צופן 2022: כְּהוּנַּת צֶדֶק

אהובים-יקרים, לכל שנה חדשה חותם תדרי תודעתי ייחודי לה. בכדי להיות בהולמות לאנרגיות של 2022, לצלוח את האתגרים ולהנות מההזדמנויות לשגשוג וצמיחה ששנה זו מביאה עימה חיוני להשיב על 3 השאלות המוזהבות המקודשות:

מהו האתגר האבולוציוני של שנת 2022 ?

איזו צ'אקרה דומיננטית בשנת 2022 ?

 מי היא קבוצת ישויות האור שניצבת בחוד החנית וההובלה שלשנת 2022 ?

אהובים-יקרים, המִסְפָּרִים מלשון מְסַפְּרִים את רזי היקום, התהליכים הקוסמים והמגמות האבולוציוניות העכשוויות. ברצוננו לבאר את צופן רצף המספרים של השנה הלועזית החדשה 2022:

הספרה 2 הראשונה משמאל כנגד 2 האוזניים שבגוף האדם אוזן ימין ואוזן שמאל

הספרה 0 כנגד מרכז הפה הוא מרכז הדיבור בעל הצורה הרחמית

הספרה 2 מימין לאפס כנגד 2 הידיים שבגוף האדם יד ימין ויד שמאל

הספרה 2 האחרונה מימין כנגד 2 העיניים שבגוף האדם עין ימין ועין שמאל

אהובים-יקרים, חיבור של 2 האוזניים עם מרכז הפה יוצר את הגיאומטריה המקודשת של משולש הרוח עם הקודקוד שפונה מטה, ומסמל את המציאות הפנימית שבאדם כלומר, לאיזה קול בתוכו האדם נשמע ומעניק את שרביט ההובלה– קול עצמי הנפש הילדי האגואי המכונה גם עצמי העור או קול עצמי הנשמה הבוגר המכונה עצמי האור?

אהובים-יקרים, 2 הידיים ו-2 העיניים יוצרות יחד את המבנה המקודש של משולש החומר בעל הקודקוד שפונה מעלה, ומסמל את שאדם פוגש במציאות החיצונית היום יומית.

אהובים-יקרים, פרשנות שגויה מיסודה ומסוכנת, שנפוצה היום בקרב הרוב המכריע של החוגים המתיימרים להיקרא רוחניים נוגעת למהות קדושת חופש הבחירה.  תפיסה רווחת מוטעית גורסת, שאדם רשאי לבחור כאוות נפשו לסטות מהנתיב הייעודי משמע, לא לכבד את החוזה הרוחני שנשמתו התחייבה ללמוד וליישם טרום התגשמותה במחזור החיים הנוכחי, ועדיין להשיג תוצאות טובות וליהנות מגורל של ברכה ורווחה בכל רבדי חייו ברצוננו להבהיר, שמדובר בהולכת שולל, שקר וכזב.

אהובים-יקרים, המהות האמיתית הנכונה של קדושת חופש הבחירה להוות רְאִי לסדר האלוקי ולצדק הקוסמי הוא חוק סִיבָּה וּמְסוֹבֵב בלשון פשוטה, אין אקראיות ביקום וקיים קשר ישיר בין כוונות ופנימיות האדם, בחירותיו ומעשיו למוצאות חייו וגורלו.

אהובים-יקרים, במסגרת קדושת חופש הבחירה האדם אדון לגורלו משמע, מי שמיושר עם נתיבו הייעודי מכבד ומקיים את סעיפי החוזה הרוחני מובטח לו חיים מבורכים של רווחה שפע והגשמה מלאה בכל רובדי החיים: הנפשי, הבריאותי, הזוגי, ההורי, והמקצועי הייעודי. לעומת זאת, מי שבועט את קריאות הרוח והשעונים המעוררים להתיישר לנתיבו הנשמתי ולקיים את החוזה הרוחני, מחמיץ הזדמנויות לשגשוג ומימוש מצר את חייו במובן שדן עצמו לקארמה של כאב, סבל וקושי שהרי, גורלכם הוא נגזרת של בחירותיכם.

אהובים-יקרים, חוק הקארמה והגורל הקרוי גם חוק האיזון משום שמבטא הלימה בין מעשים לתוצאות יורגש ביתר שאת בשנת 2022. הערך הגימטרי של סכום הספרות 2022 הנו 6  מספר שמייצג סופי תהליכים וסיומות שלהם. מכאן, ששנת 2022 היא נקודה על ציר הזמן שמסמנת את תום האשראי הקוסמי עבור רבים ורבות להתעורר אל כיבוד החוזה הרוחני והתיישרות אל נתיבם הנשמתי הייעודי. מכיוון, שכל סיום הוא התחלה חדשה וכל אחרית היא ראשית, שנת 2022 תאופיין בתפניות חדות ותהפוכות בחייהם של אנשים רבים. מהות התפנית לחיוב או לשלילה, ברכה או קללה נמצאת ביחס ישר לרמת המחויבות של כל אחד ואחת לכיבוד וקיום החוזה הנשמתי על כל סעיפיו וחלקיו.

אהובים-יקרים, בעת הזו, הרבה מטפלים ומטפלות חשים וחשות בנוכחותנו בחדר הטיפולים: הבזקי אור בלתי מוסברים בזמן המפגש הטיפולי כמו גם שיפור במצב המטופל ותוצאות מעל ומעבר למצופה ושלא היה כדוגמתן בעבר הם איתותים מצידנו לנטוש את מערכת העבודה והכלים הישנים לטובת סיגול מערכת עבודה חדשנית מפותחת ומתקדמת בהרבה. מדובר בקריאה להצטרף לשורותינו לרפא וליצור בשותפות עמנו ועם מקורות האור העליונים כפי שהיטיבו לעשות זאת לאורך העידן שמסתיים המאסטרים של האנושות. לשם כך, חיוני לחבור אל זו המשרתת אותנו מקדמת דנא ולעבור אצלה תהליך ריפוי וחניכת אור רציף ועקבי, יסודי ומקיף. כשמבחינים אנו בהיעדר היענות מצדכם לקבל את הושטת הידיים שלנו אנו פונים הלאה ומציעים עזרתנו לבא/ה בתור, שכן אין זה ממנהגנו לכפות עצמנו ומכבדים אנו את חוק הבחירה החופשית המתקיים בעולמכם.

אהובים-יקרים, מכיוון שתמציתה של 2022 היא הוצאה לפועל של אותם תסריטי גורל שמצויים בקו ישר לבחירותיכם ומהווים ראי לפועלכם בשנים האחרונות, הצ'אקרה הדומיננטית בשנה החדשה היא צ'אקרת הכתר, שמחברת בין הממד הארצי התחתון לממד הרוחני העליון על כן, בזמן המוות וחציית הסף נשמה עוזבת ויוצאת מהגוף דרך מרכז הכתר.

אהובים-יקרים, שנת 2022 היא שנת כְּהוּנַּת צֶדֶק או במילים אחרות  מְשִׁילוֹת צֶדֶק משום, שמציינת הַשְׁתָּתָה של חוק הקארמה והגורל הקרוי גם חוק האיזון והצדק בווליום עוצמתי בהרבה, באופן יוצא דופן 3 רשויות אור ניצבות יחד בחוד החנית וההובלה של השנה החדשה:

מלכיצדק

ארכי מלאך מיכאל שניצב בצד ימין ואוחז בחרב האמת

האורים מקודשי ישויות הגורל

אהובים-יקרים, עבור רבים ורבות שנת 2022 תלווה בקשיים לא מעטים, וברגשות של תקיעות וחמיצות, דכדוך וייאוש. אף כי הארנו בשורות למעלה מהי הכתובת הנכונה לקבלת העזרה הנחוצה, רוצים אנו להוסיף ולהשיא עצה לקבל באהבה את שנקרה בדרככם גם אם מכביד וקשה, אהבה בהיפוך אותיות הבאה הכוונה, שמציאות חייכם מביאה אליכם את הלקחים שטרם יישמתם והשיעורים שהם השערים שטרם עברתם בהם על כן, ההזדרזות לקחת אחריות, לפנות לקבלת עזרה ולהסכים ללמוד את שנצרך, לתקן ולשנות את שנדרש בכוחה להטות הכף לטובה, לחלץ ולִמְשׁוֹת אתכם החוצה מהמים העמוקים כמאמרו של מורה האנושות, מתקדש אמת בכל הזמנים, הלוא הוא דוד המלך:  "טוב לי כי עוניתי למען אלמד חוקיך" ( תהלים קי"ט, ע"א ). דוד המלך משום שבירך על המכות שפקדו אותו בעקבות חטא בת שבע, וראה בהן הזדמנות להתיישר עם חוקי האל ומוסר ה' זכה שהמלוכה שבה אליו.

בתום תמסורותינו בפתחה של השנה החדשה 2022 מברכים אנו אתכם בתשובת אמת היא תשובת הלב ויישום לקחי הנשמה, לֶקַח מלשון חָלָק וגם קוֹלֵחַ מחליקה ומזרימה את הדרך אמן.