האם הטיפול בזום יעיל כמו מפגש פרונטלי בקליניקה?

לעיתים קרובות, אנשים שמתעניינים לגבי טיפול וחניכה דרך אחוות האור שואלים, האם טיפול דרך הזום פחות אפקטיבי מטיפול פרונטלי בחדר הקליניקה.

האמת, שאם היו שואלים אותי לפני 8 שנים, הייתי עונה "אין מצב, ברור שטיפול בקליניקה אפקטיבי הרבה יותר!".

בעבר, עצם הרעיון של להוציא את הטיפול מחוץ לכותלי המרחב האינטימי של חדר הקליניקה עורר בי חלחלה, ומחשבה שזה הכי לא מקצועי שיש, שהרי את לימודי התואר השני שלי בתרפיה בהבעה ויצירה סיימתי בשנת תרפפ"ו ( למי שממש חייב לדעת מדובר בשנת 2002 ),  הרבה לפני 'עידן הזום', וכמו שאני נוהגת לומר 'בגלגול הקודם' שלי, כשעדיין לא שיערתי בנפשי שבייעוד שלי להיות מטפלת ומורה רוחנית דרך תקשור עם אחוות האור.

כאמור, לחיים יש חוכמה ומסתורין שלעצמם, וכך קרה שחיי קיבלו תפנית של 180 מעלות בשנת 2012. בעקבות ההתגלות של אחוות האור ובהוראתה, עזבתי את מקומות העבודה כמטפלת רגשית בציבורי ובפרטי, והתמסרתי לחלוטין לדרך הרוחנית. ואז קרה משהו שלא צפיתי, ובהתחלה לא ידעתי איך לאכול אותו. הלקוחות הראשונים שפנו לקבלת עזרה וטיפול מאחוות האור דרכי, גרו במרחק גדול משמעותית מהקליניקה שאז הייתה ממוקמת בחדרה, ממש בקצוות של הארץ ( קריית שמונה/ אילת וכיו"ב ),  כך שהיה ברור להם וגם לי, שזה לא ריאלי לקיים את המפגשים בקליניקה. בו-בעת, היה ברור להם וגם לי, שההגעה שלהם אליי איננה מקרית, וכוונה היטב על ידי הרוח, שהרי זה היה ממש בהתחלה, כשעדיין לא ידעו עליי ועל אחוות האור. הבנתי שאין ברירה, ואמרתי שאני מוכנה שנעשה ניסיון לקיים את המפגש דרך הסקייפ/ הזום,  ובמידה וזה ירגיש לי או להם פחות עובד אז נעצור.

להפתעתי ולשמחתי, החששות שלהם וגם שלי התפוגגו מהר מאוד, והיה ברור שהטיפול בזום יעיל וטוב באותה מידה כמו טיפול פרונטלי בקליניקה. לאורך השנים, יותר לקוחות, גם כאלה שלא רחוקים גאוגרפית, העדיפו לקיים את המפגשים בזום. כשפרצה הקורונה עם הסגרים והבידוד, אפשר היה להמשיך ולקיים את המפגשים כרגיל,  כך שהרצף של הטיפול לא נקטע.

 לטיפול דרך הזום יש לא מעט יתרונות:

חוסך זמן התארגנות ונסיעה

חוסך בהוצאות נסיעה

גם כשקמים בבוקר עם בטן כואבת/ גב תפוס/ שפעת וכיו"ב אין צורך לבטל, ואפשר לקבל תמיכה תודעתית, רגשית ואנרגטית

 דרך נוחה להקליט את המפגשים למי שרוצה

אפשר לקיים את המפגש בטרנינג / חליפת בית, ונשים אפילו לא חייבות להתאפר!

יש לך שאלות, ורוצה לדעת עוד פרטים על מפגשי הטיפול והחניכה דרך אחוות האור?

הדרך הכי טובה ליצור עמי קשר היא באמצעות הוואטסאפ, מאיה: 050-6579984