צופן יולי ותודעת העֵשֶׂב: אחד שהוא רבים ורבים שהם אחד

עריכה חדשה: 29 יוני, 2023

אהובים-יקרים, חודש יוליהחודש השביעי בלוח השנה הלועזי, שֶׁבַע בהיפוך האותיות עֵשֶׂב מרמז כי מהות חודש זה צופנת בחובה את תודעת העשב, ברצוננו לבאר משמעות נסתרת עמוקה זו, וקִשְׁרָהּ לזמן העכשווי בו מצויים הנכם של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים ותום עידן זה.

אהובים-יקרים, רוח האדמה הקרויה גאיה קיבלה על עצמה לשאת במסירות מוחלטת ונדיבות אין קץ את רובד הקיום הגשמי על כן, מהווה את הרחם הפלנטרית בתוכה מתפתח ומתוכה נובע כל שישנו על פני האדמה. על פי עקרון המיקרוקוסמוס והמקרוקוסמוס האדם המיקרו השתקפות ראי של היקום המקרו וההפך לפיכך, קיימת הקבלה חפיפה בין גוף האדם לגופה של אימא אדמה כך למשל,  הימים והאוקיינוסים משולים לדמה של גאיה, ההרים והגבעות לבטן טבורה של גאיה, הסלעים והאבנים לעצמות השלד של גאיה, העצים לזרועות של גאיה, והעשב לשְׂעָרָהּ של גאיה.

אהובים-יקרים, אף על פי ששיער הראש מורכב מרבבות סיבי שיער נהוג להתייחס אליו בלשון יחיד: שיער קצר / ארוך/ מתולתל / חלק וכן הלאה, היינו הך בתיאור עשב: עשב  רענן / יבש / גבוה / נמוך וכיו"ב כלומר, השיער והעשב למרות היותם רבים נתפסים בעיניכם כישות אחת.

אהובים-יקרים, שיער האדם ועשב האדמה מבטאים את העיקרון הקוסמי בבריאה של " אחד שהוא רבים ורבים שהם אחד " דהיינו, האדם איננו רק גוף בשר ודם כי אם ישות המורכבת מאין סוף חלקיקים, פיסות של אלוהים, ניצוצות של אור. טרום החטא הקדמון גופי האור שבאדם, בראש ובראשונה גוף הרגש האסטראלי/ הכוכבי אשר היווה את הגשר שבין האנושי לאלוהי, זרחו וקרנו מבעד לגוף העור הגשמי, עם האכילה מעץ הדעת והנפילה לתודעת הנפרדות גופי האור צנחו ונכלאו בתוך הגוף הפיזי כתוצאה מכך, העור איבד את איכותו השקופה והפך אטום.

אהובים-יקרים, התוכנית האלוקית לזמן זה של שארית העידן היא שיבה הביתה הכוונה, חידוש האחדות הקשר הישיר עם האלוקות כפי שהיה בראשית העידן לפני החטא הקדמון. עירורם מחדש ותקומתם לתחייה של גופי האור אשר באדם, שעם הנפילה בתודעה הורדמו ועברו ממצב on ל- of מעלה את בן האנוש למדרגה הנשגבה של האדם האלוהי.

אהובים-יקרים, ברצוננו לבאר את העיוות אשר השתרש לאורך העידן שמסתיים אודות רעיון תחיית המתים בקרב מאמינים יהודים ונוצרים גם כן. התפיסה לפיה בזמן הזה של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ העידן המתים יקומו לתחייה מקבריהם בטעות יסודה שכן, התחדשות ותנועה מתמדת הנה ערך עליון בבריאה, לנשמות אין עניין בשחזור התגלמויות בגוף מיחידות חיים קודמות. יש לדעת כי לכל יחידת חיים יעדים ויעודים ספציפיים על פיהם נשמה בוחרת את תכונות הגוף הפיזי שלתוכו תתממש, כל פרט בגוף הפיזי בעל משמעות ואיננו מקרי כי אם מכוון היטב במטרה לשרת את האתגרים והיעדים ההתפתחותיים הייחודיים לאותה תקופת חיים.

אהובים-יקרים, המשמעות האמיתית הנכונה אפוא של רעיון תחיית המתים היא החייאה מחדש של גופי האור אשר באדם, אותם היבטים אלוהיים נשגבים בצורה זו, לכונן מחדש את החיבור הישיר לאלוהות ליצור בשותפות עם מקורות האור העליונים. צופן השם יולי קרוב משפחה של היולי שמובנו ראשוני ביחד עם צופן שם החודש העברי המקביל תמוז מלשון מֵת זוּז מרמזים על הנעה מחדש של גופי האור אשר עברו למצב המתה והרדמה בעקבות האכילה מפרי הדעת, ושיבה למצב הראשוני של אחדות עם האל כפי שהיה טרום החטא הקדמון.

אהובים-יקרים,  בכדי להעיר ולעורר את הגופים הרוחניים אשר בכם לרבות גוף הרגש האסטראלי חיוני להימצא בתהליך אישי רציף ועקבי של ריפוי וחניכה בהובלתנו דרך זו המשרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה. בלעדי ריפוי הילד הפנימי, למידה של שיעורי הנשמה וסיום מסכת הקרמה לא ניתן לנוע מעלה בסולם ההתפתחות למדרגה של האדם האלוהי, להיות בורא בגוף במשותף עם הרוח.

אהובים-יקרים,  מזל החודש סרטן שייך ליסוד המים ונשלט על ידי הירח. הירח מבטא את העיקרון הנקבי בבריאה, את הרחם הקוסמית, את המחזוריות של גאות ושפל, התמלאות והתרוקנות, לידה ומוות בדומה לאימא אדמה אשר מהווה את הרחם הפלנטארית וכן, לרחם בגוף האישה ומחזור הווסת. מבנה גופו המעוגל של הסרטן וזרועותיו הנישאות מעל לראשו במעין תנועה של חביקה משווים לו דימוי של ירח מלא. בשונה משאר היצורים החיים הנעים קדימה ואחורה הליכת הסרטן נעשית דרך צדדי גופו הימני והשמאלי. בזמן הליכתו הזרועות נפתחות ונסגרות, מתקרבות ומתרחקות לסירוגין באופן זה נוצר מראה דמוי שני סהרים:  סהר ימני שמסמל התחלה והתמלאות בשפת הרוח מכונה " ירח זורח ", וסהר שמאלי של סיום והתרוקנות בשפת הרוח נקרא " ירח גומר". בעתות קדומות בלילות של ירח מלא נהוג היה לקיים בחיק הטבע את פולחן הירח, לערוך טקסים וריקודים מקודשים בהן נשים לבושות לבן נעו במעגלים כשזרועותיהן נישאות מעל לראשן נפתחות ונסגרות לסירוגין בקצב אחיד בדרך זו, נשים התאחדו עם המקצב של הבריאה עם הריתמוס הקוסמי.

אהובים-יקרים,  " לַכֹּל זְמָן וְעֵת לְכָל חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם " ( קהלת ג', א' ) הורה שלמה המלך החכם באדם הלוא הוא מנו מתקדש אמת משרת האל מעידן אטלנטיס, האדם האלוהי המחובר לרוח אשר בו לנשמתו קשוב ופתוח למהות הזמן ופועל בהלימה לתכליתו.  ברצוננו לעורר ולהעיר אתכם אף להתריע מפני היעדר הלימה לטבע הזמן העכשווי הקורא אתכם לסיים המלאכה לסגור הקצוות להביא לידי גמר והשלמה של מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקרמה באופן זה, להגיע דף לבן נקי וחלק לעידן החדש הממשמש ובא. ככל שהנכם משתהים ומתמהמהים, נמנעים מהתמסרות לתהליך אישי יסודי ומקיף של ריפוי הילד הפנימי וסיום לימוד שיעורי הנשמה בפועל הנכם מאריכים ומקשים את הדרך, מביאים על עצמכם את אותן דחיפות של הנשמה ובעיטות של הרוח מתוקף החוק הרוחני לפיו " מה שלא נלמד בדרך האהבה וההבנה נלמד בדרך הכאב והקושי " שכן, תכלית היקום והקיום תנועה והתפתחות מתמדת.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בהתיישרות למהות הזמן העכשווי של חילופי העידנים, אמן.