צופן פרשת מַסְעֵי: לכתך אחרי במדבר בארץ לא זרועה

עריכה חדשה : 12 יולי, 2023

אהובים-יקרים, בחלק הראשון של פרשת מַסְעֵי מופיעה סקירה אודות 42 תחנות המסע של בני ישראל משך 40 שנה במדבר בהוראת בורא עולם הקדוש ברוך הוא תחת ההנהגה של משה רבנו הלוא הוא גלגול נשמתי ישיר של אברהם אבינו. ברצוננו להאיר את מהות נדודי בני ישראל במדבר, וקשרה לעת הרת גורל ומקודשת זו של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ עידן זה בן 6,000 השנים.

אהובים-יקרים, לידה מחדש וטרנספורמציה, עליה בתודעה והתפתחות רוחנית הם תוצאת עבודה פנימית עמוקה ויסודית של חקר וגילוי עצמי הרוח הוא עצמי האור לשם כך, חיוני להתרחק  מענייני היום יום, מאותם רעשים חיצוניים לטובת התכנסות ותנועה פנימה אשר תכליתה המקודשת חידוש הקשר הישיר עם העצמי האלוהי כפי שהיה טרום החטא הקדמון והנפילה בתודעה.

אהובים-יקרים,  דממה בהיפוך אותיות ממד ה' משמע, קול העצמי האלוהי נשמע בקול דממה דקה על כן, הכרח לפתח את יכולת ההקשבה פנימה, השקטת המיינד קרי, מחשבת עצמיותכם הארצית אותם פטפוטי מוח קדחתניים הנובעים מעצמי הנפש הוא עצמי העור.

אהובים-יקרים,  צופן מִדְבָּר מלשון מְדַבֵּר, במדבר הרחק מהשָׁאוֹן מהמולת בני האדם, במרחב של ריק ושיממון בני ובנות ישראל נקראים לנוע פנימה, להסב הקשב לקול האלוהות הפועם בתוכם, לשמוע ולהישמע לקריאות הרוח במיידי וללא שהות, מַסְעֵי מלשון שְׁמַע י' וגם מַעַשׁ י' בבחינת נעשה ונשמע הווה אומר, נעשה את ששומעים אנו היא ההסכמה, המסירות והאמון לקיים את היעוד והחתימה הרוחנית לשרת את האל. המדבר משל לרחם הקוסמית מהווה מרחב של צמיחה והתפתחות, טרנספורמציה ולידה מחדש ככתוב בספר ירמיה הנביא הלוא הוא גלגול נשמתי ישיר של יוסף הצדיק: "  הָלֹךְ וְקָרָאתָ בְאָזְנֵי יְרוּשָׁלִַם לֵאמֹר כֹּה אָמַר יְהוָה זָכַרְתִּי לָךְ חֶסֶד נְעוּרַיִךְ אַהֲבַת כְּלוּלֹתָיִךְ לֶכְתֵּךְ אַחֲרַי בַּמִּדְבָּר בְּאֶרֶץ לֹא זְרוּעָה " ( ירמיה ב', ב' ).

אהובים-יקרים, משה שרועה את צאן יתרו במדבר, מתוך השקט הדממה שומע את קול האלוהים מפציע מבפנים: "  וּמֹשֶׁה הָיָה רֹעֶה אֶת צֹאן יִתְרוֹ חֹתְנוֹ כֹּהֵן מִדְיָן וַיִּנְהַג אֶת הַצֹּאן אַחַר הַמִּדְבָּר וַיָּבֹא אֶל הַר הָאֱלֹהִים חֹרֵבָה, וַיֵּרָא מַלְאַךְ יְהוָה אֵלָיו בְּלַבַּת אֵשׁ מִתּוֹךְ הַסְּנֶה וַיַּרְא וְהִנֵּה הַסְּנֶה בֹּעֵר בָּאֵשׁ וְהַסְּנֶה אֵינֶנּוּ אֻכָּל, וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה אָסֻרָה נָּא וְאֶרְאֶה אֶת הַמַּרְאֶה הַגָּדֹל הַזֶּה מַדּוּעַ לֹא יִבְעַר הַסְּנֶה, וַיַּרְא יְהוָה כִּי סָר לִרְאוֹת וַיִּקְרָא אֵלָיו אֱלֹהִים מִתּוֹךְ הַסְּנֶה וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה מֹשֶׁה וַיֹּאמֶר הִנֵּנִי " ( שמות ג', א' – ד' ), הסנה צליל הגייה הַס נָא הווה אומר, שקט בבקשה ועוד, הנני מילת קוד בחניכות האור העתיקות המעידה על הלך נפש של נכונות להתמסר ולהיענות לקריאת הרוח.  האלוהות מורה למשה: "  וַיֹּאמֶר אַל תִּקְרַב הֲלֹם שַׁל נְעָלֶיךָ מֵעַל רַגְלֶיךָכִּי הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה עוֹמֵד עָלָיו אַדְמַת קֹדֶשׁ הוּא " ( שמות ג', ה' ), אין לקרוא הֲלֹם כי אם הֲלוּם בא ללמד כי תקשורת עם הרוח במצב הלום כאוטי פנימי של בלבול, מתח ועומס רגשי הוא מסוכן משום, שמוביל לשגות בפרוש ולטעות בהבנת הדברים. 

אהובים-יקרים, בשביל לשמוע את לחישות הרוח, לקלוט את ההכוונות של מקורות האור העליונים נחוץ להרפות את הגוף, לאזן את השדה האנרגטי, להאיר ולפתוח את שבעת הצ'אקרות ולעורר את מרכז האצטרובל על כן, הורנו לזו המשרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה, ללמד במסגרת טקסי החניכה של קבלת חותם אנרגטי אישי מאיץ טרנספורמציה מאיתנו, אשר מתקיימים מפעם לפעם במועדים המפורסמים בקביעות, מדיטציה יומית קצרה של כמה דקות לניקוי ואיזון, פתיחה ועירור הצ'אקרות ביחד עם הפעלת הצפנים שלהן והחותם האישי.

אהובים-יקרים,  נס המן במדבר נועד להעביר את בני ובנות ישראל את השיעור של שחרור תודעת ההישרדות והצורך לאגור ליום המחרת לטובת אמון והתמסרות לרוח בידיעה, שבזמן אמת כל צרכיהם הפיזיים יסופקו על ידי בורא עולם שכן, הרוח היא מקור כל שישנו בגשמי ברם, בני ישראל מתקשים לעמוד במבחן רוחני זה: " וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל מֹשֶׁה הִנְנִי מַמְטִיר לָכֶם לֶחֶם מִן הַשָּׁמָיִם וְיָצָא הָעָם וְלָקְטוּ דְּבַר יוֹם בְּיוֹמוֹ לְמַעַן אֲנַסֶּנּוּ הֲיֵלֵךְ בְּתוֹרָתִי אִם לֹא…וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה אֲלֵהֶם אִישׁ אַל יוֹתֵר מִמֶּנּוּ עַד בֹּקֶר, וְלֹא שָׁמְעוּ אֶל מֹשֶׁה וַיּוֹתִרוּ אֲנָשִׁים מִמֶּנּוּ עַד בֹּקֶר וַיָּרֻם תּוֹלָעִים וַיִּבְאַשׁ וַיִּקְצֹף עֲלֵהֶם מֹשֶׁה "  (  שמות ט"ז, ד' – כ' ).

אהובים -יקרים, בימים אלה מרבית עובדי ועובדות האור מבחינים בקריאות הרוח המורות להם לפרוש לחלוטין מאותן עבודות ועיסוקים שעושים לצורך מחייתם פרנסתם על מנת להתמסר באופן מלא לחניכת אור אשר תוביל אותם למימוש הייעוד הגבוה שלהם, לחיים מלאים בכל הרבדים של ברכה רווחה ושפע, שותפות ויצירה עם הרוח. אף על פי כן, הרוב המכריע של עובדי ועובדות האור אינם מיישמים את הוראת הרוח כי אם עומדים על מקומם משתהים. הסיבה שהנכם מתעכבים ואין אתם מיישמים מחמת אותם היבטי נפש של פחד והישרדות אשר צפים ועולים, מחדירים בכם ספק וחוסר אמון ברוח אשר לה אין סוף דרכים יצירתיות להבטיח את מילוי צרכיכם הגשמיים זאת ועוד, פחדים הישרדותיים אלה מניעים אתכם לדרוש מהרוח ערבון ותנאי מקדים בצורת " לכשיהיה לי מספיק שפע איישם את קריאת הרוח " עלייכם לדעת, שאין זו דרכם של אבות ונביאי האומה אותם שליחי רוח של אמת לתבוע את מילוי צרכיהם הגשמיים טרם היציאה לשליחות וקיום החתימה הנשמתית כשם, שניתן לכם ללמוד מהניסיון אשר התנסה בו אברהם אבינו : " וַיֹּאמֶר יְהוָה אֶל אַבְרָם לֶךְ לְךָ מֵאַרְצְךָ וּמִמּוֹלַדְתְּךָ וּמִבֵּית אָבִיךָ אֶל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַרְאֶךָּ,  וְאֶעֶשְׂךָ לְגוֹי גָּדוֹל וַאֲבָרֶכְךָ וַאֲגַדְּלָה שְׁמֶךָ וֶהְיֵה בְּרָכָה,  וַאֲבָרְכָה מְבָרְכֶיךָ וּמְקַלֶּלְךָ אָאֹר וְנִבְרְכוּ בְךָ כֹּל מִשְׁפְּחֹת הָאֲדָמָה, וַיֵּלֶךְ אַבְרָם כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר אֵלָיו יְהוָה וַיֵּלֶךְ אִתּוֹ לוֹט וְאַבְרָם בֶּן חָמֵשׁ שָׁנִים וְשִׁבְעִים שָׁנָה בְּצֵאתוֹ מֵחָרָן "  (  בראשית י"ב, א' – ד' ), לעת זקנתו בהיותו בן 75 שנה אברהם שועה לקריאת הרוח, עוזב את העולם הישן המוכר והולך אל הבלתי נודע אל ארץ לא זרועה, לֶךְ לְךָ בהיפוך האותיות כַּלְכָּל מורה את הסדר הנכון בבריאה,  הרוחי לפני ומעל הגשמי כלומר, הליכה אחר קריאת הרוח היא שמבטיחה רווחה גשמית.

אהובים-יקרים, על מנת להתעלות מעל הפחדים הקיומיים, ולאזור את האומץ הדרוש להתמסר באופן המעשי לקריאות הרוח חיוני להימצא בתהליך אישי של ריפוי וחניכה יסודי ומקיף, רציף ועקבי אצל מורה רוח של אמת על כן, חוזרים אנו ומפנים אתכם אל זו הנצבת בשרותינו מימים ימימה כותבת שורות אלה, אשר צלחה מבחנים רוחניים עצומים לאורך מחזורי חיים המתועדים בכתובים וכן, בפרק החיים הנוכחי עמדה בגבורה באותה משימה נאצלה של הענקת גלגלי הצלה אחרונים לדמויות המפתח התנכיות לפיכך, מהווה היא דוגמא חיה, מודלינג אמין וראוי להקרבה ומסירות, אומץ ומאמץ, מחויבות לדרך ולשליחות, לעמל ולברית עם הרוח.

עובדי ועובדות אור יקרים, דעו כי טוהר וקדושה הם תוצאה של התייחדות ואחדות עם הרוח, פרישות מכל אשר אינו משרת ואינו נמצא בהלימה לזה. ממקום מושבנו שברוח מתריעים אנו בפניכם כי הזמן אוזל, העגלה כבר יצאה לדרכה והשערים קרבים להינעל לפיכך, חוקיות הזמן העכשווי הוא " זירוז התור " משמע, השתהות והתעכבות מצדכם מעבירה את התפקיד הייעודי לבא בתור אחריכם על מנת להבטיח, שהתוכנית הבריאתית לתקופה זו של חילופי העידנים הלוא היא גאולת האנושות והתעלות הפלנטה תתקיים בין כה וכה.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בהזדרזות ליטול האחריות ולקיים את החתימה הנשמתית, אמן.