מערכת היחסים שלך עם אלוהים זהה למערכת היחסים שלך עם בן/בת הזוג

 

אהובים-יקרים, כנשמות הנכם יורדים לממד הארצי עם כמיהה לממש אהבת אמת לחבור לבן / בת זוג משורש הנשמה אלא, שבפועל המעטים שבמעטים זוכים להגשים זוגיות אוהבת ומצמיחה, מפרה ומעצימה הסיבה, האופן בו הנכם תופסים את אלוהים כלומר, מערכת היחסים שיש לכם עם הבורא. בין אם הנכם מגדירים עצמכם מאמינים או כופרים בקיומו של האל, מנהלים אורח חיים חילוני, מסורתי או דתי הרי, שמערכת האמונות התת הכרתית כלפי הבורא מעצבת את התפיסה הכוללת שלכם לגבי אהבה וזוגיות, את הדרך בה הנכם נוטים לפרש את ההתנהגות של בן/ בת הזוג.

אהובים-יקרים, ממקום מושבנו שברוח, ערים אנו להרהורי הלב שיש לכם כלפי אלוהים מחשבות כגון:

אלוהים שכח ממני / לאלוהים לא איכפת ממני / אלוהים לא אוהב אותי  

אלוהים לא מתחשב בי / אלוהים מחשיב אחרים על פניי

אלוהים רוצה להחליט לי / אלוהים מנסה לקבוע לי

אלוהים לא מבין אותי / אלוהים לא רואה מה עובר עליי וכמה קשה לי

אני לא מבין מה אלוהים רוצה ממני

אם אלוהים היה אוהב אותי באמת הוא היה עושה בשבילי X

אהובים-יקרים, הצלקות הפנימיות במערכת היחסים שיש לכם עם אלוהים מושלכות בצורה לא מודעת על בן/ בת הזוג, ומנהלות את הזוגיות שלכם. ההתנהגות של בן/ בת הזוג נצבעת בפרשנות סובייקטיבית משלכם כתוצאה מכך, הנכם חשים פגועים וכעוסים מגיבים ממקום פצוע ומדמם, תהליך דומה קורה אצל בן/בת הזוג וכך נוצר פלונטר במערכת הזוגית.

אהובים-יקרים, בשביל להגשים זוגיות נשמתית או לחילופין להבריא זוגיות קיימת חיוני להעלות למודע את אותם משקעים תת הכרתיים ביחסים שיש לכם עם אלוהים, מטענים אלה שורשיהם בילדות המוקדמת מה שספגתם מההורים והסביבה כמו גם, בהתנסויות מיחידות חיים קודמות לאורך העידן שמסתיים.

אהובים-יקרים, בכדי לדוג את אותן תפיסות פנימיות ואמונות חבויות דקות אבחנה כל שכן לרפאן ולהתמירן, חיוני להימצא בתהליך של ריפוי וחניכה, יסודי ומקיף, רציף ועקבי אצל מורה רוח של אמת בהובלתנו. ברצוננו להעיר ולעורר אתכם כי התפיסה לפיה ניתן להתפתח לבד, ואין צורך לעבור טיפול ללמוד אצל מורה אמת בטעות יסודה שהרי " העין רואה הכול חוץ מאת עצמה " כשם, שהיטיב להורות זאת לתלמידי ותלמידות האור מנו מעידן אטלנטיס, הלוא הוא גדול מתקדשי האמת החכם באדם שלמה המלך בעידן זה. על מנת שאף נשמה לא תוכל בסיום מחזור חייה לטעון בפני בורא עולם כי לא ניתנה לה ההזדמנות לגאולה, ולא הייתה לה הכתובת הנכונה, מפנים אנו אתכם אל זו המשרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה אשר לא מכבר השלימה את פרויקט הענקת גלגלי הצלה לדמויות המפתח התנכיות.

אהובים-יקרים, חיים מלאים של בריאות איתנה, רווחה ושפע, מימוש והגשמה בכל הרבדים – האישי, הזוגי, המשפחתי והמקצועי הייעודי, תלויים הם ועומדים בהשכנת שלום ביניכם לבין בורא עולם.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בפיוס מחודש עם הרוח, אמן.