צופן אושפיז החג השני יצחק אבינו : שמחת אמת נביעתה ביצירה במשותף עם הרוח

עריכה חדשה: 27 ספטמבר, 2023

" ויזרע יצחק בארץ ההיא וימצא בשנה ההיא מאה שערים, ויברכהו יי"

( סדר הקידוש )

אהובים-יקרים, שבעת האושפיזין הם כנגד שבע הצ'אקרות המרכזיות, צופן אושפיז הנו אש פז י'  דהיינו, אש התודעה הגבוהה המוזהבת המקודשת. לכל אושפיז תודעה ותדר ייחודים למענכם, ברצוננו להאיר את סגולת האושפיז השני של יצחק אבינו.

אהובים-יקרים, צופן השם יצחק מלשון צחוק דהיינו שמחה,אין הכוונה לשמחה זמנית אשר תלויה בהישג חיצוני כי אם הלך רוח פנימי תמידי של שמחה שאינה תלויה בנסיבות חיצוניות.שמחת אמת אשר אינה נשענת על המתרחש במציאות הגשמית היא פרי התמסרות מלאה לרוח, קיום מלא ומיידי של ההכוונות המתקבלות ישירות ממקורות האור העליונים כפי שנרמז בקרבה בין המילים שְׂחוֹק ו-שַׁחַק שמובנו שמיים. הצבת הרוחי לפני הפיזי, עמידה במבחנים הרוחניים אשר כרוכים במאמץ ואומץ, אמון ואהבת הבורא ללא תנאי מזכים בעזרת השמיים, בניסים ובישועה כפי שאירע בניסיון עקידת יצחק.

אהובים-יקרים, האושפיז השני של יצחק אבינו מקושר לצ'אקרת המין המרכז של ההולדה וההמשכיות לא רק מהבחינה של העמדת צאצאים כי אם שגשוג ויצירה במשותף עם הרוח בכל רובדי החיים ככתוב בבראשית פרק י"ז, פסוק י"ט: " וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֲבָל שָׂרָה אִשְׁתְּךָ יֹלֶדֶת לְךָ בֵּן וְקָרָאתָ אֶת שְׁמוֹ יִצְחָק וַהֲקִמֹתִי אֶת בְּרִיתִי אִתּוֹ לִבְרִית עוֹלָם לְזַרְעוֹ אַחֲרָיו ".

אהובים-יקרים, צופן שחוק הנו האות ש' תחילית המילה שמיים ביחד עם הערך חוק ועוד, צחוק מלשון צו חוק מורים אמת מקודשת כי המפתח לחיים של ברכה ורווחה, שגשוג ושמחה הוא בהתיישרות לחוקי השמיים האוניברסליים הנצחיים התקפים לכל אדם באשר הוא אדם הלוא הם עשרת הדיברות בתמצית.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם ביצירה משותפת עם הרוח, אמן.