למה בזמן הזה של הקורונה הכי כדאי לך להשקיע בהתפתחות רוחנית?

מי שעוקב אחר הדף בפייסבוק, יודע שכבר בתחילת מרץ, אחוות האור הצהירה, שמחודש אפריל ואילך,  אנו "ננשום מציאות חדשה" כלומר, נחזור לשגרה אולם, אין מדובר בשגרה שהיינו מורגלים לה לפני הקורונה אלא, בשגרה של מציאות חדשה לגמרי, שמשתנה כל כמה ימים ואפילו שעות.

מיד עם התפרצות הקורונה אחוות האור הייתה הראשונה להצהיר- "הקורונה בשירות האור!" ודיברה על כך, שהקורונה הנה חלק מהתוכנית הבריאתית לזמן הזה, ונועדה 'לדחוף' את האנושות אל-עבר שינוי סדרים בכל אורחות החיים: במערכות היחסים, בבריאות, בחינוך, בכלכלה, בעבודה, בדת, בצריכה, בתרבות הפנאי ועוד.  אחוות האור האירה,  שהקורונה הנה בשירות כינון "סדר פלנטרי חדש", וריקון של הרגלים ודפוסים ישנים כפי שמרמז צופן המילה "קורנה" מלשון "רוֹקְּנָה"!

חשוב לדעת, שהיום יותר מתמיד, חיוני להשקיע בהתפתחות רוחנית, ושהימצאות בתהליך של התפתחות אישית איננה בגדר 'מותרות' . 

מפגשי הטיפול והחניכה בדרך אחוות האור נועדו לעזור לך-

1. להשיב את האיזון הרגשי, ולהתמודד בדרך טבעית, ללא כדורים ותרופות, עם החרדה שנובעת מאי-הוודאות והשינויים הפתאומיים, בתקופה זו של הקורונה.

2. להביא הקלה וריפוי לסימפטומים גופניים שנובעים ממצבי סטרס בתקופה מלחיצה זו.

3. לחזק את המערכת החיסונית,  ויכולת העמידה של הגוף בפני וירוסים.

4. להעניק לך את הידע והכלים הדרושים על-מנת "לחשב מסלול מחדש" בתחומים המרכזיים והמשמעותיים בחיים: בבית /בעבודה/ בלימודים / במערכות היחסים ועוד.

5. ללמוד להנהיג את חייך, ולהחזיר את הבטחוןהאישי, במציאות משתנה והפכפכה, בלתי צפויה ולא וודאית.

חשוב לדעת, שגם אם הנך בבידוד אין צורך להפר את הכללים וההנחיות, כי המפגשים כולם מתקיימים באון-ליין ( סקייפ / זום / וידאו בוואטסאפ  ), ושמעבר לתקשור של המיידעים והכלים מתוקשרות גם אנרגיות ריפוי.

חשוב לזכור, שהכוח הוא בהווה! ביכולתך לשנות ולהשפיע על מציאות חייך כאן ועכשיו, עם או בלי קורונה!

לתיאום ויצירת קשר050-6579984 ( במידה ולא עונה נא לשלוח הודעה בוואטסאפ )