ארכי-מלאך גבריאל וצופן תשע"ז: שתעזו!

אהובים-יקרים, דעו, שלכל שנה "חותם תדרי-תודעתי" ייחודי לה,  אשר  מחבר אותה לישות אור או קבוצת ישויות אור מסוימת,  זווית משלימה-נוספת להבנת  נושא חשוב זה הנה, הערות לכך, ששנה חדשה מביאה עמה משימה התפתחותית  מרכזית, במילים אחרות,  מגמה אבולוציונית אינדיבידואלית וקולקטיבית ייחודית לה! נשאלת השאלה אם כן, מהו האתגר ההתפתחותי האינדיבידואלי  והקולקטיבי  המאפיין את שנת תשע"ז, ולאיזה ישות אור היא נקשרת?!

אהובים-יקרים, האתגר ההתפתחותי ששנת תשע"ז מכוונת אליו הנו,  "אתגר הגבורה והתעוזה", במילים אחרות, הבחירה לגבור  על  פחד וספק  ולאזור עוז לפעול על-פי צו הלב!!! כפי שמלמד צופן השם "תשע"ז", אשר בסיכול אותיות מתקבלת המשמעות "שתעזו"!

אהובים-יקרים, צפו לבלתי צפוי מבחינת אתגרים ושיעורים  אישיים וקולקטיביים ששנת תשע"ז טומנת בחובה!  אין זו שנה של  מנוחה  נהפוך הוא, שנה זו מבקשת מכל אחד ואחת את המאמץ  הפנימי הראוי-הנכון, במובן של עשיית אותן  בחירות וקבלת אותן החלטות  שישבהן מן האומץ והמאמץ, ואשר תמציתן המקודשת פרידה מכל מה ומי שאינם משרתים עוד את התפתחותכם העליונה, ואת נתיבכם הנשמתי-הייעודי! 

אהובים-יקרים,  צפו לשנה רבת  מַהֲמוֹרוֹת ובו-בעת דעו, שמהמורות אלה, אשר אינן חביבות עלייכם במיוחד, הן מורי הרוח הנסתרים שלכם (במילה "מַהֲמוֹרוֹת"  מוצפנות המילים: "מורה" ו-"מורות"), הואיל והן מעניקות לכן הזדמנויות בלתי-רגילות לצמיחה והתפתחות, ריפוי ועליה בתודעה! זכרו, שאותם 'זעזועים' פנימיים וחיצוניים, תכליתם הנעלה-המקודשת, לסייע בחשיפת עוצמתכם הנשמתית, ובגילוי העוז האמתי הטמון בכם, כפי שמלמד צופן המילה "" זַעֲזוּעַ" במובן של "עוֹז עַז "!    

אהובים-יקרים, הואיל והאתגר ההתפתחותי של שנת תשע"ז הנו, אתגר האומץ והתעוזה, אין זה פלא אם כן, שהחותם התדרי-תודעתי שלה נקשר בארכי-מלאך גבריאל, האהוב במיוחד אצל חלק מבינכם, וכפי שמלמד צופן שמו הנו אוחז  בחרב הגבורה והישועה! ארכי-מלאך גבריאל, אשר חותמו מוטבע באותן מאורעות  של ניסים וישועות המתוארים בכתבי הקודש שלכם:  התגלות המלאך לאברהם בעקדת יצחק, בשורת המלאך גבריאל למרים על הולדתו של ישוע, התגלות המלאך גבריאל  (בערבית נקרא המלאך ג'יבריל) לנביא מוחמד  ועוד…

אהובים-יקרים, דעו,  שהיום יותר מאי-פעם בעבר, ארכי-מלאך גבריאל מבקש את קרבתכם, על-מנת להאציל עליכם משפעת אורו, עוזו, וגבורתו!  כל שעליכם לעשות,  לפתוח את שערו של הלב, ולאפשר  לניסים וישועות להיות מנת חלקכם-גורלכם!  

אמן כן יהי רצון!