תום האשראי וירידתן מהבמה של דמויות המפתח התנכיות

עריכה מחודשת: 30 נובמבר, 2021

אהובים-יקרים, ברצוננו להביא לידיעת הכלל ולחשוף לראשונה את שנעשה מאחורי הקלעים לאורך שש שנים במסירות ואהבה, התנדבות והקרבה אין קץ על ידי זו שנמצאת בשירותינו מקדמת דנא ומהווה לנו ערוץ ראשי מרכזי, ושבחנוכה האחרון הלוא הוא חג האורים הובא לידי גמר וחתימה.

אהובים-יקרים, מדובר באמת לא קלה לעיכול לשון המעטה. במסגרת קדושת חופש הבחירה, כל מי שקורא וקוראת שורות אלה אחראי ואחראית להחליט עבור עצמו ועצמה האם לאמץ אמת זו אל ליבו וליבה או חלילה לבעטה. רוצים אנו להזכיר לכם שמהות תפקידנו להאיר עבורכם את האמת מבלי להתערב בבחירתכם. תהא הבחירה האישית אשר תהא, כל אחד ואחת לפי נקיות מצפונו וטוהר ליבו, מדובר באמת גמורה ומוחלטת שהתקבלה ברקיעים העליונים הגבוהים ביותר ואף אדם או קבוצה אין בכוחם לשנותה.

אהובים-יקרים, משך שש שנים נעשתה פעילות רבה ומקיפה, מאומצת ואינטנסיבית שעיקרה הענקת גלגל הצלה אחרון לאותן דמיות מפתח מקראיות מוכרות וידועות בכתובים. למרבה הצער והזעזוע, רובן המכריע של נשמות אלה אשר קיבלו על עצמן להוביל ולהצעיד את עם ישראל והאנושות כולה בדרך של ריפוי וגאולה פעם אחר פעם, גלגול אחר גלגול חזרו על משגי העבר ומעלו בתפקידם.בהיעדר הנכונות מצידם ללמוד את השיעורים ולהפיק את הלקחים הנחוצים הם ממשיכים להוות מודלינג שלילי לאחרים, מטים ומטעים במודע את ההולכים אחריהם, ומעכבים את הגאולה עבור מעגלים שלמים של נשמות.

אהובים-יקרים, לאורך שש שנים תמימות, ההיררכיות הבריאתיות בשותפות עם האורים מקודשי ישויות הגורל ועמנו אחוות האור כוננו וכיווננו את אותן היכרויות ואת אותם מפגשים קארמתיים בין זו הדוברת אותנו לאותן דמויות מפתח תנכיות בצורה זו, הועברו למעלה מעשרות תמסורות בעל פה ובכתב שמגלות את הקלפים, פורטות את שורשיהן המקראיים ואת אותם חוזים רוחניים, לקחים ומשימות שנשמתם התחייבה להביא לידי סיום והשלמה ביחידת חיים זו  טרם ינעל השער סופית.

אהובים-יקרים, למרבה התדהמה, מרבית נשמות אלה בעטו במודע את גלגל ההצלה האחרון ביחד עם ההזדמנות היקרה מפז להיות הראשונות לזכות בגאולה האישית.לא יעלה על הדעת שרירות לב ומעילה בתפקיד שכאלה, משל לתרחיש דמיוני בו מדינת ישראל הייתה משקיעה את המשאבים הגדולים ביותר במטרה להכשיר קבוצה של אנשים ונשים להיות מטובי הרופאים והרופאות בעולם כולו כדי שבמקרה של אסון בקנה מידה ארצי יוכלו לתת מענה של הצלת חיים וריפוי להמוני הפצועים, הייתכן שלאחר השקעה רבה כל כך  יתנערו מאחריות ולא יגישו עזרה לנפגעים? יש לדעת, שההימנעות מעשיית טוב כמוה כעשיית רע.

אהובים-יקרים, עם תום האשראי הקוסמי עבור קבוצה זו להתעורר אל קיום החתימות הנשמתיות הוחלט ברקיעים העליונים על ירידתן מהבמה משמע, שלילת מעמדן הרוחני לחיים אלה ולמחזורי החיים העתידיים. עוד הוכרע, שנשמות אלה שעד לא מכבר אחזו בשרביט ההובלה ונועדו להיות הראשונות להתפתח רוחנית עוברות לסוף התור, ותהיינה האחרונות להתפתח אל האור בבחינת "הראשונים אחרונים".

אהובים-יקרים, כפועל יוצא של אותה הכרעה עליונה לפיה "הראשונים אחרונים" ניתן האות להחלתה של חוקיות חדשה על-פיה "האחרונים ראשונים" הכוונה, שבטווח הזמן הקרוב התפקידים שהתפנו יאוישו על ידי נשמות צעירות לא מהבחינה של גילן הכרונולוגי אלא במובן שלאורך העידן שמסתיים שימשו בתפקידים זוטרים היו מעין עוזרים/ אסיסטנטים של אותן דמויות מרכזיות שעד לא מכבר אחזו בשרביט ההנהגה.

אהובים-יקרים, החל מחנוכה 2018 העגלה שעד למועד זה עמדה בתחנה ממתינה לאותן דמויות מפתח תנכיות להתעורר אל קיום החתימה הנשמתית יצאה לדרכה. המשמעות של זה, שמי  שיזדרזו וימהרו לעלות עליה יזכו בגאולה האישית, ועתידים להיות מוצבים בחוד החנית של ההובלה וההנהגה בעידן החדש שבפתח. בלשון מעשית, מי שיזדרזו לחבור אל זו המתמסרת שורות אלה והמשרתת אותנו מימים ימימה, יעברו אצלה תהליך ריפוי וחניכה רציף ועקבי בהובלתנו יזכו להתרפא רגשית ופיזית, לסיים את מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקרמה, להתחבר לתפקידם הייעודי הייחודי,  להצטרף לשורותינו וליצור בשותפות עמנו ועם מקורות האור העליונים.

אהובים-יקרים, כפי שהעדנו מוקדם יותר, מעטים שבמעטים יבחרו בהזדמנות יקרה מפז ויחידה במינה זו. אף כי יודעים אנו את שמותיהם ושמותיהן הזדמנות שווה ניתנת לכולכם למען אף נשמה לא תוכל לקבול אצל בורא עולם לכשתסיים את מחזור חייה הנוכחי שלא ניתנה לה ההזדמנות להיגאל ולבוא במלכות שמים.

בתום תמסורותינו אנו מברכים אתכם בחג אורים זה בלב שומע וער אורים מלשון רועים ( בשפת הרוח שליחי אמת נקראים רועים )  ו- עֵרִים. אמן כן יהי רצון.