה גם עידן ה-אינטימי צליל הגייה אין time הלחם של המילה העברית אין והמילה האנגלית time שפירושה זמן משמע, אין זמן.

אהובים-יקרים, באם רוצים הנכם לחוות את הקשר הישיר והבלתי אמצעי, הקרוב והאינטימי עם העצמי המזוקק שלכם הוא מהותכם האלוהית באפשרותכם לתרגל מדיטציה בדרך הבאה:

1.הרפו והיכנסו למצב מדיטטיבי בכל דרך שמוכרת ונעימה לכם

2. התמקדו בצ'אקרת הכתר, דמו קרן אור יורדת מהרקיעים העליונים ונוגעת במרכז ראשכם

3.נשמו נשימות לשבע הצ'אקרות ( מלמעלה למטה ) בכוונה להרחיב /לפתוח /להאיר אותן

4. התמקדו במקלעת השמש ודמו זרע קטן מונח בתוכה, נשמו לאזור זה מספר רגעים, במידה ועולה פחד המשיכו לנשום עד אשר תחושו את האזור מתמלא באנרגיה של אור, והרגשה של רוגע ושלווה אופפת אתכם

5. בזמן שנכון לכם סיימו את המדיטציה בדרך שמוכרת ונעימה לכם 

אהובים-יקרים, בזמן הזה של אחרית הימים הלוא הם ימות המשיח נקראים הנכם לעמול ולשקוד על פיתוח אינטימיות וקרבה בינכם לבין עצמכם, ובינכם לבין בני המשפחה הגרעינית שלכם לפיכך, נכון וראוי לערוך את אותם כינוסים של שבתות, חגים ומועדים בחיק המעגל הגרעיני ותו לא. יש לדעת כי תכלית הנישואין והמשפחה היא התפתחות וצמיחה משותפת.  בין בני הזוג, בין ההורים לילדיהם, ובין האחים ישנו מכנה משותף מבחינת השיעורים הנשמתים כלומר, מהות השיעורים זהה אם כי באה לידי ביטוי בצורה שונה מאחד לשני. השבתות והחגים ניתנו למען העצמת התא והביחד המשפחתי כיוון שכך חיוני להיערך יחד לשבתות ולמועדים, להקדיש זמן לשיח ולימוד משותף, להזנה רוחנית וגשמית, למשחק, לטיול בטבע, להנאה מההימצאות יחד. טיפוח הקן המשפחתי, הקשר והתקשורת בין בני הזוג, בין ההורים לילדיהם, ובין האחים מזכה את בני הבית בברכת האל בבריאות ורווחה, שגשוג ושמחה.  

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם באחדות עם עצמיותכם האלוהית, אמן.