צופן שמו ומותו ההרואי הלא-צפוי של הזמר-היוצר אמיר פרישר גוטמן

אהובים-יקרים, אלה ימים בהם המאבק של החושך באור גדל בהתמדה, רובו המכריע של המין האנושי היה ועודנו שרוי בשינה תודעתית עמוקה אשר במרכזה   הכחשה של השיעורים והחתימות הקארמתיות, ושכחה של ערכי האמת והמוסר של האור, והרי צופן המילה "חושך" הנו "כחש" וגם "שכח"!!

אהובים-יקרים, למרבה הצער והזעזוע, רובם המכריע של בני אדם, קבוצות ועמים, עדיין ממאנים להתעורר אל תפקידם הייעודי-הרוחי, ולקיים את חלקם בתצרף הבריאתי, ההתכחשות לקיום חלקם בתוכנית הכוללת יוצרת מצב של  צניחה  מוסרית ושל צחנה תדרית,  ובמקום בו האיזון מופר הכרחי ליצור את אותם "שעונים מעוררים" בצורת אותם אירועים בלתי-רגילים שלא לומר מוזרים אשר רומזים על אותם רמזורים ותמרורי אזהרה!

אהובים-יקרים, אומנים ויוצרים פעמים רבות, שלא במודע, ממלאים תפקיד של "שליחי הרוח" ביצירת התעוררות כוללנית, הואיל והם אוחזים בעמדה של השפעה, ובאופן טבעי ממגנטים אליהם את תשומת הלב הקולקטיבית, כמו במקרה זה של מותו ההרואי הלא-צפוי של הזמר-היוצר אמיר פרישר גוטמן אשר צופן שמו הנו:

 אמיר– אמר י' קרי, דבר הרוח

פרישר–שפר י' קרי,  שׁוֹפָר הרוח

 גוטמן –מגנוט

מכאן,  שאותה יכולת ווקאלית אשר ניחן בה תכליתה הרבה מעבר לשירה,  במובן של להוות "כלי שרת" להשמעת קול הרוח, למען כמה שיותר בני אדם יתעוררו אל דרך האור! בחייו כמו גם במותו, אמיר פרישר גוטמן היווה השראה ושימש מודלינג מוסרי-רוחני, החל מיציאתו מהארון ובחירתו האמיצה להישאר נאמן לקול האמת הפנימית שלו, דרך האמונה בניסים בעקבות אותה אבחנה רפואית שגויה וההכרה שישנו כוח עליון חזק אפילו מאותם כלים מדעיים מתקדמים ביותר,  לאחרונה מאבקו למען שוויון בזכויות אימוץ עבור קהילת הלהט"ב, ומותו בסימן  "גבורה והקרבה" ערבות ושותפות גורל, כל אלה מהווים סמל ומופת לערכי האמת והמוסר של האור הרבה מעבר לסיסמאות ודיבורים!

אהובים-יקרים, פעמים שומעים אנו אתכם קובלים מדוע דווקא אותן נשמות אהובות וטובות נלקחות בטרם עת, ואנו שואלים אתכם, כלום הייתם מנידים עפעף באם היה מדובר בנשמות  אהובות וטובות פחות?! מתי תבינו,  שהסכנה הגדולה ביותר העורבת למין האנושי איננה מלחמת עולם או אסון פלנטרי אלא תדרי הניכור והאדישות, ההתעלמות וההתכחשות!

אהובים-יקרים, העובדה שמדובר בדמות אהובה אשר ניחנה ביופי חיצוני ופנימי, כריזמה וחיוך שובה לב, ביחד עם אותם אירועים מוזרים ויוצאי-דופן החל מאותה אבחנה רפואית שגויה ועד מותו ביום ציון הולדתו-החלמתו, יצרו זעזוע והדהוד עוצמתיים,  עד שרבים החלו נושאים עיניהם לשמיים ושואלים "מה פשר כל זה?" מנסים לתור אחר אותה אמת נסתרת וסיבתיות רוחית- גבוהה,  והרי ים סוער בעיצומו של החורף ניתפס כדבר טבעי ורגיל, אולם ים סוער בעיצומו של הקיץ זה כבר עניין שונה לגמרי…

אהובים-יקרים, גם לאחר הארת הסיבתיות הרוחית-הגבוהה ברמה הקולקטיבית, יש מי שקוראים שורות אלה ושואלים: ובמה אשמים המשפחה, בן הזוג והילד הצעיר, שנגבה מהם מחיר יקר שכזה? וודאי לכם, שישנה  חתימה קארמתית אשר נשמה זו קיבלה על עצמה הן במישור האישי-המשפחתי, יחד עם זאת, ממקום של שמירה על קדושת הפרטיות נכון וראוי להימנע מלהרחיב בנושא…

בברכת התעוררות הלבבות אל קיום תפקידם הייעודי-הרוחי בתכנית הבריאתית הכוללת, ומיצובם הנכון הראוי בדרך האמת והמוסר של האור! אמן כן יהי רצון!