צופן פסגת הנגב: שיבה הביתה

אהובים-יקרים,  זהו זמן רב חסד בו חוזים הנכם בפעולת הרוח והתערבות ההיררכיות הבראיתיות  הכוונה, לאותה התכנסות לראשונה בתולדות מדינת ישראל מאז חידשתם את ריבונותכם מעל אדמה מקודשת זו בין 6 נציגים ממדינות שונות: שר החוץ הישראלי, מזכיר המדינה של ארה"ב, שר החוץ מאיחוד האמירויות, שר החוץ מבחריין, שר החוץ ממצרים ושר החוץ ממרוקו.  ברצוננו להאיר עינכם ולבאר את המטרה הרוחנית הגבוהה של כינוס זה במיקום הגיאוגרפי יוצא הדופן.

אהובים-יקרים,  כפי שהסבנו את תשומת ליבכם פעמים רבות, הנכם מצויים בזמן מיוחד במינו אשר בכתובים נקרא "אחרית הימים" מלשון אחרון הימים של העידן בן 6,000 השנים שמתקרב עתה אל קיצו. בתקופה זו של שארית העידן רצון האלוהות והתוכנית הבריאתית מכוונים אל שיבה לאחדות כפי שהיה בראשית העידן בגן העדן טרום החטא הקדמון.

אהובים-יקרים,  סוד המשיכה והקסם של גן העדן משום ששררה בו הרמוניה שנבעה מכך שכל חלק בבחינת הצומח, החי והאדם שמר את החוקים והגבולות, ידע את מקומו בתוך המכלול השלם וקיים את תפקידו. עם חציית הגבול והפרת הצוו האלוהי של איסור האכילה מעץ הדעת שובש הסדר הבריאתי ונותק קשר האחדות בין האדם לבין האלוהות, החי והאדמה.

אהובים-יקרים,  בזמן הזה עם ישראל נקרא להתיישר אל תפקידו הייעודי הרוחני בהובלת התעלות האנושות וגאולת העולם, להיות "אור לגויים" משמע, מקור הזנה רוחני ודוגמא חיה ליישום חוקי השמיים ומוסר ה' הלוא הם עשרת הדיברות שבתורת משה היא תורת השם.

אהובים-יקרים,  עלייכם לדעת, שהרוח זרעה את תכנית ההתכנסות בין ששת מנהיגי העולם ומיקומה בנגב בתודעה של מי שמכהנים בכנסת ישראל, במטרה לעורר אצל כמה שיותר חלקים באוכלוסיית המין האנושי את תודעת השיבה הביתה משמע, כינון מחדש של יחסי האחדות וההרמוניה בין האדם לבין האלוהות, החי והטבע כפי שהתקיימו בגן העדן בראשית העידן שמסתיים.  קיימים לא מעט סימנים המרמזים ומורים זאת:

פסגת ה-נגב מלשון "גן בראשית" הלוא הוא גן העדן: נג בסיכול אותיות גן ב'=תחילת המילה בראשית

מלון קדמא היכן שמתקיים המפגש, קדמא מלשון קדם מרמז על גן העדן של תחילת העידן

פסגת הנגב תולדה של הסכמי אברהם שנחתמו בין ישראל למדינות ערב, כפי שבאנו וחשפנו מוקדם יותר בתמסורותינו- "חג החירות: החופש שבמחויבות אמת לחזון הנשמתי המוזהב"  מידע אקאשי רב חסד המאיר את הקשר הנשמתי הישיר שבין אברהם אבינו והאדם הראשון.

שדה בוקר מעונו האחרון ומקום קבורתו של בן גוריון המקום בו מתקיים המפגש, כפי שבאנו והארנו מוקדם יותר בתמסורותינו -"צופן הסביבון ונרות החנוכייה והקשר לאיש קטן עם חזון גדול הלוא הוא דוד בן גוריון" את הזיקה הרוחנית שבין משה רבנו מי שהנחיל את תורת האמת של האור לעם ישראל וממנו לאנושות כולה לדוד בן גוריון מי שאחראי לתקומתו מחדש של עם ישראל בארץ ישראל.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בשיבה הביתה אל הראשית לקשר של אחדות עם הבריאה והאל. אמן.