הקורונה והאדם המואר

אהובים-יקרים, ממקום מושבינו למעלה, מבחינים אנו במגמה הולכת וגוברת של חלוקה לשני מחנות אשר על פניו ניראה כי מייצגים עמדות מנוגדות ושונות לחלוטין אולם, שניהם מייצגים סף תודעה זהה:

המחנה הראשון הוא הקבוצה של פוחדי הקורונה והווריאנטים הנלווים לה, כועסים ומפנים אצבע מאשימה כלפי סרבני החיסונים.

המחנה השני הוא הקבוצה של פוחדי החיסונים ומתופעות הלואי שלהם,  כועסים ומפנים אצבע מאשימה כלפי מדיניות הממשלה שקוראת להתחסן, ומחמירה עם הלא מחוסנים.

למעשה, רב הדמיון על השוני בין שני מחנות אלה משום, ששניהם מדברים את שפת הפחד ומפועלים על ידו.

אהובים-יקרים, מיד עם תחילת מגפת הקורונה באנו והצהרנו בפניכם כי "הקורונה בשירות האור" והבהרנו, שתכליתה של הקורונה לדחוף את האנושות אל-עבר שלב אבולוציוני מתקדם יותר, משוחרר מתפיסות מגבילות מבוססות פחד.

אהובים-יקרים, האדם המואר הוא מי שלא פוחד מהקורונה וגם לא פוחד מהחיסונים!

האדם המואר אינו פוחד מהקורונה משום, שמזה שנים שהוא נהנה מבריאות טובה, לעולם אינו מתחלה, אפילו לא בצינון או חום קל, וזאת מבלי להצטרך להימנע ממזונות מסוימים, ליטול תוספי מזון וויטמינים, תרופות וחיסונים.

זאת ועוד, אצל האדם המואר, עם התקדמות הזמן ולמרות ההתבגרות בגיל, חלים שיפורים בתפקודים השונים של הגוף: הראיה, השמיעה והטעם, מערכת הנשימה, העיכול, והדם, עמוד השדרה ועוד. כמו כן, מחלות כרוניות, סימפטומים, ופציעות מהם סבל בעבר נעלמים כלא היו, ונרפאים באופן טבעי.

בנוסף, עם התקדמות הזמן, האדם המואר מבחין בשיפור במצבם הבריאותי של מי שפוסעים עמו בדרך הרוחנית, ושבדומה אליו גם הם משחררים את התלות בתוספי מזון וויטמינים, תרופות וחיסונים.

יש לזכור, שהמאסטרים של האנושות כדוגמת משה רבנו, אהרון הכהן הגדול, וישוע מעולם לא חלו בזמנים בהם מגפות קשות היו מנת חלקו של המין האנושי, וחיסונים לא היו בנמצא. כוהני האור פעלו ללא שמץ מורא ופחד בשביל לרפא את מי שחלו.

אהובים-יקרים, האדם המואר אינו פוחד מהחיסונים של הקורונה משום שהוא יודע שהאור שהוא נושא עימו מבטל ומנטרל את השפעת החיסונים.

אהובים-יקרים,  זהו זמן רב ערך ומיוחד במינו של סיום עידן ופתיחת השער עבור כלל האנושות  לעלות למדרגה של מוארות אשר במרכזה ריפוי וחסינות טבעיים.

יש לדעת, שהשגה של מוארות אינה מתרחשת מאליה אלא היא פרי הצטרפות אל דרך של ריפוי והתפתחות רוחנית בהובלה שלנו.

אמנם, המיידעים שלנו זמינים ונגישים חינם לכל דורש, ובו-בעת אין הם מהווים תחליף לתהליך אישי של טיפול וחניכה אלא, מהווים נדבך משלים.

בשל גודל הימים לכולם הזדמנות שווה, ויש כאן מבחן של סדרי עדיפויות,  בבחינת מה קודם למה. הבחירה או ליתר דיוק ההכרעה מונחת בידיים של כל אחד ואחת באופן כזה, שאף נשמה לכשתסיים את פרק חיה הנוכחיים ותחצה את הסף, לא תוכל לטעון שלא ניתנה לה ההזדמנות.

בתום תמסורותינו, אנו מברכים אתכם בהתעוררות הלב אל הבחירה הנכונה של הצבת הרוחני לפני הגשמי, ופסיעה בדרך אמת של ריפוי וחניכת אור.

אמן כן יהי רצון