צופן 2021: חוקיות הָפְכִית ומַצְפֵּן הלב

אהובים-יקרים, לכל שנה חדשה חותם תדרי-תודעתי ייחודי לה. על-מנת להיות בהולמות לאנרגיות של 2021, ולהנות מההזדמנויות לצמיחה והתפתחות בשנה זו, חיוני להשיב על 3 השאלות המוזהבות-המקודשות:

איזה אתגר אבולוציוני צופנת בחובה שנת 2021 ?

איזו צ'אקרה דומיננטית בשנת 2021 ?

 איזו ישות אור נקשרת לשנת 2021 ?

אהובים-יקרים, התפרצות נגיף הקורנה בשנה החולפת 2020 הבליט את הפערים התודעתיים-ההתפתחותיים בקרב אוכלוסיית המין האנושי. יש מי שבעקבות הקורונה חווה  הַעֲצָמָה והַבְהָקָה של האור שהנו, שהרי צופן השם קורונה מלשון קוֹרֵן, ויש מי שבעקבות הקורונה חווה הֵחָלְשׁוּת ורֵיקָנוּת והרי צופן המילה קורונה הנו גם רִיקּוּן.

אהובים-יקרים, שנת 2020 הייתה "שנת הָאֶפֶס": נגיף הקורונה העביר למצב של הַשְׁתָּקָה והַדְמָמָה חלקים ותחומים רבים בחייכם, במטרה לעשות אִיפּוּס שלהם, לקראת החוקיות החדשה, שתתפוס את מקומה החל משנת 2021 ואילך.

אהובים-יקרים, הסִפְרָה אחת מייצגת הובלה והנהגה, ועל-כן מקומה הטבעי הוא מִקָּדִימָה. בהתבוננות על רצף המספרים של  2021  ניתן להבחין, שהסִפְרָה אחת ממוקמת מְאָחוֹר.מיקום 'לא טבעי' זה של הסִפְרָה אחת מרמז על הַחֲלָתָהּ של "חוקיות הָפְכִית", מ- 2021 ואילך. משמעות הדבר, שהדרכים בהן דברים עבדו עד כה בממד האדמתי הולכות להשתנות בצורה דְּרַסְטִית במטרה, לדחוף את המין האנושי למדרגה התפתחותית מתקדמת יותר.

אהובים-יקרים, כדי לצלוח את שנת 2021,  ולגלות איך הדברים עובדים בחוקיות החדשה, חיוני לפתח את כישורי הלב, ולאמן את 'השריר' של האינטואיציה, שהרי שפת הרוח היא שפת הלב ולא שפת השכל וההיגיון. מַצְפֵּן הלב הוא המפתח ללמוד את הדרכים החדשות על-פיהן הדברים בממד הפיזי יתחילו לעבוד לשם כך, חיוני להשקיע בהתפתחות רוחנית. אלה שיבחרו להשקיע בתהליכי התפתחות וחניכה, וילמדו את כללי המשחק החדשים יופתעו לגלות, שהדברים עובדים בחיים שלהם בדרך קלה ומהנה בהרבה. מי שימשיכו לעבוד לפי החוקים הישנים יחוו תסכול מכך, שהדברים בחייהם לא זורמים כמו בעבר, ובמקום לנוע קדימה ירגישו שהם הולכים אחורה.

אהובים-יקרים, אין זה קשה להבין, שהצ'אקרה הדומיננטית בשנת 2021 היא הצ'אקרה של הלב – לתרגל עבודה עם האינטואיציה והבלתי-ידוע במקום עם ההגיוני והמוכר.  הלב הוא השער לתבונה האלוהית בעזרתה תוכלו להשיג הבנה טובה בנוגע למה שקורה בחייכם, לבחור ולהחליט נכון.

אהובים-יקרים, הואיל והצ'אקרה הדומיננטית בשנת 2021 היא צ'אקרת הלב, אין זה מפתיע, שישות האור שנקשרת לשנה זו היא של ארכי-מלאך גבריאל, שניצב בצד שמאל, הצד של הלב. בשם גבריאל מוצפנות המילים: לֵב, גָּבַר, גַּב, אֵל בא ללמד, שהפניית הקשב פנימה, אל מרכז הלב, מרכז הרגש והאינטואיציה, היא המפתח לגבור על האתגרים והשינויים בשנת 2021, וליהנות מרוּחַ גַּבִּית.

אהובים-יקרים, במסגרת קדושת חופש הבחירה רבים ינסו לגייס את המוח האנושי בניסיון להבין איך הדברים עובדים בחוקיות החדשה, מה שעלול להוביל לאחת מן השתיים: היעדר יכולת להבין או פרשנות שגויה. חוסר ההבנה את העולם החדש או לחילופין תרגום מוטעה שלו,  יגרמו ליותר אנשים לחוות מתחים, ו'התנגשויות' פנימיות. מצב זה של 'קצרים' אנרגטיים עלול, אצל חלק מבני האדם, ליצור שיבושים בפעילות המוח ולכן, הצְפִי הוא מגמת עליה במקרים של אירועים מוחיים. גם מרכז הגרון, האמון על תרגום ופרשנות של המציאות, יהיה מוקד לרגישויות, סימפטומים ומחלות.

אהובים-יקרים, כשקוראים את 2021 בסדר הפוך, מהסוף להתחלה, מתקבל רצף המספרים 1202:

1 מייצג את האף, האיבר של הנשימה, שצורתו בדמות פִּירָמִידָה, הגיאומטריה של חניכה

2 כנגד שתי העיניים, האיבר של הראיה

0 כנגד מרכז הפה, האיבר של הדיבור, בעל הצורה הרחמית

2 כנגד שתי האוזניים, האיבר של השמיעה

בא ללמד, ששנת 2021 קוראת לבני האדם להעביר חניכה את שלושת הכוחות של הראיה, הדיבור והשמיעה. הראיה והשמיעה הנם כוחות מוּשְׁפָּעִים, בעוד שהדיבור הנו כוח מַשְׁפִיעַ. בשנה זו, חשובה הגברת המודעות לתִּיעוּל בונה וחיובי של  3 כוחות אלה, באמצעות שאלת השאלות:

מה אני בוחר/ת לראות, מה שמעלה או מה שמוריד?

מה אני בוחר/ת לשמוע, מה שמעלה או מה שמוריד?

מה אני בוחר/ת לומר, דיבור מעלה או מוריד?

אהובים-יקרים,  שנת 2012 סימנה את תחילתה של תקופה מיוחדת במינה, שבכתובים נקראת "אחרית הימים" קרי, הפרק האחרון של העידן הנוכחי, ושבשפה העכשווית נקראת "מעברי עידנים". שנת 2021 הנה בעלת הרכב זהה של ספרות, אשר סכומן בגימטרייה הנו 5 התדר של השינוי. מכאן, ששנת 2021 נועדה להשריש בעוד רמה את החוקיות המשתנה, ולהשתית דרכי פעולה מתקדמות, וכללי משחק חדשים לגמרי!