צופן "שמעון פרס" והסיבתיות הרוחית-הגבוהה של מצבו!

אהובים-יקרים, חשוב להבין, שככל שמעמדו הרוחי של אדם גבוה יותר, במובן שהנו בעל טווח השפעה גדול יותר, לאומי ולעיתים אף עולמי, באופן טבעי, לאותם 'אירועים' בחייו, קיימת סיבתיות רוחית-גבוהה, שהנה הרבה מעבר לרובד הקארמתי-האישי, והנושאת באמתחתה גם רובד קארמתי-קולקטיבי!

אהובים-יקרים, מצבו של שמעון פרס, "איש השלום", ושיש מבניכם, שמעניקים לו את התואר "האבא הלאומי" (האם שמתם לב, שצופן שם בית החולים בו מאושפז, "שיבא" הנו "יש אב"?! ),  תכליתו הרוחית הגבוהה-הנעלה, להוות "שעון מעורר" המתריע על  "מדד המוסריות הלאומי", שלמרבה הצער, נמצא במגמת ירידה מתמשכת, בחודשים, בשבועות, ובימים האחרונים אף ביתר-שאת…

אהובים-יקרים,  ממקום מושבנו שברוח, אנו צופים באותה מגמה מדאיגה,של  עוד ועוד קבוצות, מעגלים, וחוגים בתוככם, ואיננו מכוונים דברינו רק לאותן התבטאויות ב"זירה הפוליטית", מאמצים "שפה היטלרית",  כלומר, "דיבור" שהנו בעל איכויות תדריות-תודעתיות של אטימות וניכור, כוחניות ושליטה, חציית קווים אדומים ושפיכת דמו-נפשו של האחר, "דיבור" זה,  הנו בניגוד גמור לעשרת הדיברות,  ולאותם ציווים וחוקים, שמופיעים ב"ספר דברים", שנקרא בימים אלה ממש בבתי הכנסת שלכם!

אהובים-יקרים,  הדימום בצד ימין של הראש,  מסמל את האטמוספירה הלאומית העכשווית של התגברות תדרי הכוחניות והשליטה,  הואיל וצד ימין בגוף מבטא את העיקרון הזכרי של עוצמה,  אולם, כשהמצב המוסרי הלאומי נמצא בשפל המדרגה, העוצמה, שהנה כוח חיובי ובונה, 'משנה פניה' והופכת לכוחניות ופוגעניות, שליליות והרס… הדיון סביב נכונות הטיפול במדללי הדם רומז על כך גם כן: "מדללי דם" במובן ש'מדד הדם', קרי, 'מדד הרגש' בעם נהייה דל!

אהובים-יקרים, צופן השם "שמעון פרס" טומן בחובו את המשמעות: "נשמעו עַם סֵּפֶר!",  ומהווה  "קריאת התעוררות" ל"עם הספר"  לשוב לשורשים הרוחניים, ולהישמע לתורת משה היא תורת הלב!

אהובים-יקרים,  אותן מסות של תפילות וגילויי אהבה וחמלה, מצד חוגים  וקבוצות בארץ ובעולם, הנשלחים אל האיש ומשפחתו, יש בהן כדי לתרום להעלאת האנרגיה בארץ בפרט, ובפלנטה ככלל, והלכה למעשה, הן "התרופה המוסרית-הרוחנית", האמתית-הנכונה, בזמן הרה גורל זה של "אחרית הימים" ומעברי עידנים, בו  המאבק של החושך באור בעיצומו!