בנפילה אֶל התְּהוֹם אַל תחפשו את הקרקע!

מי שעוקב אחר התקשורים של אחוות האור וודאי זוכר, שבדצמבר 2019 אחוות האור דיברה על כך, ששנת 2020 תיחרט בלבבות של אנשים רבים אולם באופן שונה לגמרי.

אחוות האור הצהירה, שעבור רבים, שנת 2020  תהייה שנה מטלטלת במיוחד,  שנה של מעין "רעידת אדמה", תוך כדי שהם  נאבקים בכל כוחם למצוא משהו להיאחז בו.  לעומתם, מי שיבחרו להתחייב לדרך רוחנית, יחוו התחזקות וקפיצה התפתחותית ביחד עם גילו יכולות חדשות, שלא שיערו בנפשם שאפשריות.

בזמנו, כשהתקשור ירד, לא שיערתי בנפשי כמה מילים אלה עתידות לתאר במדויק את מציאות החיים מאז התפרצות הקורונה!

אחוות האור מדברת על כך, שבימים אלה, חלק גדול מהאנשים שחווים משבר כלכלי בעקבות הקורונה, מנסים בכל הכוח למצוא משהו להיאחז בו, ומחפשים אחר פתרונות פיזיים/חומריים במקום לבקש את הרוח!

אחוות האור מדמה את המשבר הכלכלי למעין חוויה של נפילה אל התהום, ואומרת שהאינסטינקט האנושי במצבים מעין אלה הוא לחפש את הקרקע, מה שבסופו של דבר מוביל להתרסקות!

נשאלת השאלה אם כן מה עושים, ואיך נחלצים מהמצב הקשה והמאיים הזה?

אחוות האור מצהירה, שהיום יותר מתמיד, חיונילהשקיע בהתפתחות רוחנית, ושהימצאות בתהליך של התפתחות אישית איננה בגדר 'מותרות'  אלא, מהווה את הפתרון האולטימטיבי-האמיתי לכל המצוקות: הנפשיות, הבריאותיות והכלכליות! 

אחוות האור מדברת על כך, שלמידה של הדרך בה הרוח חושבת ופועלת, ביחד עם יישום של החוקיות החדשה, מאפשר לעבור ממצב של נפילה אל התהום בדרך להתרסקות, למצב של להיות נישא בביטחון על מצנח, ואף להנות מההרפתקה החדשה!

מאז הקורונה, אני נשאלת הרבה, איך אפשר להתחייב לעבודה רוחנית, ולשלם על מפגשי הטיפול והחניכה במצב של קשיים כלכליים, ואף היעדר הכנסה?

אני משיבה, שהדרכים של הרוח הן אינסופיות-יצירתיות,  ושמעולם לא קרה שאדם שהתחייב לדרך אחוות האור, לא קיבל את העזרה של הרוח, ולא נחלץ מהבור הכלכלי שהיה שרוי בו. לעומת זאת, ההפך כן, מי שדחה את ההתפתחות הרוחנית לעד שיהיה לו מספיק כסף, מצא עצמו שוקע יותר ויותר בבור הכלכלי, שלא לדבר על התערערות המצב הבריאותי.

אז מה הבחירה שלך?