צו הלב של חודש כסלו

עריכה חדשה: 14 נובמבר, 2023

 אהובים-יקרים, סגולת חודש כסלו בו נחוג חג האורים הנה הליכה אחר צו הלב הוא צו הנשמה, כסלו צליל הגייה כֵּס לב משמע, להושיב על כֵּס המלכות את עצמיות הנשמה האלוהית. לב ראשי תיבות של לוחות ברית מורה על קיום הברית המקודשת שבין האדם לבורא עולם זאת אומרת, שמירת עשרת הדיברות ויישום חזון הנשמה לא בכדי, הצורה האנטומית של בית החזה יש בה מן הדמיון והקרבה לגיאומטריה של לוחות הברית ועוד, משכנה של צ'אקרת הלב בבית החזה הוא בית החזון מלמדת, שצ'אקרת הלב מצפן פנימי להורות לאדם את רצון הנשמה.

אהובים-יקרים, בימים אלה ישנה דאגה בעולמות של מעלה משום תרדמת ההמון, מרבית בני ובנות האדם ישנים שינה עמוקה, ואינם מבחינים בטבע הזמן המשתנה של אחרית הימים וקץ עידן זה בן 6,000 השנים. חמור שבעתיים, ההשתהות והתמהמהות אצל הרוב המכריע של עובדי ועובדות האור באמתלה של היעדר תנאים מתאימים מספיק למילוי משימות השליחות בראש ובראשונה של זמן וכסף. יש לדעת, שהדחיינות נובעת מעצמי הנפש אשר אינו חפץ לצאת מאזורי הנוחות לעשות את המאמץ ולאזור את האומץ הנחוץ. הדחייה למועד נוח יותר כביכול סותרת את דרכם של אבות ונביאי האומה, אותם שליחי רוח של אמת אשר נעתרו במיידי להוראות של מקורות האור ללא תלות בנסיבות החיצוניות. יתרה מזאת, הניסיון האנושי מלמד על יחס הפוך בין הנכונות להתמסר לשליחות האור למצב החומרי כלומר, הרבה נכסים וממון פוגם ברצון לשרת את הרוח כפי שהורה מורה האנושות ישוע לתלמידיו: " וְעוֹד אֲנִי אֹמֵר לָכֶם נָקֵל לַגָּמָל לַעֲבֹר בְּנֶקֶב הַמַּחַט מִבֹּא עָשִׁיר אֶל מַלְכוּת הָאֱלֹהִים " ( הבשורה על פי מתי י"ט, 24 ) בדומה לישוע, לאורך ההיסטוריה האנושית מחוללי שינוי ופורצי דרך בשביל להביא בשורה חדשה לאנושות הקריבו את הנוחות האישית ופעמים אף חרפו נפשם, מאמציהם ואומץ ליבם עדות לטוהרם. 

אהובים-יקרים, ככל שלאדם יש אמצעים חומריים על נקלה מסיח דעתו ומתמכר להנאות רגעיות ושלל סיפוקים גשמיים אף נופל לאשליה לפיה האושר והבטחון הם בחומר.

אהובים-יקרים, דעו כי, הוויתור וההקרבה, המאמץ והאומץ הנם טבע העצמי הנשמתי אותו חלק נצחי אשר בכם הוא עצמיותכם האותנטית. שאלות מסוג האם כדאי לי ? מה יצא לי מזה ? מקורן בעצמיות הנפש הלוא היא אישיות האגו אותו היבט חולף של קיומכם. לעומת הנפש אשר מתאווה לחיים נוחים וקלים של קיצורי דרך והישגים מהירים, הנשמה אינה נרתעת מאתגרים ומשימות, דרך ארוכה ועמל משום, שיודעת היא כי יותר מאמץ = יותר התפתחות, עמל מלשון מעלה והתעלות רוצה לומר, העמל הכרוך בתיקון העצמי ולימוד שיעורי הנשמה מעלה אתכם במדרגות ההתפתחות הרוחנית. השיעורים אשר הנכם מסכימים ללמוד אותם הישגים התפתחותיים שלכם הם האוצרות האמיתיים אשר ממשיכים אתכם מגלגול לגלגול, מיחידת חיים אחת לאחרת אף טווים את סימן ההיכר האנרגטי הוא החותם הרוחי שלכם.

אהובים-יקרים, זמן מיוחד זה של ימות המשיח וחילופי עידנים מכונה בבריאה זמן חסד משום, ההזדמנויות הרבות והעזרה המושטת מאיתנו בשותפות עם ההיררכיות האלוהיות לכל נשמה אשר בוחרת לסיים את מערכת התיקונים והשעורים לעידן זה שמסתיים, מה שטרם השלמתם ביחידות החיים הרבות בו בדרך זו, לזכות בגאולה האישית להגשים את חזון הנשמה והייעוד הגבוה ביצירה במשותף עם הרוח. יש לדעת, כי אי בחירה בהושטת היד שלנו ושל ההיררכיות הגבוהות משמעותה, שהנכם מקשים ומאריכים לעצמכם הדרך לגאולה בהמשך מחזור החיים הנוכחי וביחידות החיים העתידיות.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם להזדרז להיענות לקריאה הנשמתית בטרם תום האשראי הקוסמי ונעילת השער, כמאמרה של הצנחנית המשוררת חנה סנש :

" קול קרא והלכתי

הלכתי כי קרא הקול

הלכתי לבל אפול "

לו יהי