צופן פרשת שְׁמִינִי: מטרת החיים התפתחות ותנועה מתמדת

עריכה חדשה: 5 אפריל, 2024

אהובים-יקרים,  בפרשת שמיני מסופר אודות חטאם של נדב ואביהוא בני אהרון הכהן אשר בבואם לשרת בקודש הקריבו אש זרה ואת התוצאה הטרגית של זה: "  וַיִּקְחוּ בְנֵי אַהֲרֹן נָדָב וַאֲבִיהוּא אִישׁ מַחְתָּתוֹ וַיִּתְּנוּ בָהֵן אֵשׁ וַיָּשִׂימוּ עָלֶיהָ קְטֹרֶת וַיַּקְרִיבוּ לִפְנֵי יְהוָה אֵשׁ זָרָה אֲשֶׁר לֹא צִוָּה אֹתָם,  וַתֵּצֵא אֵשׁ מִלִּפְנֵי יְהוָה וַתֹּאכַל אוֹתָם וַיָּמֻתוּ לִפְנֵי יְהוָה "  ( ויקרא י', א' – ב' ), ברצוננו לבאר את מהות החטא אשר הביא לסוף המר של מותם המיידי.

אהובים-יקרים, תכלית הקיום והיקום היא תנועה קדימה צמיחה והתפתחות מתמדת, הקבוע היחיד אשר אינו משתנה לעולם הוא מוסר ה' הלוא הם חוקי הרוח האוניברסליים אשר תקפים לכל אדם באשר הוא אדם, בתמצית עשרת הדיברות אשר בתורת משה בהיפוך אותיות השם אחד מכינויי הבורא.  היצמדות למוכר והיאחזות בישן היא הסכנה הגדולה ביותר האורבת לבן האנוש כיוון, שמובילה להיעדר צמיחה, חידלון וכיליון במילים אחרות, מוות רוחני גרוע יותר ממוות פיזי שכן, הרוחי משפיע על הפיזי ומעצב אותו.

אהובים-יקרים, טבע עצמי הנפש הילדי הוא היעדר רצון לזוז לצאת מאזור הנוחות, היצמדות למוכר הידוע, פחד הישרדותי אחיזה בחומר.  תפקיד הכוהנים המשרתים בקודש לגשר רוח לחומר, שמיים לארץ באמצעות הוראת החדש משמע, להוביל את עצמם ואת קהל המאמינים אל שלב התפתחותי נעלה יותר אשרמצוי בקו אחד עם התוכנית האלוקית של אותה עת בלשון מטאפורית, להיות כנר דולק אשר לעולם אינו כבה.

אהובים-יקרים, מהות חטאם של נדב ואביהוא הנו עוון הנפילה למלכודת האגו של היצמדות למוכר ואי התנועה, היאחזותם בעולם הישן של עבודת האלילים ומנהגי המצרים שכן, בערך עוון חבוי צמד המילים נִווּן נע. למרבה הדאבון, נדב ואביהוא אשר מתוקף מעמד הכהונה נועדו להיות החלוצים הראשונים לשחרר את הישן מעלו בשליחותם בכך, יצרו השראה שלילית רושם מוטה ומטעה בקרב העם.

אהובים-יקרים, טבע הזמן הנוכחי בו הנכם מצויים של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ עידן זה בן 6,000 השנים הוא של האצה התפתחותית באמצעות הבאה לידי סיום של מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקארמה משמע, בלתי ניתן להעלות במדרגות הרוחניות ולהגיע לגאולה האישית מבלי לסגור את הקצוות לקשור את הזנבות מעידן זה על כן, היום יותר מתמיד נקראים הנכם להשקיע בהתפתחות הרוחנית שלכם להתחייב לתהליך יסודי ומקיף של ריפוי וחניכה. ברצוננו לעורר ולהעיר אתכם כי התפיסה הרווחת לפיה ניתן להתפתח לבד ללא עזרה וליווי של מורה רוח של אמת בטעות יסודה שכן, אין אדם רואה נגעי עצמו כפי שהורה לתלמידי ותלמידות האור מנו באטלנטיס, גדול מתקדשי האמת הלוא הוא שלמה המלך החכם באדם: " העין רואה הכול חוץ מאת עצמה ".

אהובים-יקרים, פעם נוספת מפנים אנו אתכם אל זו הניצבת בשרותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה, על מנת לעבור אצלה תהליך אישי מעמיק ושלם אשר יגלה מיידעים הצפונים באקאשה אודות זהויות ותפקידים שגילמתם בחיים קודמים, יסייע בידכם לרפא את הפצע הפנימי הכולל את כל יחידות החיים מעידן זה ולסיים את מערך שיעורי הנשמה, בבוא העת אף יזכה אתכם בקבלה מאתנו של הגמול הנכסף מכל הלוא הוא " החותם הרוחי המוזהב " אות וסימן להשלמת מסכת הקארמה והשגת הגאולה האישית. דעו, שיש עמכם אשר כבר נמצאים במקום של גאולה אישית ויש אשר קרבים לשם כלומר בדרך, אותם אלה הפוסעים בדרך נהנים מפירות ותגמולים רבים של ברכה ורווחה, שפע הגשמה בכל רובדי החיים בשיתוף ויצירה עם הרוח קרי, מקורות האור וההדרכה העליונים.

אהובים-יקרים, זכרו כי כאשר הנכם מפרידים עצמכם מהנתיב הנשמתי אשר נשמתכם בחרה בטרם ההתגלמות בכדור הארץ, בפועל בוחרים הנכם ללכת נגד עצמכם, היפרדות זו ממקור האור אשר בכם היא הסיבה לאותם תרחישים שליליים ומכאיבים אשר תכליתם לדחוף וליישר אתכם אל נתיב הנשמה.

אהובים-יקרים, שבים אנו ומתזכרים אתכם כי העגלה כבר יצאה לדרכה בחנוכה 2018, המשמעות היא שעם כל יום שעובר הפערים הולכים וגדלים והזמן הולך ואוזל. ברצוננו לעורר ולהתריע, שבבחירה להמשיך להשתהות ולדחות עוד את הושטת הידיים שלנו הנכם מקשים ומאריכים לעצמכם את הדרך בפרק החיים הנוכחי אף מרחיקים ממכם את הגאולה במובן, שגוזרים על עצמכם מסכת חדשה של גלגולים מתקנים על כן, בידכם הבחירה האם להתפתח מתוך קושי וסבל או שמחה ורווחה שהרי התוכנית הבריאתית מתקיימת בין כה וכה.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בהתיישרות במהירות האפשרית לנתיב הנשמה ולתוכנית האלוקית העכשווית, אמן.