צופן אושפיז החג השישי אהרון הכהן : מייסד שושלת הכהונה

עריכה חדשה: 28 ספטמבר, 2023

" וידבר ה' אל משה לאמור, דבר אל אהרן ואל בניו לאמור כה תברכו את בני ישראל, אמור להם, יברכך יי וישמרך, יאר יי פניו אליך ויחונך, יישא יי פניו אליך וישם לך שלום, ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם "

( סדר הקידוש )

אהובים-יקרים, שבעת האושפיזין הם כנגד שבע הצ'אקרות המרכזיות, צופן אושפיז הנו אש פז י'  דהיינו, אש התודעה הגבוהה המוזהבת המקודשת. לכל אושפיז תודעה ותדר ייחודים למענכם, ברצוננו להאיר את סגולת האושפיז השישי של אהרון הכהן.

אהובים-יקרים, אהרון הכהן אושפיז החג השישי הנו מייסד שושלת הכהונה,  אהרוןנבחר ישירות על-ידי ההיררכיות העליונות להיות הכהן הגדול אשר מזרעו קמה שושלת הכהונה. צופן הערך כהונה בהיפוך אותיות הכנה וגם קרוב משפחה של חניכה, באמצעות הטקסים והברכות הכהן הגדול הכין את בני ובנות ישראל לקראת מימוש חזון הארץ המובטחת אשר תמציתה כינון חברה שוחרת שלום, צדק ומשפט בעולם שטוף עבודת אלילים, גזל, חמס, ניאוף, רצח, עבדות וקורבנות אדם.

אהובים-יקרים, בלחימה ובספורט ידוע כי המצב הרגשי תודעתי משפיע גם כן, המסוגלות להתעלות מעל מתח ולחץ עשויה להיות הגורם המכריע בתוצאות הקרב או התחרות זו הסיבה,  ששיטת הקואוצ'ינג / האימון אשר מתמקדת בהיבט המנטאלי ועובדת על פיתוח מוטיבציה ובטחון עצמי בהשגת מטרות ויעדים פופולרית מאוד.

אהובים-יקרים, 12 אבני החושן כנגד 12 שבטי ישראל שימשו כלי מרכזי רב עוצמה בידי הכהן הגדול במטרה לסייע במיצוב הרוחני התודעתי התדרי של העם. אהרון הכהן הלוא הוא מנו מעידן אטלנטיס אשר נודע בהיותו מאסטר הגבישים, הפליא בידע אזוטרי הנוגע לקריסטלים ולגיאומטריות קוסמיות, על סמך ידע קודם זה אהרון היה משנה את מיקום האבנים, ויוצר מבנה גיאומטרי ספציפי בתואם לאתגר שניצב בפני העם.

אהובים-יקרים, אושפיז החג השישי של אהרן הכהן נקשר לצ'אקרת העין השלישית אשר אחראית על התקשורת עם העולמות העליונים והראיה הרוחנית, אהרן בהיפוך אותיות נראה. מיקומה של צ'אקרת העין השלישית באזור שבין שתי העיניים מבטא את העיקרון המשולש בבריאה של הרוח, השכינה ומה שבניהם לפיכך, ברכת הכוהנים הקרויה גם הברכה המשולשת מורכבת משלוש ברכות:

יברכך יי וישמרך– מתייחס לרוח הפן הזכרי של האלוהות, ומבטא את כוח השמירה וההגנה

יאר יי פניו אלייך ויחונך– מתייחס לשכינה הפן הנקבי של האלוהות, ומבטא את כוח החמלה והמחילה

ישא יי פניו אלייך וישם לך שלום– מתייחס למיזוג הזכרי עם הנקבי המפתח לשלמות פנימית

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם באיחוי הזכרי והנקבי בתוככם, אמן.