צופן אושפיז החג הראשון אברהם אבינו : הודיה על החיים בממד האדמתי

עריכה חדשה: 27 ספטמבר, 2023

"ואברהם זקן בא בימים, ויי ברך את אברהם בכל"

( סדר הקידוש )

אהובים-יקרים, שבעת האושפיזין הם כנגד שבע הצ'אקרות המרכזיות, צופן אושפיז הנו אש פז י'  דהיינו, אש התודעה הגבוהה המוזהבת המקודשת. לכל אושפיז תודעה ותדר ייחודים למענכם, ברצוננו להאיר את סגולת האושפיז הראשון של אברהם אבינו.

אהובים-יקרים, אברהם אבינו בחיר האל ומשרת הרוח הלוא הוא גלגול נשמתי ישיר של האדם הראשון משמע, נשמה זו  בשותפות עם ההיררכיות האלוהיות קיבלה על עצמה לכונן  את מחזור האנושות של עידן זה באופן זה, לפתוח את השער עבור כלל הנשמות להתנסות בממד האדמתי. אברהם אבינו הוא לא רק אביהם של יצחק ( שישראל צאצאיו ) וישמעאל ( שהערבים צאצאיו ) כי אם אבי האנושות כולה.

אהובים-יקרים, מכיוון, שאברהם אבינו שהוא האדם הראשון מייצג את ראשית החיים במרחב ארץ, אושפיז החג הראשון מקושר לצ'אקרה הראשונה הלוא היא צ'אקרת השורש אשר רוטטת בצבע אדום מלשון אדם. תכלית הקיום בממד הארצי הנו לגשר בין רוח לחומר, להביא לידי ביטוי את האור בגוף בשר דם כפי שנרמז בצופן הערך אדם: האות א' תחילית המילה אור ביחד עם המילה דם אשר מסמלת את הגוף הפיזי.

אהובים-יקרים, פעמים רבות ממקום מושבנו שלמעלה עדים אנו למגינת לֵב ולמוֹרַת רוּחַ מצדכם ביחס למתרחש בחייכם ולחיים ככלל דעו, שהשמיים אף אנו מוקירים עד מאוד את בחירתכם להתממש כנשמות בממד האדמתי, בחירה אמיצה ונועזת אשר כלל אינה מובנת מאליה. הדרך המועילה ביותר עבורכם לצלוח זמנים של קושי היא לעשות כמיטב יכולתכם את שמוטל עלייכם ואשר מצוי באחריותכם ביחד עם  הבעת תודה על הבחירה הנשמתית לצאת להרפתקה מיוחדת זו.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בתשוקת ההתפתחות, אמן.