צופן שָׁלשׁ רְגָלִים: רגל ימין, רגל שמאל וסוד הרגל השלישית הנסתרת

אהובים-יקרים, בכתובים האלוהות מצווה על בני-ישראל לקיים את מצוות שָׁלשׁ רְגָלִים  אשר מתייחסת לקיום שלושת  החגים- פסח, שבועות וסוכות  בהם נהגו לעלות לרגל לבית המקדש: "שלוש רגלים תחוג לי בשנה. את חג המצות תשמור שבעת ימים תאכל מצות כאשר צוותיך למועד חודש האביב, כי בו יצאת ממצרים ולא יראו פני ריקם. וחג הקציר ביכורי מעשיך, אשר תזרע בשדה, וחג האסיף בצאת השנה באספך את מעשיך מן השדה שלוש פעמים בשנה יראה כל זכורך אל פני האדון ה' ( שמות כ"ג). נשאלת השאלה, מהי המשמעות-הרוחנית הנסתרת של הציווי האלוהי לציין  שלוש רגלים במשך השנה? במילים אחרות,  מדוע  האלוהות מצווה דווקא על שָׁלשׁ רְגָלִים  ולא פעם אחת בשנה, שתי פעמים או ארבע פעמים?? בתואם למגמה האבולוציונית העכשווית של "הסרת הצעיפים" אנו באהבה נאיר את התשובה…

אהובים-יקרים, בצמד המילים "שָׁלשׁ רְגָלִים" מוצפנת המשמעות של "שָׁלוֹשׁ רַגְלַיִים"! אולם,  כפי שהנכם יודעים לגוף האנושי שתי רגלים בלבד – רגל ימין ורגל שמאל! נשאלת השאלה, איה הרגל השלישית, ולא פחות חשוב מכך מהו תפקידה הרוחי???

אהובים-יקרים, בתמסורותינו הקודמת "תודעת הרגלים וצופן התרנגול", הארנו את התפקיד הרוחי של הרגליים: "רֶגֶל" בסיכול אותיות "גוֹרָל" מלמד, שהרגליים מייצגות את "הדרך קדימה" במשמעות של הנתיב העתידי-הגורלי בו-בעת גם את העָבָר במובן של חשיבה והרגלים ישנים, "רגליים" הנו מלשון "רגיל"  ו"הרגלים"! מהפרספקטיבה הרוחית הרגליים נחשבות לחלק מקודש בגוף האדם הואיל והן נמצאות בקשר תמידי וישיר עם גאיה, במרכז כפות הרגליים מצויות  שתי צ'אקרות נסתרות, מעין "עיניים תדריות" אשר תכליתן להוביל את האדם אל מקומות ומפגשים עם נשמות שבגורל! בעוד שרגל ימין בהיבט החיובי מייצגת למידה מניסיון העבר האישי והקולקטיבי ובהיבט השלילי קיבעון והיצמדות לישן, הרי שרגל שמאל מייצגת בהיבט החיובי נכונות לנוע אל החדש, ובהיבט השלילי התכחשות לידע ולניסיון העבר האישי והקולקטיבי. הנכון התפתחותית-רוחנית הוא המצב התודעתי-התדרי המאוזן של נכונות לפסוע קדימה אל-החדש תוך שמירה על הזהות והשורשים המוסריים-הרוחניים כמאמר ישו  "דע מאין באת ולאן אתה הולך"!

אהובים-יקרים, כפי שיודעים הנכם, מעבר לשתי  העיניים, הימנית והשמאלית,  ישנה עין-שלישית נסתרת אשר ממוקמת למעלה בניהן  (מרכז המצח) כפי שנרמז במצוות הנחת התפילין: "והיו לטוטפות בין עינייך" ( דברים ו', ח') ,  תפקידה הרוחי של העין-השלישית להראות לאדם את המציאות הרוחית שמעבר למציאות הגשמית, מעין גשר/צינור שמחבר בין האדם לממדים הגבוהים! בדומה לכך, ידע שנשתכח מהתודעה האנושית, ומבקש כעת בזמן מקודש זה של "אחרית הימים" ו"מעברי עידנים" את תחייתו מחדש הנו,  שמעבר לשתי הרגליים הגשמיות, הימנית והשמאלית,  ישנה רגל שלישית תדרית-נסתרת בדיוק בניהן!  נשאלת השאלה, מהו מיקומה ותפקידה הרוחי???

אהובים-יקרים, הרגל השלישית התדרית-הנסתרת ממוקמת ממש בקו האמצע שבין רגל ימין לרגל שמאל באזור "פי הטבעת" ומהווה מרכז אנרגטי, מעין "עין תדרית נסתרת", והרי צורתו הגאומטרית של פי-הטבעת הנו דמוי עין! הרגל השלישית התדרית-הנסתרת 'נמשכת' מטה מאזור פי-הטבעת ומשתרשת באדמה, מעין אנטנה תדרית  לקליטת התשדורות והמסרים מגאיה רוח האדמה! גאיה נושאת חכמה ותבוניות אין-סופית בכל מה שקשור לצורת הקיום הגשמית, שהרי בני-האנוש הם צאצאיו של האדם הראשון אשר נוצר מהעפר של גאיה: "בזעת אפיך תאכל לחם עד שובך אל האדמה כי ממנה לקחת כי עפר אתה ואל עפר תשוב" (בראשית ג' י"ט ), המגמה האבולוציונית של תקופה זו של "אחרית הימים" בשפה המקראית ו"מעברי עידנים" בשפה העכשווית מכוונת אל-עבר עירורה ותחייתה מחדש של הרגל השלישית-הנסתרת  וכינונם מחדש של הקשר והתקשורת, השותפות והשיתופיות עם  אימא אדמה!

אהובים-יקרים, אזכורים לקיומה של הרגל השלישית התדרית-הנסתרת אפשר למצוא בין היתר בתרבות יוון העתיקה ובמקדשי האורקל מדלפי שהיה שייך לאלת האדמה גאיה, בהם כוהנת הדת שנקראה פיתיה ישבה על כיסא בעל שלוש רגליים מעל הסדק בקרקע, ובאופן זה תקשרה והעבירה את מסרי הרוח לשואלים. ככל שישמע  מוזר ובלתי-הגיוני, עלייכם לדעת, שהיו זמנים בהם הרגל השלישית התדרית-הנסתרת הייתה כה פעילה ועוצמתית עד למצב בו האדם יכול היה לשבת זמן מה כשהוא' תלוי באוויר' וללא תמיכה של כיסא או מעמד פיזי  כלשהו! דבר זה נרמז, בסרטון הבטיחות החדש של אל-על בכיכובו של  אומן החושים ליאור סושרד (מטה לינק לסרטון של אל-על, 00:53) בתמונה בה הכיסא 'נלקח' ממנו והוא ניראה ממשיך לשבת 'באוויר'! לזה יקרא, הרוח מדברת בסימנים, אותות ומופתים!

אהובים-יקרים, בדומה לעין השלישית גם הרגל השלישית הנסתרת מייצגת את האיכות התדרית-התודעתית של "קו האמצע" כלומר, היכולת למזג ולאזן בין שני כוחות של תודעה -רגל ימין שמייצגת ידע וניסיון העבר לבין רגל שמאל שמייצגת את הפתיחות לחדש!  מכאן, שתפקידה הרוחי של הרגל השלישית הנסתרת לעזור ביצירת איזון ומיזוג בין עבר לעתיד, בין מה שאנו כבר יודעים  לבין מה שעדיין איננו יודעים, לחבר לעוצמה שבהווה, של נוכחות ב"כאן ועכשיו", להעניק לנו את חווית היציבות והעיגון אשר הנה תוצר של היכולת לשחרר רגשות כאב, צער ואשמה על מה שהיה עם היכולת לשחרר רגשות פחד ודאגה על מה שיהיה!

אהובים-יקרים, על-מנת להאיץ את התפתחותכם וכדי ליצור איזון ורווחה פנימיים המלצתנו, לתרגל מדיטציות לעירורה מחדש של הרגל השלישית-הנסתרת, הכוונה למדיטציות אשר מתמקדות בנשימות מודעות לפי-הטבעת, ובהדרגה מדמות רגל תדרית שנמשכת מאזור זה ומשתרשת באדמה! בעשותכם כן, שימו לב להשפעה שיש לזה על המצב הפיזי, האנרגטי, הרגשי והתודעתי שלכם, בד-בבד עם הפניית הקשב לקבלת תשדורות מגאיה אימא אדמה.

לינק לסרטון של אל-על: