ארכי-מלאך מיכאל וצופן תשע"ח: האם הנך שַׂח את אשר הנך חָשׁ?

אהובים-יקרים, מי שעוקב אחר תמסורותינו וודאי יודע, שכל שנה עברית הנה בעלת "חותם תדרי-תודעתי" ייחודי לה,  אשר  מחבר אותה לישות אור ספציפית,  זווית משלימה-נוספת להבנת  נושא חשוב זה הנה, הבנה ששנה חדשה מביאה עמה משימה התפתחותית מרכזית במילים אחרות,  מגמה אבולוציונית אינדיבידואלית וקולקטיבית ייחודית לה! נשאלת השאלה אם כן, מהו האתגר ההתפתחותי האינדיבידואלי  והקולקטיבי  המאפיין את שנת תשע"ח, לאיזה שתי צ'אקרות בגוף היא נקשרת, ומי היא ישות האור המאצילה מעצמה עליה?!

אהובים-יקרים, אם נתבונן  במילה תשע"ח נגלה שמוצפנת בה המילה "עת" הרומזת על התקופה הנוכחית, ושתי מילים נוספות המאירות יחדיו את המשמעות התודעתית-רוחית המאפיינת שנה זו: המילה הראשונה הנה שַׂח ( דיבר/אמר)  והיא מכוונת אל צ'אקרת הגרון הוא מרכז הדיבור, המילה השנייה הנה חָשׁ (הרגיש) והיא מכוונת אל צ'אקרת הלב מכאן, ששנת תשע"ח מניחה ב"מרכז הבמה" את הסנכרון המקודש בין צ'אקרת הגרון לצ'אקרת הלב, במובן של מעבר מ"שפת השכל האנושית" ל"שפת הלב האלוהית"!

אהובים-יקרים, תמציתה המקודשת של "שפת הלב" הנה דיבור" זוכר ומקרב" במובן, שזוכר  את שורשיו הרוחניים מתוך כך, שואף ליצירת אותה רמה של קרבה ואחדות פנימית וחיצונית של כל חלקי השלם! בהנגדה לשכל,  הלב תמיד זוכר!  האור תמיד זוכר את שורשיו ואת כל חלקיו! להבדיל אלפי הבדלות מהחושך שטבעו הנו ה-"שכחה"  והרי צופן המילה "חושך" הנו "שכח" וגם "כחש"!

אהובים-יקרים, בזמן הרה גורל ומקודש זה של "אחרית הימים" קרי, "הפרק האחרון של העידן הנוכחי" "הקריאה הקוסמית" מכוונת אל-עבר "השיבה הביתה" של כל חלקי השלם הקרובים והרחוקים מכאן,  שכוח הדיבור נדרש לעבור שינוי וטרנספורמציה מדיבור מפריד ומרחיק לדיבור מאחד ומקרב, הכרחי  ליצור את השינוי  וההתמרה בשלושה מעגלים בו -זמנית: בדיבור של האדם עם הרוח, בדיבור של האדם עם עצמו ובדיבור של האדם עם זולתו!

אהובים-יקרים, "שפת ההיגיון והשכל" או ליתר דיוק "שפת הכשלמרחיקה את האדם מהאמת של עצמו, מרגשותיו ורצונותיו האמתיים כתוצאה מכך, נוצר ריחוק והפרדה גם ביחסיו עם הרוח ועם בני -האדם לעומת זאת, "שפת הלב" השפה של  ה-"רגש" יוצרת את ה-"גשר" הנכון-המקודש בין האדם לעצמו, בין האדם לרוח, ובין האדם לזולתו! האם שמתם לב, שאירועים בעלי עוצמה רגשית, בין אם הם שמחים או עצובים,  הנם בעלי אפקט מאגד ומאחד את בני-האדם יחדיו?

אהובים-יקרים, "אהבה" ו-"אמת" הנן "אחיות תאומות" כלומר,  שני צדדים של אותו מטבע מכאן, שכל מה שהוא "אמת" הוא "אוהב" וכל מה שאיננו אמת הוא אינו אוהב אלא, שלמרבה הצער, פעמים רבות הנכם  נותנים להפריד בין השתיים במובן זה, שבמקרים בהם מה שהוא "אמת" ניתפס כלא פופולרי או כדאי , במובן שעלול לפגוע ולסכן את היחסים עם הקרובים לכם, הנכם בוחרים שלא לאומרה, וכבר היה  מי שאמר "האמת ניתנה כדי להיאמר!"

אהובים-יקרים, הואיל ושנת תשע"ח מעלה על נס את החיבור המקודש בין הגרון ללב, במובן של לעשות כך שהדיבור הפנימי והחיצוני יהיה הולם  את "האמת של הלב" הרי שאין ראוי ונכון יותר מלהעביר את "שרביט ההובלה" של שנה זו אל ארכי-מלאך מיכאל אשר מניף בידו הימנית  את "חרב האמת" המקודשת!

אהובים-יקרים, דיבור כנה ואוהב, אמתי ומקרב הנו "המפתח המוזהב" לצלוח את האתגרים של השנה שבפתח, ולאפשר לעצמכם ולזולתכם את אותה רמה של צמיחה והאצה התפתחותית! והרי צופן המילה "תשע"ח" הנו גם "עת חָשׁ"! חָשׁ במובן של האיץ