מלחמת רוסיה אוקראינה וכינון סדר פלנטרי חדש

אהובים-יקרים, נצבים הנכם בשארית הימים 218 השנים לסיום העידן הנוכחי בן ששת אלפי השנים. יש לדעת כי בעת הזו של אחרית הימים הפרק האחרון של העידן שמסתיים נבחנת היכולת של האנושות להמיר את התודעה הישנה ששלטה בכדור הארץ כמעט 6,000 שנה של מלחמה והישרדות בתודעה חדשה של אחווה ושיתופיות.

אהובים-יקרים, העולם משתנה ונע אל-עבר שחרור תפיסות ישנות ואימוץ תפיסות חדשות שנמצאות בקו ישר עם מהות האלוהות וחוקיות הבריאה. בימים אלה עיניכם רואות את הפלישה של רוסיה המעצמה השנייה בגודלה בעולם לאוקראינה והפגיעות באזרחים וחיילים אוקראינים, יש בניכם שתוהים בליבם איך ייתכן שבשנת 2022 תמונות מלחמה נראות שוב, האין האנושות צועדת קדימה?

אהובים-יקרים, ברצוננו לעודד את רוחכם ולכרוז בריש גליי באופן שלא משתמע לשתי פנים "האנושות אכן צועדת קדימה", מה שעיניכם רואות הם שרידים של התודעה הישנה משמע, חלקים באוכלוסיית המין האנושי שמנסים בכל הכוח לאחוז בסדר הפלנטארי הישן משום שסוברים בטעות שזה משרת אותם ואינם מבינים שלא כך הוא.  ההפגנות ברחבי העולם להבעת תמיכה באוקראינה וגינוי הפלישה הרוסית מעידות שמה שהיה הוא לא מה שיהיה, ושבעת הזו של שארית העידן האנושות בשלה להתמיר את התפיסה הישנה של השתלטות בתפיסה חדשה של שותפות. העידן שמסתיים היה רווי מלחמות עקובות מדם, אימפריות ומעצמות שקמו ונפלו בזו אחר זו, מנהיגים רדופים אגומניה ששמו להם למטרה להשתלט על העולם אלא, שעכשיו כל זה הולך ומשתנה ועוד מדינות ועמים מביעים אפס סבלנות כלפי ניצול של כוח ועליונות פיזית להשתלטות.  

אהובים-יקרים,  פעמים רבות מה שבטווח הראיה הקצר נתפס כניצחון והצלחה בפרספקטיבה של זמן מתברר כתבוסה וכישלון וההפך. בראי ההיסטוריה אותם מנהיגים שנהו אחר כיבושים והשתלטויות  ברבות הימים הפכו ידועים לשמצה מבלי להותיר אחריהם מורשת.

אהובים-יקרים,  שינוי הוא תהליך הדרגתי ואינו קורה בבת אחת על כן, חשוב בימים אלה להצטייד בסבלנות ואורך רוח, אמון ותקווה ואל לומר נואש. העיקרון הקוסמי לפיו הגבוה שומר על הנמוך, מי שלמעלה מושיט ידו  למי שלמטה אט אט מחלחל בתודעה הקולקטיבית, ובהדרגה עוד חלקים בקרב אוכלוסיית המין האנושי מתיישרים אליו.  לפיכך, דרך ההתמודדות הנכונה היא לשלוח אור לעם האוקראיני ולברך אותו בעמידה איתנה, עוצמה ועצמאות, כפי שמסרנו מוקדם יותר העם האוקראיני מקושר למקלעת השמש האמונה על ערכיות ובטחון, עוצמה ועצמאות.  הואיל והעם הרוסי מקושר לצ'אקרת הגרון האמונה על תרגום ופרשנות, תפיסות ואמונות הנכון הוא לברך אותו בשחרור הישן והתעוררות אל התודעה חדשה. ברובד הגלובלי על מנהיגי העולם ומי שמצויים בעמדות השפעה להתאגד יחד ולהעניק סיוע פיזי לאוקראינה כמו גם לנקוט בצעדים מעשיים לבלימת התוקפנות וניסיונות ההשתלטות מצד רוסיה.

אהובים-יקרים, תפקיד החזק להושיט יד לחלש לעולם לא לנצל את עליונותו כדי לשרות על מי שנמצא תחתיו, יעקב אבינו מורה לקח חשוב זה לעם ישראל וממנו לאנושות כולה, לאחר שמכניע את מלאך ה' מבלי שיודע את זהותו יעקב אבינו עומד על כך שיברך אותו כתנאי לשחררו: "ויותר יעקב לבדו ויאבק איש עמו עד עלות השחר וירא כי לא יכול לו ויגע בכף ירכו ותקע כף ירך יעקב בהיאבקו עמו ויאמר שלחני כי עלה השחר ויאמר לא אשלחך כי אם ברכתני" ( בראשית ל"ב, כ"ה- כ"ז ).

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בברכת כינון סדר פלנטרי חדש המיושר לחוקיות הבריאה ומוסר ה' של אחווה ושותפות אמן.