המשמעות הרוחית של השיטפונות והשרפות בטקסס, רעידת האדמה במקסיקו, והסופה "אירמה" בקובה ובאיים הקריביים

אהובים-יקרים, בימים אלה, שרשרת תופעות טבע,  בזו אחר זו, אשר כמותה לא נראתה מזה זמן רב, פוקדת את מרכז ודרום ארה"ב, תופעות אלה מייצגות את ארבעת יסודות הבריאה: מים (השיטפונות בטקסס), אש (השרפות בטקסס), אדמה (רעידת האדמה במקסיקו)  ואוויר (הסופה בקובה ובאיים הקריביים שבשעות אלה בדרכה לפלורידה…), כתוצאה מכך, מסות של מיליוני בני-אדם מתפנים מבתיהם ונעים אל אזורים מרוחקים יותר…

אהובים-יקרים, פעם נוספת בני-האדם מתבקשים להתעורר אל אותה אמת נצחית-נשגבה לפיה, כל שישנו בארצי קרי, הם עצמם, משפחתם, הבית שלהם, המכונית שלהם, העבודה שלהם וכיו"ב מקורו ברוח! הואיל וכך, מקור הביטחון האולטימטיבי הנו הרוח ולא החומר!!! וודאי יש מבניכם שיאמרו: ובכן אין בכך חדש, שהרי רבים  הם בני-האדם שיודעים זאת, ואנו עונים: אמת היא שרבים בעולם מאמינים שהרוח היא המקור לכל אולם, רק מעטים בלבד חיים אמת מקודשת זו!!

אהובים-יקרים, בימים אלה, רבים הם בני-האדם בארה"ב ובעולם כולו אשר נושאים עיניהם לשמיים בשאלה: האם סוף העולם הגיע? ואנו משיבים: אכן  הסוף הגיע! אולם, לא במובן של המשכיות החיים על פני האדמה אלא במובן של "סוף הסדר הישן" והשתתתו של "סדר חדש"!!!

אהובים-יקרים, לב  ליבו של ה"סדר החדש" הנו למידה של "שפת הרוח"! כפי שנרמז בצופן השם "אירמה" במובן של "אמר יה"! הכוונה, ליצירת היכרות קרובה-מעמיקה עם  הדרך בה הרוח חושבת ופועלת, זאת במטרה להניח את היסודות לכינון יחסים של שיתופיות בין בני-האדם למקורות האור העליונים, שהרי חזון "אחרית הימים" או במילים אחרות, חזון "העידן החדש" חרט על דגלו את יחסי האחדות והאהבה, השותפות והשיתופיות בין האדם לרוח! בדיוק כשם שביחסים האנושיים-הארציים, בני-אדם אשר דוברים שפה שונה יתקשו מאוד עד רמה של בלתי-אפשרי, לקיים יחסים של שותפות ושיתופיות בניהם, כך גם ביחסי האדם עם הרוח!

אהובים-יקרים, חוק נצחי מקודש אשר מהווה את מהות דרכה של הרוח הנו,  "תנועה מתמדת של כל חלקי השלם, ללא יוצא מן הכלל, אל-עבר החדש!" חוק זה ממזג בתוכו הן את העיקרון הנקבי של אחדות וערבות חלקי השלם, והן את העיקרון הזכרי של התפתחות וחדשנות תמידיים! למרבה הצער, עדיין רובו המכריע של המין האנושי נאחז ב"סדר הישן" וממאן ליצור את אותה תנועה מבורכת של פתיחות לחוקיות המשתנה והולמות ל"סדר החדש" הואיל וכך, במקום בו שורים  הקיבעון והקפיאה על השמרים, ההיררכיות הבריאתיות יוצרות את אותם 'מהלכים' בצורה של אותן תופעות טבע עזות במיוחד אשר 'דוחפות'  מסות של בני-אדם לעזוב את הישן ולנוע אל החדש תרתי משמע מכאן, מבינים הנכם, שאין מדובר בעונש ו/או באלוהות אכזרית ושרירותית אלא ב'דחיפה' אל-עבר החדש המתהווה והרי, כולכן נשמות אהובות-יקרות, בחרתן לרדת למרחב הארצי-האדמתי פעם נוספת דווקא בתקופה רבת תהפוכות ושינויים זו, אשר בכתובים מכונה "אחרית הימים" ובזמן עכשווי נקראת "מעברי עידנים"!

אהובים-יקרים, זוהי תקופה מיוחדת במינה לא רק מעצם היותה רבת תהפוכות ושינויים ברמה של 180 מעלות, אלא גם בהיות המציאות הפיזית "רבת פנים" במובן, שבתקופה עכשווית בני האדם יחוו מציאויות שונות זו מזו, כל אחד בתואם לפנימיות שלו במובן של תודעה ותדר כלומר, למרות שכולכם חולקים את אותו מרחב של חיים וקיום הנקרא "עולם ארץ", אלה שיצרו את אותה רמה של הולמות לחוקיות המשתנה ויאמצו אל ליבם את "הסדר החדש" יזכו ב"מעטפת אורית מגנה ומזינה" גם מפני תרחישים של אסונות טבע וכיו"ב…

אהובים-יקרים, ככל שיותר מקרב המין האנושי יתעוררו אל "שפת הרוח" ( שהיא 'השפה' של מהותכן הנשמתית, והבית הקוסמי ממנו הנכם מגיעים…),  וישכילו לחיות על-פי אותה אמת נצחית-נשגבה של "חלקי השלם אשר נעים יחד אל-עבר החדש" כך יפחת הצורך ליצור את אותן 'דחיפות' כואבות ובלתי-נעימות, והתנועה אל-עבר החדש בדרכים שמחות והרמוניות תהייה מנת חלקכם!