האנרגיות בספטמבר, צופן אלול ומזל בתולה: תָּו לב ה'

עריכה חדשה: 31 אוגוסט, 2023

אהובים-יקרים, בשונה מהאנרגיות הזכריות העוצמתיות של אוגוסט אשר כיוונו אתכם אל עבר תנועה החוצה, אקטיביות ופריצת דרך, האנרגיות של ספטמבר מנכיחות את האיכות הנקבית הרכה  על כן, מכוונות אתכם אל עבר היאספות ותנועה פנימה, התבוננות עצמית וחשבון נפש במטרה להפיק לקחים ולמצב עצמכםבמדרגה חדשה מפותחת ומתקדמת יותר .

אהובים-יקרים, בפרוזדור זמן זה שבין השנה העברית שמסתיימת לחדשה אשר ממשמשת ובאה חיוני לעצור ולהעריך את המקום בו נמצאים הנכם כלומר, להעריך את אשר השגתם, עמלתם וצלחתם ואת שיש לשנות, לשפר ולתקן. במפתח הזמן נקראים הנכם להתחיל להיערך לקראת השנה החדשה ביחס לתוכנית הייעודית ולחזון הנשמתי כאשר הסדר הנכון הוא להתייחס תחילה באופן אישי בינכם לבין עצמכם, אחר כך במעגל  הזוגי, אחר כך במעגל ההורות, ולבסוף במעגל העבודה והעשייה. עלייכם לדעת כי לא ניתן לעשות מלאכה זו לבד בכוחות עצמכם, וחיוני לפנות לקבלת יעוץ והכוונה, הארה ותובנה אצל מורה רוח של אמת על כן, בתמסורותינו הקודמות הורנו לכם הכתובת הנכונה אף את אבני הבוחן לזהות בין מורה ומתקשר אמת למורה ומתקשר שקר.

אהובים-יקרים,  במקור מזל החודש בתולה הוא בדמות אישה הנושאת בזרועה הימנית זר חיטים ובזרועה השמאלית כד מים בצורה זו, מבטאת את החיבור הטהור הפשוט, האוהב ההרמוני עם היקום ככלל, ועם גאיה רוח האדמה בפרט. אין היא ממהרת לאן שהוא או להוטה להשיג דבר מה כי אם ניצבת שקטה, מחוברת למרכזה הפנימי, מתמסרת ונענית לכוחות השינוי: החיטה בידה הימנית מבטאת את העיקרון הזכרי בבריאה של יציבות וכוח ההתמד ואילו, המים בזרועה השמאלית מסמלים את העיקרון הנקבי בבריאה של התפתחות והתחדשות. צופן בתולה הוא תָּו לב ה' הכוונה, לחיבור לאינטואיציה היא ניגון הלב הפועם בסנכרון לחזון הנשמה ולריתמוס הקוסמי.

אהובים-יקרים, לחם עושים מחיטה ומים, לֶחֶם בהיפוך אותיות חֲלֹם וגם הֶלְחֵם שמובנו צירוף מכאן, שמפתח הזהב להפוך הכול לאפשרי וחלום לממשי הוא במיזוג שני כוחות הבריאה יחד: העיקרון הזכרי של כוח הרצון והשקידה, היוזמה והתושייה עם העיקרון הנקבי של האמון וההתמסרות, הכניעה והפתיחות. סינרגיה מקודשת זו של הזכרי עם הנקבי מובעת אצל מרים האם הלוא היא מרים הנביאה. מרים הנביאה מאמינה ומתמסרת לחזון הנבואי אודות הולדתו של הגואל אף על פי שפרעה גוזר להשליך כל הבן הנולד ליאור, ועל פניו מימוש החזון ניראה בלתי אפשרי. בהמשך, היא ניצבת מרחוק שומרת בשקידה על התיבה, ובזמן אמת אוזרת תושייה ומציעה לבת פרעה לקרוא למינקת עבריה הלוא היא יוכבד האם: " וַתֵּתַצַּב אֲחֹתוֹ מֵרָחֹק לְדֵעָה מַה יֵּעָשֶׂה לוֹ,   וַתֵּרֶד בַּת פַּרְעֹה לִרְחֹץ עַל הַיְאֹר וְנַעֲרֹתֶיהָ הֹלְכֹת עַל יַד הַיְאֹר וַתֵּרֶא אֶת הַתֵּבָה בְּתוֹךְ הַסּוּף וַתִּשְׁלַח אֶת אֲמָתָהּ וַתִּקָּחֶהָ, וַתִּפְתַּח וַתִּרְאֵהוּ אֶת הַיֶּלֶד וְהִנֵּה נַעַר בֹּכֶה וַתַּחְמֹל עָלָיו וַתֹּאמֶר מִיַּלְדֵי הָעִבְרִים זֶה,  וַתֹּאמֶר אֲחֹתוֹ אֶל בַּת פַּרְעֹה הַאֵלֵךְ וְקָרָאתִי לָךְ אִשָּׁה מֵינֶקֶת מִן הָעִבְרִיֹּת וְתֵינִק לָךְ אֶת הַיָּלֶד,  וַתֹּאמֶר לָהּ בַּת פַּרְעֹה לֵכִי וַתֵּלֶךְ הָעַלְמָה וַתִּקְרָא אֶת אֵם הַיָּלֶד "  ( שמות ב', ד' – ח' ).  בגלגולה המאוחר יותר בדמות מרים האם היא מקבלת בהתמסרות, כניעה ואמון את בשורת המלאך גבריאל כי עתיד להיוולד לה בן מרוח הקודש:  " ויען המלאך ויאמר רוח הקודש תבוא עלייך וגבורת עליון תצל עליך על כן גם לקדוש הילוד יקרא בן אלוהים…כי לא ייפלא מאלוהים כל דבר, ותאמר מרים הנני שפחת יהוה יהי לי כדברך ויצא מאתה המלאך " ( לוקס א', ל"ה – ל"ח ) לאחר זאת, מלאך ה' מבשר לשלושת הרועים על הולדת המושיע ומצביע על הטמנתו באבוס בבחינת סימן לזיהויו : " ויאמר אליהם המלאך אל תיראו כי הנני מבשר אתכם שמחה גדולה אשר תהיה לכל העם היום יולד לכם בעיר דוד מושיע אשר הוא המשיח האדון, וזה לכם האות תמצאון ילד מחותל ומונח באבוס … וימהרו לבוא וימצאו את מרים ואת יוסף ואת הילד שוכב באבוס  "  ( לוקס ב', י' – ט"ז ). בהמשך, מלאך ה' אשר נגלה ליוסף בעלה של מרים מתריע מפני הסכנה האורבת לרך הנולד ומורה לברוח למצרים: " …והנה מלאך יהוה נראה אל יוסף בחלום לאמור קום קח את הילד ואת אימו וברח לך מצרימה והיה שם עד אשר אומר אליך כי הורדוס צודה את הילד להורגו, ויקם וייקח את הילד ואת אימו בלילה ויברח מצרימה " ( מתי ב', י"ג – י"ד ), נבואת המלאך מתגשמת והמלך הורדוס גוזר להמית את כל הילדים בבית לחם: " וירא הורדוס כי התלו בו המגושים ויקצוף מאוד וישלח וימת את כל הילדים אשר בבית לחם ובכל גבולותיו מבין שנתיים ולמטה כפי העת אשר חקרה מפי המגושים, וימלא הדבר הנאמר מפי ירמיה הנביא לאמור, קול ברמה נשמע נהי ובכי תמרורים רחל מבכה את בניה מאנה להתנחם כי אינם "  ( מתי ב', ט"ו – י"ח ). נס משה בתיבה ונס הולדת ישוע מרוח הקודש אשר לא היה כדוגמתםלאורך העידן שמסתיים בבחינת מופת והשראה ליצירה במשותף עם הרוח.

אהובים-יקרים, צופן שם החודש העברי המקביל אלול הוא אֵל משמע אלוהים ביחד עם האותיות לו בגימטרייה 36 המספר של הלידה מחדש והטרנספורמציה משמע, הלידה של מהותכם העליונה העצמי האלוקי אשר בכם. ועוד, אלול מכונה חודש הסליחות, סליחות צליל הגייה " שלי חוט " הכוונה, לחוט האור התדרי בבחינת עמוד השדרה הרוחני אשר מחבר בין האדם לאלוהות ומהווה מקור להזנה, שפע, ויצירה במשותף עם הרוח כפי שהיה טרום החטא הקדמון והנפילה בתודעה. מא' באלול ועד י' בתשרי הוא יום הכיפורים ניתן לכם פרוזדור בן 40 יום אשר תכליתו התעוררות והתיישרות אל החוזה הרוחני והחזון הנשמתי, אי הלימה בין בחירותיכם ומעשיכם לתוכנית הייעודית ולחזון הנשמתי היא המקור לחוסר סיפוק, היעדר שמחה, חרדה, דכאון ועד היווצרות מחלה.

אהובים-יקרים, המנטרה לחודש זה היא " מיתרי ליבי רוטטים בסנכרון מושלם לניגון הנשמה והבורא ", להלן הנחיה למדיטציה ההולמת את האנרגיות של ספטמבר ואלול :

1.הרפו והיכנסו למצב מדיטטיבי בכל דרך שמוכרת ונעימה לכם

2. התמקדו בצ'אקרת הכתר, דמו קרן אור יורדת מהרקיעים העליונים נוגעת ברכות במרכז הראש

3. נשמו נשימות לשבע הצ'אקרות ( מלמעלה למטה ) בכוונה להרחיב /לפתוח /להאיר אותן

4.דמו נבל בעל מיתרי זהב יורד מן השמיים ונח בעדינות  בצ'אקרת הלב שלכם

5. חושו את תנועת המיתרים הרוטטת בעדינות, הרגישו את הצליל והאור הקורן מהם, אפשרו לאנרגיה האוהבת המעודנת של הוד קדושתו המלך דוד לעטוף אתכם

6. בזמן שנכון לכם סיימו את המדיטציה בדרך שמוכרת ונעימה לכם 

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בפתחה של שנה עברית חדשה בלב שומע ובחירות מושכלות, הגשמה מלאה ויצירה בשיתוף פעולה עם הרוח, אמן.