צופן אוקטובר ומזל מאזניים : היו מאזינים לתְּהוּדַת הטבור הקוסמי

עריכה חדשה: 3 אוקטובר, 2023

אהובים-יקרים, האתגר ההתפתחותי של חודש אוקטוברהנו סנכרון לתְּהוּדַת המרכז הקוסמי, אוקטובר מלשון  אקו Eco  שפירושו באנגלית הד ביחד עם המילה טבור שמשמעותה בעברית מרכז.

אהובים-יקרים, האנרגיות באוקטובר מכוונות להיאספות פנימה, כיוונון למרכז הפנימי לסנטר שלכם אשר בצ'אקרת מקלעת השמש מקום מושבה של עצמיותכם האלוהית. בחיבור למרכזכם הפנימייכולים הנכם לחוש בגלי האנרגיה, להאזין לתְּהוּדוֹת הנובעות מהטבור הקוסמי על כן, בחודש זה נכון לשקוד על הסנכרון המקודש שבין צ'אקרת מקלעת השמש לצ'אקרת הגרון האחראית על האזנה הפנימית.

אהובים-יקרים, מזל החודש מאזניים מלשון אוזניים האיבר של השמיעה ושל שיווי המשקל מלמד על הקשר שבין האזנה פנימית לאיזון פנימי, חיבור למרכז הפנימי ולתשדורות הטבור הקוסמי מסייע בניטור רעשי רקע פנימיים וחיצוניים וביצירת איזון פנימי, במצב זה של שקט פנימי המכונה נִירְוָונָה ביכולתכם לקלוט את מסרי הרוח אשר נשמעים בקול דממה דקה, מדרגה עילאית זו קרויה תקשור / תמסור.

אהובים-יקרים, האדם הרוחני האמיתי קשוב לתהודות הטבור הקוסמי, ופועל במציאות הגשמית מתוך סנכרון ישיר לתשדורות הרוח בדרך זו, עובר בנתיבי אור אשר אינם כפופים לחוקי הפיזיקה במרחב ארץ. צופן שם החודש המקביל בלוח השנה העברי תשרי מלשון רשת י' מרמז על רשת חוטי האור אשר המעברים בה אינסופיים ובלתי מוגבלים, זהו מרחב של התרחשות ניסים ותוצאות נדיבות, מדובר על  מעבר ממערכת לינארית למערכת של רב ממד.

אהובים-יקרים, להלן הנחיות למדיטציה ההולמות חודש זה:

1.הרפו והיכנסו למצב מדיטטיבי בכל דרך שמוכרת ונעימה לכם

2. דמו קרן אור נשלחת מהרקיעים העליונים ונוגעת ברכות במרכז ראשכם

3. נשמו נשימות לשבע הצ'אקרות מלמעלה למטה, דמו באמצע כל צ'אקרה להבה רוטטת בגון שלה

4. נשמו מספר רגעים למשולש האור התדרי אשר מחבר בין שתי האוזניים למרכז הגרון ( משולש הרוח אשר קדקודו פונה כלפי מטה )

5. דמו קרן אור נשלחת ממרכז הגרון למקלעת השמש באופן זה נוצרת הגיאומטריה הקוסמית של " הגביע הקדוש "

6. נשמו לאמצע של צ'אקרת מקלעת השמש, חושו במעין חבל טבור אנרגטי אשר נפתח בהדרגה ומחבר אתכם לטבור הקוסמי

7. בזמן שנכון לכם סיימו את המדיטציה בדרך שמוכרת ונעימה לכם

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בחיבור אמת למרכז הפנימי, אמן.