המשמעות הרוחנית של ריבוי הטביעות בבריכות ובחופי הים בישראל

אהובים-יקרים, מתחילת עונת הרחצה טבעו למוות בישראל 22 בני אדם, בניהם ילדים צעירים ואף מקרה של אב ובנו. הטביעות התרחשו בים, בבריכות פרטיות וציבוריות, ובמאגרי מים שונים. מדובר במספר בלתי נתפס, ולא צריך להגדיר עצמך רוחני בכדי להבין שיש כאן "שעון מעורר" קולקטיבי. למען הסדר הטוב, חשוב להבהיר תחילה, שהארת הסיבתיות הרוחנית של ריבוי מקרי הטביעות אין בה כדי לתת אשראי לאי-שמירה על כללי הבטיחות הנחוצים כמאמר הכתוב: "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" ( דברים ד', ט"ו ) הכוונה קודם לכל,  לנטילת האחריות ויישום כללי ההשגחה והבטיחות הקרויים "חוקי האדמה" ובשלב הבא, לדרוש אחר האמת הגבוהה הנסתרת, וממנה את העבודה הפנימית המתבקשת וההתעוררות הרוחנית הנדרשת.

אהובים-יקרים, ריבוי מקרי הטביעה הנם איתותים מהרוח לשים את ליבכם לקריאות הנשמה משום, שבזמן הזה רווחת אצל הרוב הנטייה להיות מוסחים על-ידי רעשים פנימיים וחיצוניים, ולהזיז הצידה את מה שהוא בבחינת תכלית הקיום בממד הארצי – התפתחות ולמידת שיעורי הנשמה,  ומימוש הייעוד הרוחני בשלושת מעגלי החיים הזוגי, ההורי, והמקצועי.

אהובים-יקרים, צופן המילה טְבִיעוֹת בסיכול אותיות הנו בְּעִיטוֹת מלמד, על אותן 'דחיפות' בבטן שיש והנכם חשים בהן בזמנים מסוימים משום שאזור זה של צ'אקרת מקלעת השמש מהווה את מקום מושבה של העצמיות הנשמתית.  באמצעות בעיטות ודחיפות אלה הנשמה מסמנת לאדם את רצונה בבחינת הכיוון שיש ועליו לקחת, זהו מקור הביטוי "תְּחוּשַׁת בֶּטֶן".

אהובים-יקרים,  חובה לתת למרכז אנרגטי זה הממוקם בבטנכם את מלוא הכבוד והכובד במובן של המשקל והחשיבות הראויים. הסיבה בגללה נוטים הנכם להזיז הצידה את תחושות הבטן ו'בעיטות' הנשמה היא פחד מפני החדש שהוא בגדר בלתי ידוע, ורצון עצמי הנפש הנמוך להיאחז בישן הידוע אף שאינו מסב לכם את הסיפוק וההנאה, הרווחה ורמת האושר הראויים. הואיל וכך, חיוני להימצא בתהליך של טיפול וחניכה על מנת לזהות את סוגי הפחד השונים, המודעים והבלתי מודעים, שכמו כבלים משתקים ועוצרים אתכם מלהתקדם אל עבר הצעד הבא בנתיב הנשמתי הייעודי.

אהובים-יקרים, זכרו, שתפקיד העצמיות הפיזית הנה לשרת את העצמיות הנשמתית ולא ההפך כלומר, תכלית הגוף לממש בממד הארצי את חזון הנשמה. כשדבר זה אינו קורה משום אותם פחדים שהנכם נושאים אתכם מיחידות החיים הקודמות, זה מביא בעקבותיו לתרחישים ואירועים בלתי-רצויים ואף כואבים, שתכליתם לעורר אתכם אל רצון הנשמה והחוזה הרוחני אליו התחייבתם ועליו חתמתם כולכם כנשמות טרום ירידתכם לאדמה בפרק החיים הנוכחי.

אהובים-יקרים, יש להביא בחשבון, שמשום שמצויים הנכם בתקופה מיוחדת במינה של "אחרית הימים" וקץ העידן לא ניתן יותר לדחות את היישום של שיעורי הנשמה והשלמת מסכת הקארמה. כל השתהות והתעכבות במימוש החוזה הרוחני ורצון הנשמה גוררת בעקבותיה השלכות ותוצאות בלתי- רצויות,  ומחליש אתכם נפשית ופיזית. הואיל והזמן לוחץ והשעה דוחקת אנו, מתוך מקום של אהבה, אכפתיות ושיתוף פעולה עם בורא עולם נרתמנו במטרה לסלול עבור מי שיבחרו את הדרך לריפוי רגשי ופיזי, סיום מסכת הקארמה, מימוש הנתיב הנשמתי בשלושת מעגלי החיים המקודשים – הזוגי, ההורי והמקצועי, ויצירת אותה תנועה מעלה בסולם ההתפתחות אל – עבר המדרגה הנשגבה שבשפת הרוח מכונה "האדם המלאכי".

אהובים-יקרים, לו-יהי ובזמן מקודש זה של חילופי עידנים ירבו הלבבות המתעוררים אל קריאות הנשמה,  והמסכימים להיעזר בהושטת הידיים האין סוף נדיבות שלנו באחדות עם המקור העליון, ולמצב עצמם בדרך של בריאות איתנה וברכה, שפע ושמחה.

אמן כן יהי רצון!