צופן תשע"ט: עֵת ל-עֵט וגם.. תשע + ט'=מועצת השמונה-עשרה!

אהובים-יקרים, כפי שנמסר בעבר כל שנה עברית חדשה נושאת "חותם תדרי-תודעתי" ייחודי לה,  אשר  מחבר אותה לישות/קבוצת ישויות אור ספציפית,  זווית משלימה-נוספת להבנת  נושא חשוב זה הנה, ההבנה ששנה חדשה מביאה עמה משימה התפתחותית מרכזית במילים אחרות,  מגמה אבולוציונית אינדיבידואלית וקולקטיבית ייחודית לה! נשאלת השאלה אם כן, מי היא קבוצת ישויות האור המאצילה מעצמה ופורסת חסותה על השנה החדשה שבפתח, לאיזה צ'אקרה בגוף היא נקשרת, ומהו האתגר ההתפתחותי המאפיין את שנת תשע"ט??

אהובים-יקרים, במילה תשע"ט מוצפנת המילה תשע ביחד עם האות ט' אשר ערכה הגימטרי גם כן 9 באופן זה,  מתקבל פעמיים תשע, והרי תשע כפול שתיים שווה שמונה-עשרה בא ללמד, ששנת תשע"ט נקשרת לקבוצת ישויות האור הגבוהה-הנשגבה "מועצת השמונה-עשרה"!!!

אהובים-יקרים, ייתכן שחלקכם חשים אינטואיטיבית את הקשר התדרי-הנסתר שבין "מועצת התשעה" ל"מועצת השמונה-עשרה" והנכם צודקים!!! "מועצת התשעה" הנה קבוצה של תשע ישויות רוחניות אשר כל אחת נמצאת בממד אחר, למרות ש'פיזית' אינם נמצאים יחד באותו ממד, יש בניהן רמות של סנכרון ושיתופי פעולה כל כך גבוהות כאילו מדובר בישות אחת! ניתן לומר,  ש"מועצת השמונה-עשרה" מורכבת משני מעגלי אור-מהמעגל התחתון יותר באופן יחסי  של "מועצת התשעה", וממעגל עליון יותר של תשע ישויות אור נוספות, אשר מתקיימות בממדים גבוהים אף יותר, ומכאן שגם רמת הסנכרון בניהן גבוהה יותר, והם נחווים ונתפשים בקוסמוס ככוח אחד! נשאלת השאלה, מהו תפקידה הייחודי של "מועצת השמונה-עשרה" שמקדש ומבדיל אותה ממועצות וקבוצות אור אחרות בבריאה??

אהובים-יקרים, "מועצת השמונה-עשרה" מחברת לכוחות חיים של חדשנות  ופריצת דרך, טרנספורמציה ולידה מחדש מועצמים ומוכפלים, והרי הספרה 9 מייצגת פריצת דרך ולידה מחדש, והמספר 18 מלשון ח"י מחבר לכוחות של חיים!!! בא להורות, ששנת תשע"ט הנה בסימן של התחדשות וחדשנות, פריצת דרך וטרנספורמציה, ואם לא די בכך, השנה ערב ראש השנה חל בתאריך הלועזי של ה- 9.9,תשע ועוד תשע כבר אמרנו?!!

אהובים-יקרים, סמיכות האותיות "עט" שמופיע בשמה של השנה החדשה תשע"ט רומז, ששנה זו מניחה ב"קדמת הבמה" את הצורך לפתח ולטפח, לאמן ולעבוד עם צ'אקרת העין-השלישית האמונה על הפרספקטיבה הגבוהה בדומה למבט העל של מעוף הציפור, "עט" מלשון "עַיִט"!

אהובים-יקרים,  כלי רב עוצמה בשירות פיתוח יכולת הראיה וההתבוננות הגבוהה הנו הכתיבה! במילה תשע"ט מוצפנת גם המילה עֵט בא ללמד, שהשנה החדשה הנה בסימן של  "החזרת עטרה ליושנה" במובן של חיבור מחודש לאותה מלאכת קודש של כתיבה ידנית  בשירות תהליך ההתפתחות הרוחנית, ההתחדשות והטרנספורמציה! הכוונה, לכתיבה שנועדה לאפשר תהליכים של "התבוננות פנימית", רישומם וביטויים  על הנייר. לעומת כתיבה במחשב  או באמצעות כל מכשיר טכנולוגי אחר, כתיבה ידנית הנה בעלת איכות אינטימית ומקרבת את האדם לעצמו! זאת ועוד, כתיבה ידנית מחברת בין מחשבה לרגש, בין ראש ללב! כל אות בשפה העברית מסמלת גיאומטריה קוסמית אשר מחברת להשפעה תדרית-תודעתית ולכוחות קוסמיים ספציפיים, בכתיבה ידנית האדם רושם את האותיות על הנייר ובאופן זה יוצר את אותם סמלים מקודשים וצורות קוסמיות, אלמנט זה נעדר בכתיבה במחשב שנעשית באמצעות לחיצה על מקשים.

אהובים-יקרים, בתום תמסורותינו אנו מברכים אתכם בשנה חדשה בסימן פריצת דרך וחדשנות, טרנספורמציה והתפתחות מואצת כפליים, והרי צופן המילה תשע"ט  מלשון תִּשְׁעַט!