צופן י"ז בתמוז: שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל לִבֶּךָ כַּחוֹתָם עַל זְרוֹעֶךָ

עריכה חדשה: 2 יולי, 2023

אהובים-יקרים, שִׁבְעָה עָשָׂר בְּתַמּוּז הוא יום תענית אבל לאומי על שהובקעו חומות ירושלים שלושה שבועות טרום חורבן בית המקדש השני.  ימי בין המצרים הם 21 הימים הנמנים משבעה עשר בתמוז ועד תשעה באב בהם נוהגים מנהגי אבלות. ברצוננו להאיר לבאר את סגולתו של יום זה, וקשרו לטבע הזמן העכשווי בו מצויים הנכם של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ העידן בין 6,000 השנים.

אהובים-יקרים, תוצאת החטא הקדמון היא אובדן הקשר הישיר בין האדם לאלוקות ונפילה בתודעה דהיינו, מעבר מתודעה של אהבה ואחדות אל תודעה של פחד ונפרדות כתוצאה מכך, צ'אקרת הלב המרכז של האהבה ללא תנאי היא האהבה האלוהית, וצ'אקרת העין השלישית האמונה על הראיה הרוחנית והתקשורת עם העולמות העליונים  הֻצְּרוּ אף הופרדו זו מזו. בעת הרת גורל ומקודשת זו של שארית העידן היעד ההתפתחותי במרחב ארץ הוא תיקון החטא הקדמון משמע, שיבה הביתה אל אחדות ואהבה, בריאה ויצירה משותפת עם הרוח כפי שהיה בראשית עידן זה.

אהובים-יקרים, " שִׂימֵנִי כַחוֹתָם עַל לִבֶּךָ כַּחוֹתָם עַל זְרוֹעֶךָ " ( שיר השירים ח', ו' ) מהו הסוד החבוי במאמר זה אשר כתבו שלמה המלך החכם באדם הלוא הוא גלגול נשמתי ישיר של אהרון הכהן, ואופן חיבורו למועד י"ז בתמוז ?

אהובים -יקרים, צופן המילה זרוע מרמז על העין השלישית: רז פירושו נסתר, האות  ע' של עין השלישית, שלמה המלך מתקדש אמת מייחל לתיקון החטא הקדמון, איחויו מחדש של הקשר הישיר בין הלב מעוז האהבה העליונה לעין השלישית מעוז התקשורת עם הרוח.  בתיאור בגדי הכהן הגדול מצוין שעל מצחו באזור העין השלישית הונח תכשיט זהב: " וְעָשִׂיתָ צִּיץ זָהָב טָהוֹר וּפִתַּחְתָּ עָלָיו פִּתּוּחֵי חֹתָם קֹדֶשׁ לַיהוָה, וְשַׂמְתָּ אֹתוֹ עַל פְּתִיל תְּכֵלֶת וְהָיָה עַל הַמִּצְנָפֶת אֶל מוּל פְּנֵי הַמִּצְנֶפֶת יִהְיֶה, וְהָיָה עַל מֵצַח אַהֲרֹן וְנָשָׂא אַהֲרֹן אֶת עֲו‍ֹן הַקֳּדָשִׁים אֲשֶׁר יַקְדִּישׁוּ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לְכָל מַתְּנֹת קָדְשֵׁיהֶם וְהָיָה עַל מִצְחוֹ תָּמִיד לְרָצוֹן לָהֶם לִפְנֵי יְהוָה "  (  שמות כ"ח, ל"ו – ל"ח ) ועוד, בזמן שבית המקדש היה קיים היו מושחים את הכוהנים והמלכים בשמן המשחה במצח באזור העין השלישית, הערך משחה בסיכול האותיות שִׂמְחָה הלוא היא צופנה של צ'אקרת העין השלישית,  וגם חֲמִשָּׁה הספרה חמש מסמלת טרנספורמציה הלוא היא התוצאה של היישום המעשי של התאוריה.

אהובים-יקרים, כפי שהארנו בתמסורות קודמות, ירושלים היא הלב החי הפועם של העולם מקור ראשית הנביעה, צ'אקרת הלב הפלנטארית אשר נתיבה הרוחני הוא אהבה ממוקמת בירושלים במקום המקודש לשלוש הדתות. שבעה בתמוז המועד בו הובקעו חומות ירושלים הוא קריאת השכמה עבור בני ובנות ישראל, לעורר מחדש את הקשר הישיר שבין צ'אקרת הלב לצ'אקרת העין השלישית באופן זה, להחזיר את קשר האחדות, האהבה והיצירה במשותף עם הרוח כפי שהיה טרום החטא הקדמון:

הובקעו מלשון בק צליל הגייה back אשר מובנו בשפה האנגלית חזור, האות ע' היא העין השלישית,  ו'  האות של החיבור בין שמיים לארץ, עליונים לתחתונים, אלוהי לאנושי, רוח לחומר

חומות בהיפוך האותיות חותם

ירושלים מקום מושבה של צ'אקרת הלב הפלנטרית

אהובים-יקרים, צופן 17 בתמוז מרמז על האחדות עם בורא עולם וקיום השבועה הברית עם הרוח:  הספרה 1 של אחדות, הספרה 7 מלשון שבועה כנגד 7 מרכזי הצ'אקרות, 7 צבעי הקשת, 7 הרקיעים העליונים עד בורא עולם.  כמו כן, האות ז' מבטאת איזון בין זכרי לנקבי, בין רוח לחומר, בין העליונים לתחתונים. צופן תמוז הוא תָּם שמובנו שלם ביחד עם האות ז' של האיזון מורה אקסיומה קוסמית לפיה איזון שווה שלם, שלם שווה איזון.  סכום הערך הגימטרי של המספר 17 הוא  1+7= 8  שמונה בהיפוך האותיות נשמה שכן, האדם הוא אלוה המגולם בגוף.

בתום תמסורותינו במועד מקודש זה של שבעה עשר בתמוז קוראים אנו לכם לשקוד על  איחוד מחדש של מרכז הלב עם העין השלישית למען שיבה הביתה אל אהבה ויצירה במשותף עם הרוח, לו יהי.