אושפיז החג השמיני "שלמה המלך" – העצמיות הנשמתית השלמה !
אהובים-יקרים, כפי שציינו מוקדם יותר, שבעת האושפיזין של חג הסוכות הנם כנגד שבע מרכזי הצ'אקרות המרכזיות בגוף האדם מכאן, שכל אושפיז נקשר לאחת משבע הצ'אקרות,
אחוות האור מסירה את הצעיפים ומאירה, את הרבדים הנסתרים שמוצפנים בחגים ובמועדים ביהדות, בסנכרון לחוקיות החדשה של התקופה הנוכחית, אשר בשפת הכתובים נקראת "אחרית הימים" ובשפה העכשווית "מעברי עידנים". בעשותה כן, היא מפיחה חיים חדשים בחגי ובמועדי ישראל, והופכת אותם לרלוונטיים ובעלי ערך לחיינו היום, במובן שהם מהווים כלים ומפתחות עבורנו לצמיחה רוחנית ועליה בתודעה.
אהובים-יקרים, כפי שציינו מוקדם יותר, שבעת האושפיזין של חג הסוכות הנם כנגד שבע מרכזי הצ'אקרות המרכזיות בגוף האדם מכאן, שכל אושפיז נקשר לאחת משבע הצ'אקרות,
"ויהי דוד לכל דרכיו משכיל, ויי עמו. מגדיל ישועות מלכו, ועושה חסד למשיחו לדוד ולזרעו עד עולם" (סדר הקידוש) אהובים-יקרים, כל אחד משבעת האושפיזין של
אהובים-יקרים, במרוצת הדורות השתרש השם "שמחת תורה" לחג שמיני עצרת, שחל בכ"ב בתשרי, למחרת היום השביעי האחרון של חג הסוכות. שמיני עצרת הוא חג מקראי,
אהובים-יקרים, בדומה לחגים ומועדים, שהנכם נוהגים לציין לאורך השנה, ושבזמן עכשווי, בתואם לחוקיות של "הרמת הצעיפים", ולמגמה האבולוציונית של "תנועה פנימה", אנו באים ומאירים את
"ומשה היה רועה את צאן יתרו חותנו כהן מדין וינהג את הצאן אחר המדבר ויבוא אל הר האלוהים חורבה. וירא מלאך ה' אליו בלבת אש
טו באב תשע"ט אהובים-יקרים, זוגיות, מין וכסף, שלושה נושאים שרוב בני האדם חושבים עליהם רוב הזמן, כאשר הם מחוברים לערכים ולאמת הם מאפשרים חיים של
אהובים-יקרים, בכתובים האלוהות מצווה על בני-ישראל לקיים את מצוות שָׁלשׁ רְגָלִים אשר מתייחסת לקיום שלושת החגים- פסח, שבועות וסוכות בהם נהגו לעלות לרגל לבית המקדש:
אהובים-יקרים, עיקרון "השילוש המקודש" הנו חוק אלוהי-קוסמי אשר בטעות מזוהה עם הנצרות. אזכורים של עקרון נצחי זה ניתן למצוא בתרבויות וציוויליזציות שונות לרבות היהדות. הסיפור
אהובים-יקרים, בתקופה מיוחדת ונדירה זו של פאתי העידן החדש, המגמה האבולוציונית מכוונת אל-עבר האצה התפתחותית, והסרת הצעיף מעל המשמעות הרוחית-הנסתרת של מנהג חג החנוכה לשחק
"וידבר ה' אל משה לאמור, דבר אל אהרן ואל בניו לאמור כה תברכו את בני ישראל, אמור להם, יברכך יי וישמרך, יאר יי פניו אליך
עריכה מחודשת: 9 ספטמבר, 2018 אהובים-יקרים, ראש השנה הנו החג הפותח כל שנה חדשה, והנו גם החג הראשון מבין ארבעת חגי תשרי: ראש השנה, כיפור,
ברטט האחדות, החוצה לבבות ועולמות, בהאצלת שוכני-על, מחשבות של שלום, רגשות של פיוס ורצון טוב, יתמירו את התאווה לדם להתמסרות לאור, והרי הבחירה היא באדם,
אהובים-יקרים, במאמר התמסורת "מעגל תשורת רוחות העמים" באנו וחשפנו את עובדת היות עם ישראל קשור לצ'אקרת הכתר בהשפעת צ'אקרה זו, נתיבו הרוחי-הייעודי הנו 'להחזיק' את
הקדמה, במאמר-התמסורת הנוכחי, "אחוות האור" חושפת את הסיבתיות הרוחית-הגבוהה, לשרשרת המכות שפקדה את המצרים, ומגלה לראשונה, מה היו שתי המכות הנסתרות-הנוספות קרי, המכה האחת-עשרה והמכה
עריכה מחודשת: 13 אפריל 2017 אהובים-יקרים, בעת הזו, חפצים אנו לסייע במיצובכם התדרי-התודעתי הנכון, וביצירת אותה רמה של התאמה וסנכרון ל"מסכת הורדות האור", המואצלת אל
עריכה מחודשת: 9 אוקטובר, 2017 "תורה צווה לנו משה, מורשה קהילת יעקב, והאיש משה ענו מאוד, מכל האדם אשר על פני האדמה, ולא קם נביא
עריכה מחודשת: 6 אוקטובר, 2017 "מה טובו אוהליך יעקב, משכנותייך ישראל" (סדר הקידוש) אהובים-יקרים, כל אחד משבעת האושפיזין של חג הסוכות, מחבר אל איכות תדרית-תודעתית
עריכה מחודשת: 7 אוקטובר, 2017 "ויצבור יוסף בר כחול הים הרבה מאוד, עד כי חדל לספור כי אין מספר, בן פורת יוסף בן פורת עלי-עין,
" ויזרע יצחק בארץ ההיא וימצא בשנה ההיא מאה שערים, ויברכהו יי" (סדר הקידוש) אהובים-יקרים, כל אחד משבעת האושפיזין של חג הסוכות, מחבר אל איכות
"ואברהם זקן בא בימים, ויי ברך את אברהם בכל" ( סדר הקידוש) אהובים-יקרים, כל אחד משבעת האושפיזין של חג הסוכות, מחבר אל איכות תדרית-תודעתית מסוימת,
הקדמה אהובים-יקרים, מאמר התמסורת "ימות המשיח וצופן החמש", מגלה לראשונה את הקשר הנסתר-הסמוי בין מה שבימי חז"ל נהגו לכנות "ימות המשיח", ובזמן עכשווי נקרא "תודעת
עריכה מחודשת: 25 דצמבר, 2016 אהובים-יקרים, אלה מבניכם, שהואילו לעקוב אחר תמסורותינו בשלושת החודשים האחרונים, ודאי שמו לבם לכך, שלראשונה, ובאופן שחורג בהרבה ממנהגנו, באנו
אהובים-יקרים, תכליתו הרוחית-הנעלה של חג סוכות הנה, לעורר בכם את החיבור המחודש- המקודש, לאותו ערך עליון של "מתן חסות": "סֻכּוֹת", בהיפוך אותיות, " כְּסוּת"! והרי
עריכה מחודשת: 12 אוגוסט, 2016 הקדמה אחוות האור בהולמות למגמה האבולוציונית העכשווית של "אחרית הימים" והסרת מסכות הקארמה, מסירה את הצעיפים מעל זהויותיו התנכיות של
עריכה מחודשת: 10 יוני, 2016 הקדמה אהובים-יקרים, מחויבותה של "רות המואבייה" לקיום ערך האחווה ושותפות הגורל, במחיר וויתור על שיקוליי כדאיות ואינטרסים אישיים, היא שמובילה אותה
עריכה מחודשת: 11 אפריל, 2018 הקדמה "אחוות האור" לראשונה בעולם, חושפת את אותם מיידעים מהאקאשה (הספרייה הקוסמית), אודות גלגוליו התנכיים-הנסתרים של זה הידוע לשמצה "היטלר",
עריכה מחודשת: 11 מרץ, 2016 הקדמה אהובים-יקרים, בימים אלה,בהם המאבק בין האור לחושך מתעצם, אינדיבידואלים, קהילות ועמים, נקראים אל-עבר אותה "הכרעה", ההכרעה בין "כוח אסתר",
עריכה מחודשת: 10 פברואר, 2017 הקדמה אהובים-יקרים, מאמר התמסורת "ט"ו בשבט ומעגל רוחות העצים", מביא מידע חדשני-עכשווי, וחושף חלק מרזי עולם הטבע והצומח (הערת המתמסרת:מעניין
עריכה מחודשת: 28 ספטמבר 2017 אהובים-יקרים, בעת הרת גורל זו של "אחרית הימים", אותו מנהג שלכם לברך איש את רעהו, בימים מקודשים אלה של מועדי
עריכות מחודשת: 9 ספטמבר, 2018 אהובים-יקרים, אנו "אחוות האור", משפחתכם שברוח, מבקשים להיסב את תשומת לבכם הערה, שפעמים רבות, וביתר-שאת בעתות וזמנים מקודשים מעין אלה,