הגוף הוא הדּוֹבֵר של הנשמה

האם דרך אחוות האור אפשר לרפא מחלות, ובעיות גופניות?

שאלה שאני נשאלת לעיתים קרובות

התשובה – דרך אמת רוחנית מְחַסֶּנֶת מחוֹלִי, ומְרַפְּאָהּ מחלות וסימפטומים גופניים

ניראה לך בלתי אפשרי? הזוי  ולא הגיוני?

טבעי לגמרי להרגיש ולחשוב כך, גם אני בתחילת הדרך לא ידעתי את מה שאני יודעת היום

כדי להבין איך זה אפשרי,  חיוני תחילה להכיר את  החוק הקוסמי לפיו- "הגוף הוא הדובר של הנשמה

אחוות האור מאירה, שהגוף הוא 'כלי הרכב' של הנשמה, תפקידו לאפשר לנשמה, שהיא שדה אנרגיה מופשט, להאציל מעצמה לממד הארצי-האדמתי כדי לחוות ולהתנסות, ליצור ולהשפיע בו. מכאן, שהגוף הוא הדּוֹבֵר של הנשמה כלומר, כאשר הנשמה רוצה להעביר לאדם מסר כלשהו היא 'מאותתת' דרך הגוף באמצעות תופעות וסימפטומים שונים ועד מחלות, פציעות ותאונות. במילה "בְּרִיאוֹת" מוצפנות המילים רְאוּת וגם אוֹת מרמז, שבאמצעות הסימפטום הגופני הנשמה מנסה לאותת ולהראות לאדם נושא מסוים בחייו שאינו כשורה, ושמבקש כיול ואיזון מחדש.

אחוות האור מדברת על כך, שעניינים בריאותיים מלמדים על הפרה של האיזון ב- 3 מערכות יחסים, שמשפיעים ומושפעים זה מזה:

היחסים שלנו עם עצמנו

היחסים שלנו עם הזולת ( בראש ובראשונה עם המעגל המשפחתי )

היחסים שלנו עם הרוח

היעדר האיזון משתקף בירידה באנרגיה ובתפקודים השונים של הגוף, הזדקנות מהירה, כאבים, מחלות ופציעות. בשל גודל הזמן בו אנו נמצאים, שהנו בסימן של סיום עידן ישן והתחלה של עידן חדש, ניתנות לנו בני האדם, ההזדמנויות הגבוהות ביותר להתרפא, וליהנות מבריאות ואריכות ימים, באמצעות עבודה תודעתית והתפתחות רוחנית. זו הסיבה, שהנושא הבריאותי יקר לאחוות האור, ופעמים רבות במסר שפותח את מפגשי התקשור האישיים ( לפני ששואלים שאלות ), אחוות האור מתייחסת במצב הבריאותי של הפונה.

המודעות למסר הנשמתי שעומד מאחורי הסימפטום/המחלה/הפציעה פותחים את השער לריפוי וניסים להתרחש בחיינו, שהרי צופן המילה "נס" הנו בראשי תיבות "סנכרון נצחי" מכאן, שריפוי והבראה מתרחשים כשנוצרת אחדות ויישור קו בין  האנושי לנשמתי.

אחוות האור אמונה על תרגום הרוחני לגשמי במילים אחרות, מפרשת את השפה של הנשמה לאדם,  במטרה לסלול עבורו את הדרך לריפוי, ולחיים מאוזנים ושמחים. האבחון ואתור הסיבה למחלה דרך התקשור עם אחוות האור מיוחד בכך, שהוא עמוק ומדויק, שורשי וספציפי לכל אדם כלומר, סימפטום/מחלה זהה יכולים להיות בעלי משמעות אחת עבור אדם מסוים, ומשמעות שונה לגמרי עבור אדם אחר. לדוגמא: ירידה בשמיעה אצל אדם מסוים יכולה לבטא קשיים בתקשורת הזוגית, וניסיון בלתי מודע מצדו לא לשמוע את בן / בת הזוג. לעומת זאת, אצל אדם אחר הירידה בשמיעה יכולה לבטא סטיה מהייעוד,  ולהצביע על כך שאינו נשמע לקריאת הנשמה. דוגמא נוספת, מחלה ברחם יכולה לנבוע אצל אישה אחת מפחד ודאגה למחר, בעוד שאצל אישה אחרת זה מבטא  דומיננטיות של היסוד הגברי, והיעדר איזון עם האיכות הנשית החומלת-הרְחוּמָה.

לאורך 9 השנים האחרונות, אני מלווה ומטפלת בעזרת אחוות האור, בגברים ונשים, צעירים ומבוגרים עם מגוון רחב של סימפטומים גופניים ומחלות שונות (לרבות סרטן ), חלקן פחות ידועות ומוכרות.  כל פעם מחדש, אני נפעמת מהדיוק במסרים של אחוות האור, והאפשרות לריפוי באמצעות עבודה על התודעה והתפתחות רוחנית.

מזמינה אותך לשתף עם איזה בעיה /מחלה/ סימפטום גופני הנך מתמודד, ורוצה לפתור?