צופן יְמֵי בֵּין הַמְּצָרִים: בְּנֶה צִיר

עריכה חדשה : 13 יולי, 2023

אהובים-יקרים,  בהולמות לתקופה העכשווית בה נצבים הנכם של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ עידן זה בין 6,000 השנים, רוצים אנו להאיר את סגולת זמן זה של בֵּין הַמְּצָרִים 21 הימים הנמנים משבעה עשר בתמוז ועד תשעה באב זכר לשלושת השבועות מהמועד בו הובקעו חומות ירושלים ועד לחורבן בית המקדש השני.

אהובים-יקרים, בשם בֵּין הַמְּצָרִים נחבאת המשמעות בְּנֶה צִיר משמע, הקריאה הקוסמית העכשווית מכוונת כל אחד ואחת מכם לשקוד על כינון ובנייה, פיתוח וטיפוח המרכז הפנימי או בשפה השגורה בעולמכם הסנטר / center  שלכם.

אהובים-יקרים,  המרכז הפנימי באדם נמצא בצ'אקרת מקלעת השמש באזור הטבור, מרכז פנימי זה הוא מקום מושבה של עצמיותכם הנשמתית אותה מהות אלוקית המפעמת בכםרוצים אנו להעיר ולעורר אתכם אל הרובד העמוק הצפון במאמר המוכר הידוע של חז"ל: " איזהו גיבור הכובש את יצרו " מלשון " איזהו גיבור החש בו את צירו " שכן, האדם הרוחני האמיתי מחובר אל צירו הפנימי, מקור חיותו ועוצמתו האינסופי בדומה לאנרגיית החיים של השמש אשר מזינה את כל שישנו על האדמה בבחינת הצומח, החי והמאונש אינה חדלה ופוסקת לעולם.

אהובים-יקרים, האדם הרוחני האמיתי אינו מושפע מן המתרחש סביבו, מאותן טלטלות וסערות בעולם הפיזי החיצוני כי אם נשאר שקט ויציב, מאמין ובוטח כשם שהורה המלך דוד מתקדש אמת מורה האנושות: " קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה "( תהילים כ"ז, ד' )  צופן המילה קווה הנו האות ק' של תחילית הערך קרקע,  האות ו' של החיבור בין שמיים לארץ, והאות ה' של השם, קו ה' הלוא הוא אותו ציר אנכי, עמוד שדרה פנימי המחבר בין האדם למקורות האור העליונים. 

אהובים-יקרים,  על פי עקרון המיקרוקוסמוס והמקרוקוסמוס האדם המיקרו השתקפות ראי של היקום המקרו וההפך לפיכך, קיימת הקבלה בין גוף האדם לגוף הפלנטרי, כשם שבגוף האדם שבע צ'אקרות מרכזיות אף בגוף הפלנטרי שבע צ'אקרות. כפי שהארנו בתמסורות קודמות ירושלים היא הלב החי הפועם של העולם מקור ראשית הנביעה על כן, צ'אקרת הלב הפלנטארית אשר נתיבה הרוחני הוא אהבה ממוקמת בירושלים במקום המקודש לשלוש הדתות.

אהובים-יקרים, ארץ ישראל אף היא משולה לגוף האדם: הצפון כנגד הראש, המזרח כנגד הצד השמאלי בגוף, המערב כנגד הצד הימני שבגוף, והדרום כנגד הפלג התחתון של הגוף לפיכך, ירושלים אשר נמצאת בדרומה של הארץ ובעלת המבנה הטופוגרפי ההררי משולה לבטן בגוף האדם אם כן, מהראיה הפלנטרית ירושלים מבטאת את הלב את כוח הרגש והאהבה, ומהראיה הארצית את המרכז הפנימי את כוח הרצון והיצירה.

אהובים-יקרים, צ'אקרת הלב מייצגת את יסוד המים העיקרון הנקבי בבריאה בעל האיכות הקרה הנעה מטה, ואילו צ'אקרת מקלעת השמש את יסוד האש העיקרון הזכרי בבריאה בעל האיכות החמה הנעה מעלה. טרום החטא הקדמון והנפילה בתודעה הנקבי והזכרי פעלו בהלימה כלומר, צ'אקרות הלב ומקלעת השמש עבדו בסנכרון מושלם באופן זה, האש שבמקלעת השמש נעה מעלה, פתחה והרחיבה את צ'אקרת הלב מעוז האהבה ללא תנאי היא האהבה האלוהית העליונה, בדומה למים אשר בעת חימומם מתאדים ומתפשטים מנגד, המים שבצ'אקרת הלב נעו מטה ויסתו ועידנו את האש, ניתבו אותה לאפיקים של בניה ויצירה ולא של הרס וחורבן.

אהובים-יקרים, סגולת זמן זה של בֵּין הַמְּצָרִים בעת מקודשת והרת גורל זו של סוף העידן הנוכחי היא תיקון החטא הקדמון דהיינו, כינון מחדש של המרכז הפנימי וסנכרונו לצ'אקרת הלב, סנכרון מקודש זה של מקלעת השמש וצ'אקרת הלב מאפשר לכם לחבור לתדרים של יצירה ולאנרגיות ריפוי. על מנת לסייע בידכם במיצוב הציר הפנימי וסנכרונו למרכז הלב הורנו לזו המשרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה, ללמד במסגרת טקסי החניכה של קבלת חותם אנרגטי אישי מאיץ טרנספורמציה, אשר מתקיימים מפעם לפעם במועדים המפורסמים בקביעות, מדיטציה יומית קצרה של כמה דקות לניקוי ואיזון, פתיחה ועירור הצ'אקרות ביחד עם הפעלת הצפנים שלהן. ועוד, החותם האנרגטי האישי אשר מוענק ישירות מאיתנו תכליתו לסייע לגשר את מהותכם האלוהית העליונה למהותכם האנושית הארצית יש לדעת, כי אצל כל אחד ואחת קיים מרכז אנרגטי בגופו ייעודי ייחודי אשר מחבר בין שמיים לארץ לפיכך, החותם האישי משתנה מאדם לאדם בתכונות שלו : מיקום, צבע, צורה וגודל, ונקבע לפי השער ההתפתחותי והנתיב הנשמתי הייעודי של האדם.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בלב שומע וחפץ, בבחירות ראויות ונכונות, תבוניות ומושכלות, אמן.