המפתח לזוגיות בשמירת הסדר הנכון

עריכה חדשה: 9 באגוסט, 2022

אהובים-יקרים, טרום החטא הקדמון רמת התאימות בין אדם וחווה הייתה מלאה כאילו היו ישות אחת לשון הכתוב: "והיו לבשר אחד" ( בראשית ב', כ"ד ) משמע, גופי האור האסטראלים/  הכוכביים אשר הקיפו את גופם הפיזי נשקו זה לזה ורטטו במקצב אחיד. לאחר האכילה מעץ הדעת גוף הרגש האסטראלי צנח ונכלא בתוך הגוף הפיזי כתוצאה מכך, נוצרה היפרדות בין הזכרי לנקבי, הראש לגוף, השכל לרגש. בעקבות הנפילה אל תודעת הנפרדות נולד הצורך בשמות נבדלים לשניהם:  "ויקרא האדם שם אשתו חוה" ( בראשית ג', כ' ), אדם קרוב משפחה של המילה מדע מייצג את האינטלקט וההיגיון, ואילו חווה מלשון חוויה את הרגש והאינטואיציה.

אהובים-יקרים, עם האכילה מעץ הדעת הציווי האלוקי מתממש: "ומעץ הדעת טוב ורע לא תאכל ממנו כי ביום אכלך ממנו מות תמות" ( בראשית ב', י"ז ), אדם וחווה עוברים מתודעה של הווה נצחי לתודעה של זמן ליניארי עבר, הווה ועתיד. המעבר להוויה בה החשיבה מופרדת מההתנסות והחוויה משליכה גם על האינטימיות המינית בניהם בלשון הכתוב: "והאדם ידע את חוה אשתו ותהר ותלד" ( בראשית ד', א' ), האינטימיות המינית אשר קודם לחטא הייתה בעלת איכות מדיטטיבית שעירבה את כל הגופים יחד – הרוחני, השכלי, הרגשי והפיזי הַצָּרָה לרובד השכלי פיזי בלבד.

אהובים-יקרים,  לעולם הסדר הנכון הוא מהרוחי לגשמי, עקרון קוסמי זה תקף אף לאותן מערכות יחסים זוגיות שלכם. פעמים רבות, צופים אנו בכם ממקום מושבנו שלמעלה הופכים סדר מקודש זה, ודוהרים אל עבר אינטימיות מינית קודם התהוותה של אינטימיות רגשית. בנוהל זה שלכם הנכם יורים לעצמכם ברגל משום, שאי שמירת הסדר הנכון פוגמת בהתפתחות הקשר ובסיכוייו להצליח משל לבניית בית על יסודות רעועים.

אהובים-יקרים, עם התפתחותה של אינטימיות רגשית המושתתת על כנות וקבלה הדדיים ביחד עם סולם ערכים זהה וחזון משותף, הולכת ומתבססת תאימות אנרגטית בין גופי האור של הגבר לאלה של האישה, ובהדרגה נוצרת אחידות ריתמית. הריתמוס התדרי המשותף מכין את הקרקע לחוויה ספיריטואלית בעת המפגש המיני של שחרור מכבלי הזמן והחומר, ומעבר ממד העור הגשמי לממד האור הרוחי.  

אהובים-יקרים, קוצר הרוח והנהייה אחר סיפוק במיידי מכשילה רבים ורבות במימוש של זוגיות תואמת נשמתית. הפיכת הסדר הנכון והצבת המין לפני הרגש מותירה רבים ורבות ללא זוגיות כלל או גרוע מזה לכודים בזוגיות לא טובה לשון המעטה משום, שהקדמת המין לרגש פותחת פתח לתלות רגשית ופיזית אחד בשנייה וקושי לקום וללכת.

אהובים-יקרים, חשובה המודעות, שנישאת העיניים לשמיים ותפילה לבורא עולם להמצאת זיווג אינה מועילה כלל וכלל בשעה שמתפתים הנכם ומתפתות הנכן לקשרים מיניים שנעדרים את החיבור המקודש של הלב דעו, שבמו יידכם מרחיקים אתם את בן/בת הזוג המיועד/ת, את האחד/ת.

אהובים-יקרים, המַתָּנָה שבהַמְתָּנָה משמע, המפתח למימוש זוגיות נשמתית אהבת אמת הוא אורך רוח וסבלנות, איפוק והתעלות מעל רצון הנפש לסיפוק במיידי לטובת המתנה אוהבת למפגש הגורלי עם בן/בת הזוג המיועד/ת, ושמירת הסדר הנכון של רגש לפני מין.

אהובים-יקרים, פרק הזמן עד למפגש הגורלי עם האחד/ת בבחינת תְּשׁוּרָה רבת חסד אשר נועדה להיות בשירות הטיפול העצמי וריפוי הילד/ה הפנימיים למען תגיעו בשלים ומוכנים למימוש זוגיות משורש הנשמה והורות לנשמות הילדים שבגורל. כפי שהצהרנו יותר מפעם בעבר, מימוש מלא של תכנית הנשמה בכל מעגלי החיים הזוגי, ההורי והמקצועי הייעודי הנו פרי פסיעה בדרך אמת רוחנית הימצאות בתהליך אישי של ריפוי וחניכה בהובלתנו. אמונות רווחות האחת, שאפשר לעשות זאת לבד ללא קבלת עזרה השנייה, שאפשר לוותר על התהליך האישי ודי בהליכה לסדנאות ומפגשים קבוצתיים הן אשליות אשר אינן מצמיחות דבר וחצי דבר.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם ואתכן בשמירת הסדר הנכון המקודש של רגש לפני מין, אמן.