מי זו אחוות האור?

לאורך 9 השנים בהן אני מתקשרת את אחוות האור, אני נשאלת לעיתים קרובות, מי זו אחוות האור?

כדאי לדעת, שאחוות האור היא קבוצה של ישויות רוחניות, בדומה למלאכים. אחוות האור היא חלק מהאלוהות, ומההיררכיה הבריאתית. המשמעות של זה, שהיא מאוד מפותחת מבחינת כוחות האור והאהבה שלה, ובעלת ידע מתקדם ואין-סופי בנוגע לסודות היקום.

אחוות האור היא קבוצה עצומה וענפה של ישויות אור, ולמעשה היא מורכבת מ-12 תתי קבוצות, כל קבוצה אמונה על תפקיד מסוים, שנועד לתמוך את הפעילות של אחוות האור. המפורסמת בהן היא הקבוצה שנקראת "קריון" ( לי קרול מתקשר את קריון מזה 31 שנה ). בעתיד לבוא, עם ההתפתחות וההבשלה של המין האנושי תיחשפנה קבוצות נוספות.

לאורך העידן שמסתיים, בפרקי זמן מסוימים, ההשפעה של אחוות האור על הפלנטה ועל התפתחותו של המין האנושי הורגשה היטב, באמצעות נציגים פיזיים בדמות המאסטרים של האנושות, שסייעו מבפנים להצעיד את המין האנושי קדימה, ולהשיב לבני האדם את תכונותיהם האלוהיות כפי שהיה לפני הנפילה בתודעה.

אחוות האור מהווה את "חוד החנית" של האלוקות העכשווית משמעות הדבר, שאחוות האור אמונה על תהליכי ריפוי, חניכה ומימוש התפקיד הייעודי של יחידים, קבוצות ועמים. באופן טבעי, הרבה מתשומת הלב של אחוות האור בעת הזו, מופנה לסייע לעם ישראל בהתעוררות לשורשיו הרוחניים, וקיום תפקידו הרוחני במשפחת העמים. זו הסיבה, שהרבה מהתקשורים מתמקדים במדינת ישראל וביהדות.

בזמן מיוחד זה של חילופי עידנים, השפעתה של אחוות האור על הפלנטה ועל בני האדם מורגשת מחדש. זו הסיבה, שרבים בזמן הזה חשים אינטואיטיבית את הקריאות של אחוות האור,  שמאותתת להם בדרכים שונות, והם מרגישים אליה קרבה מיוחדת ובלתי מוסברת. כל פעם מחדש אני נפעמת, כאשר אנשים שאני לא מכירה כותבים לי, ומשתפים בהתרגשות את החוויות שלהם עם אחוות האור, ושואלים לגבי המשמעות של זה.

מתי ואיך זה התחיל?

אחוות האור התגלתה אליי לראשונה בשם הזה, בבוקר יום רביעי ה- 6.10.2012, בזמן שנסעתי חזרה הביתה ממפגש חניכה. החיזיון שהתגלה לנגד עיני היה שטוף אור, עדין ויפיפה, של מעגל נשים לבושות לבן, מתנועעות יחד בסנכרון מושלם כאילו היו ישות אחת, המראה הרגיש קרוב ומוכר כל כך…הרגיש "בית". האנרגיה של זה הייתה כל כך מתוקה ונעימה באופן שלא חוויתי מעולם, עצרתי את הרכב בצד, לקחתי פיסת נייר ורשמתי את הדברים.

מספר שבועות לאחר מכן, עברתי תהליך חניכה בשנתי, במהלכו למדתי לעבוד עם התדרים של אחוות האור. התחלתי לעבוד עם אנרגיה זו, ולטפל באופן אינטואיטיבי בבני משפחה וקרובים, מבלי להבין ולדעת למה לצפות. ככל שהתמסרתי, הופתעתי מעוצמת אנרגיות הריפוי, המיידעים והמסרים שירדו.

בהדרגה, בתהליך שארך כשנתיים, נעשיתי מודעת לכך, שהקשר שלי עם אחוות האור הנו עתיק יומין, ומשתרע על-פני מחזורי חיים רבים. בעדינות, אחוות האור חשפה בפני את גלגולי התנכיים, התפקידים והשליחויות שעשיתי למען עם ישראל, והאירה את הקשר שלהם לבחירה הנשמתית, ולנתיב הייעודי בפרק החיים הנוכחי.

 לאורך השנים, יחסי האמון, האהבה והשותפות עם אחוות האור הלכו והעמיקו. מדובר בקשר שמתפתח כל הזמן, ועם כל יום שעובר אני לומדת ומגלה עוד על ישויות רוחניות נשגבות אלה, שניחנות באין-סוף איכויות של אהבה ותבוניות, כוחות ריפוי ויצירה.

היום, חיי על כל היבטיהם, מוקדשים למען ובשירות חזון ההיררכיות הבריאתיות ואחוות האור המקודשת, לתקופה זו של "שְׁאֵרִית הימים" ("אחרית הימים") אשר חרטה על דגלה את החזרה אל ה-"רֵאשִׁית" קרי, שיבה אל מצב "גן-עדן" של יחסי אהבה, שותפות ויצירה בין האדם לאל.

איך ומתי את מתקשרת את אחוות האור?

התקשור עם אחוות האור קורה כל הזמן, לאורך כל שעות היממה בשינה ובעירות, באמצעות החושים העל טבעיים של הראיה, השמיעה והאינטואיציה. האנרגיה של זה מאוד מעודנת, ולפעמים זה מרגיש כמו ענן מתוק שיורד ברכות ועוטף את הראש והלב שלי. יש פעמים בהם אני יוזמת את הקשר עם אחוות האור, ושואלת שאלות גם לגבי חיי האישיים, ויש פעמים שאחוות האור פונה אליי ביוזמתה, ומעבירה מיידעים  בתחומים ונושאים מגוונים. התקשורת עם אחוות האור יכולה לקרות בכל מקום וסיטואציה, אפילו במקלחת.

האם יש עוד שמתקשרים את אחוות האור חוץ ממך?

החזון של אחוות האור שכמה שיותר בני אדם בארץ ובפלנטה יתקשרו אותה, ובדרך זו יהיו שותפים ישירים למלאכת האור, ויסייעו לעצמם ולאחרים להתרפא רגשית ופיזית, לעלות בתודעה, ולממש את הייעוד הגבוה. בדיוק בשביל זה נועד הנתיב של טיפול וחניכה דרך אחוות האור.