צופן פברואר ומזל דלי: המעבר מיסוד האוויר הרעיוני ליסוד המים ההריוני

עריכה חדשה: 31 ינואר, 2024

אהובים-יקרים, פברואר מאציל אל מרחבכם הארצי את תדרי המים הנקביים אלא, שבשונה מקודמו ינואר אשר ביטא את האיכות הצלולה השקופה של המים, פברואר מבטא את האיכות העמוקה הנסתרת של המים את הסודות האצורים במעמקי האדמה שכן, צופן עומק מלשון: ע'  תחיליתהערך עין שלישית, ו' האות של החיבור, מ' תחיליתשל מים, ק' תחילית של קרקע.

אהובים-יקרים, גאיה רוח האדמה קיבלה על עצמה במסירות מוחלטת את רובד הקיום הגשמי. כמה הוד וקסם יש ביכולת של גאיה להצמיח מרחמה אין סוף זנים של צמחים ועצים אשר מספקים את כלצרכי בן האנוש הרוחניים, הרגשיים והפיזיים:הריח והיופי של הפרחים פותחים את הלב ומחברים לתדרים של שמחה וחגיגיות, הצמחים הירקות והפירות משמשים להזנה וריפוי, הכותנה לייצור בגדים ונייר, העצים לבערה ובנייה ועוד. כל שהנכם זקוקים לו קיומית והתפתחותית נובע באורח פלאי ממש מבטנה של גאיה, צופן פברואר מרמז על האוצרות של אמא אדמה: פברואר מלשון פָּרוּ ו-בְּאֵר אין זה מקרי, שהחודש העברי המקביל שבט הוא חגם של העצים והצמחים.

אהובים-יקרים, הערך בְּאֵר החבוי בשם הלועזי של החודש מחבר אל מזל החודש דלי, מעניק לו את האיכות המשלימה של יסוד המים אנו נבהיר, באסטרולוגיה הדלי משתייך ליסוד האוויר ומסמל חשיבה רעיונית, מקוריות וחדשנות, דלי בהיפוך אותיות ילד, עולמם של ילדים הנו עולם הדמיון והמשחק, ילדים חוקרים ומתנסים ברעיונות בצורתם התיאורטית טרום הבאתם לידי מימוש והגשמה במציאות הפיזית כך למשל, ילד שאוהב לבנות בניינים מקוביות עתיד יום אחד להפוך לאדריכל, ילד אחר שאוהב לבנות מטוסים עשוי להפוך בבגרותו לטכנאי מטוסים וכן הלאה, זוהי אם כן, הזווית האווירית של מזל דלי אך מה בנוגע להיבט של המים ?

אהובים-יקרים, כידוע הדלי מהווה כלי קיבול למים, בתקופות קדומות שימש לשאיבת מים מן הבאר. בעוד שיסוד האוויר מסמל את השלב הראשוני של הגיית תכנית רעיונית, יסוד המים אמון על פיתוחה וטיפוחה, הפרייתה והבשלתה של התוכנית, כשם שזרע אשר נטמן באדמה או מונח בצנצנת זקוק למים על מנת להנביט ולגדול, ובדומה לעובר המתפתח ברחם שהנו מרחב מימי.

אהובים-יקרים, באסטרולוגיה הזמן הנוכחי מכונה " עידן הדלי ", בהשפעת הדלי בתקופה זו   האנושות עושה את המעבר מחשיבה מוחשית קונקרטית לחשיבה מופשטת אווירית, מיזוג יסוד האוויר עם יסוד המים נותן אותותיו בהאצה טכנולוגית ופיתוח אביזרים לאחסון מידע והעברתו במהירות הבזק לכל מקום ברחבי הפלנטה.

אהובים-יקרים, בדומה למזל דלי גם שמו העברי של החודש נקשר עם יסוד האוויר: שבט מלשון  שֵׁבֶט שפירושו מטה,בכתובים האלוהות מורה למשה להרים את מטהו כלפי מעלה תנועה מקודשת שמבטאת את החיבור לרוח יסוד האוויר,  אוויר מלשון אור י, הנפת המטה מעלה לשמיים ולאחר מכן הטייתו כלפי המים מסמלת חיבור בין שמיים לארץ: " וְאַתָּה הָרֵם אֶת מַטְּךָ וּנְטֵה אֶת יָדְךָ עַל הַיָּם וּבְקָעֵהוּ וְיָבֹאוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל בְּתוֹךְ הַיָּם בַּיַּבָּשָׁה "  ( שמות י"ד, ט"ו ).

אהובים-יקרים, פברואר מניח בקדמת הבמה את הסנכרון המקודש, שבין צ'אקרת העין השלישית האמונה על ראיית הנסתר לצ'אקרת מקלעת השמש מרכז ההזנה אשר ממוקמת באזור הבטן, להלן הוראות למדיטציה ההולמת חודש זה:

1.הרפו והיכנסו למצב מדיטטיבי בכל דרך שמוכרת ונעימה לכם

2. התמקדו בצ'אקרת הכתר ודמו קרן אור נמשכת מהרקיעים העליונים ונוגעת בקצה ראשכם

3.נשמו נשימות לשבע הצ'אקרות ( מלמעלה למטה ) מתוך כוונה להרחיב/לפתוח/להאיר אותן, מומלץ לדמות להבה רוטטת בגוון של כל צ'אקרה

4. דמו קרן אור מוזהבת נשלחת ממרכז העין השלישית אל מרכז מקלעת השמש, נשמו נשימות מודעות אל חיבור אנרגטי מקודש זה

5. בזמן שנכון לכם סיימו את המדיטציה בדרך שמוכרת ונעימה לכם.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בצעידה בנתיב התפתחותי – רוחני של אמת והגשמת חזון הנשמה, לו יהי.