צופן דצמבר: מֵרַב דָּץ

עריכה חדשה: 30 נובמבר, 2023

אהובים-יקרים, דצמבר הנו החודש השנים עשר אשר חותם את השנה האזרחית, בערך דצמבר מסתתר צמד המילים מֵרַב דָּץ דהיינו, מרבה שמחה מכאן, שהאתגר אשר חודש זה מציב בפניכם הנו פריצת מגבלות החשיבה השכלית והתפיסה האנושית לטובת סיגול פרספקטיבה רוחנית גבוהה ורחבה על עצמכם, הקיום והיקום. היציאה מגבולות עצמיות הנפש הארצית הלוא היא אישיות האגו לטובת התבוננות גבוהה ורחבה בהרבה היא המקור לשמחת אמת אשר אינה תלויה בנסיבות החיצוניות, שמחה היא הצופן של מרכז העין השלישית האמונה על התקשורת עם העולמות העליונים שכן, אין רוח הקודש חלה כי אם מתוך שמחה כמאמר דוד המלך נעים זמירות ישראל : " עִבְד֣וּ אֶת יְהֹוָ֣ה בְּשִׂמְחָ֑ה בֹּ֥אוּ לְ֝פָנָ֗יו בִּרְנָנָֽה "  (תהלים ק', ב' ).

אהובים-יקרים, שמחה בהיפוך אותיות חָשׁ ה' הכוונה, לידיעה החושית הפנימית כי כל הקורה אתכם במציאות הגשמית מקורו בעולם הסיבות הגבוה הוא עולם הרוח וכי תכליתו טובה מאוד. דרך התבוננות זו על המציאות מאפשרת לכם לזהות את המתנות החבויות באתגרים אשר הנכם מתמודדים עמם, את אותן הזדמנויות לשיפור העצמי, ללמידה ותיקון, לצמיחה וטרנספורמציה שכן, המכשולים מחשלים, ומַהֲמוֹרוֹת  מלשון מורים / מורות וגם הֵרִים.

אהובים-יקרים, מטרת החיים היא תנועה והתפתחות מתמדת. טבע עצמי הנפש הוא עצמי העור להיצמד לאזורי הנוחות, נוחות מלשון נָכוּת כלומר, החיפוש אחרי הקל והנוח מביא לניוון רוחני והליכה אחורה, אופן הנהגה פסול זה מרחיק אתכם מהנתיב הנשמתי הייעודי, ממימוש אותן הזדמנויות שבגורל אף מביא להיווצרות מחלות ולגרימת תאונות.  לא כן עבור מי שבוחר ללמוד את השיעורים, למלא את היעוד ושליחות הנשמה, בחירה זו מביאה לשמחה עליונה, שביעות רצון ואושר, מימוש גבוה בכל הרבדים החל מזוגיות נשמתית, הורות וכלה ביעוד הרוחני במעגל המקצועי.

אהובים-יקרים, תפיסה שגויה רווחת גורסת כי חופש משמעותו לעשות את שבא ומתחשק, ברצוננו לעורר ולהעיר אתכם אף להתריע מפני גישה מסוכנת זו כיוון, שמכשירה את הקרקע לסגנון חיים של פריקת עול וסיאוב מוסרי במסווה של נאורות וליברליות כביכול. יש לדעת, כי אותם מנהגים פסולים של מתירנות מינית, עישון קנאביס ושימוש בחומרים פסיכדליים בחסות התפתחות התודעה אין בהם שמץ של רוחניות אמת כי אם שיעבוד לטבע הגס של עצמי הנפש הבשרי הלוא הוא אישיות האגו.

אהובים-יקרים, גן עדן מלשון גֶּן עָדִין מלמד, שטרום החטא הקדמון גוף האדם הבראשיתי היה בעל איכות מעודנת ומרווחת, בהירה ושקופה, עם האכילה מעץ הדעת הגופים הרוחניים שבאדם הצרו ונסגרו, האדם איבד מאורו ונפל אל עורו כלומר, לטבע הגס הבהמי של עצמי הנפש הבשרי.

אהובים-יקרים, בעת הזו של ימות המשיח ושארית עידן זה היעד ההתפתחותי במרחב ארץ הנו שיבה אל גוף האדם הבראשיתי כפי שהיה בראשית העידן טרום החטא הקדמון הכוונה, להחייאה מחדש של גופי האור אשר באדם, ועידון טבע עצמי הנפש החייתי.  בן חורין מלשון בן רוח הוא מי אשר מיצב עצמו במדרגה הנעלה של אחדות עם עצמיותו הרוחנית,  והנו יוצר במשותף עם מקורות האור העליונים.

אהובים-יקרים, יש ועליכם לדעת כי לא ניתן להגיע להישגי אמת, פריצת דרך ומימוש מלא בכל הרבדים מבלי התחייבות אמת לצעוד בנתיב הרוחני אשר כרוך בהקרבה ומסירות. מימוש הייעוד וחזון הנשמה תלוי הוא ועומד בבחירתכם לעבור תהליך מסודר ועקבי של ריפוי הילד הפנימי, וסיום מערך שיעורי הנשמה אצל מורה רוח של אמת בהובלתנו שכן, כידוע אין אדם רואה נגעי עצמו כשם, שהורה לתלמידי ותלמידות האור שלו מנו מהעידן הקודם באטלנטיס הלוא הוא שלמה המלך החכם באדם בעידן זה: " העין רואה הכול חוץ מאת עצמה ".

אהובים-יקרים,  סגולת החודש העברי המקביל כסלו בו נחוג חג החנוכה הנו חניכת עצמיות הנפש הבשרית, ויישורה לעצמיות הנשמה האלוהית, חנוכה מלשון חניכה.  מזל החודש קשת מסמל גם כן את פריצת גבולות החשיבה וההיגיון הארצי לטובת אחדות ראש עם גוף, שכל עם לב, מחשבה עם רגש. להלן הנחיות לתרגול מדיטציה ההולמת חודש זה:

1.הרפו והיכנסו למצב מדיטטיבי בכל דרך שמוכרת ונעימה לכם

2. התמקדו בצ'אקרת הכתר ודמו קרן אור נמשכת מהרקיעים העליונים ונוגעת בקצה ראשכם

3.נשמו נשימות לשבע הצ'אקרות ( מלמעלה למטה ) מתוך כוונה להרחיב/לפתוח/להאיר אותן, מומלץ לדמות להבה רוטטת בגוון של כל צ'אקרה

4. נשמו אל מרכז האצטרובל הצ'אקרה של העידן החדש אשר ממוקם בחלק האחורי של הראש בקו אופקי ישר מהעין השלישית,  דמו איך מרכז זה הולך ונפתח ומתמלא נקודות אור

5.דמו קרן אור נשלחת ממרכז האצטרובל אל מרכז הלב, חושו איך האור מתפשט בצ'אקרת הלב,  דמו במרכזה את פרח הורד הולך ונפתח

6. נשמו לקרן האור אשר מחברת בין מרכז האצטרובל למרכז הלב, והצהירו מספר פעמים בלב או בקול את המנטרה: " מחשבותיי ורגשותיי מתמזגים ונעשים אחד "

7. חזרו לנשום כרגיל, ובזמן שנכון לכם סיימו את המדיטציה בדרך שמוכרת ונעימה לכם

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בריפוי שלם וחניכת אור של אמת, לו יהי.