צופן פרשת וַיַּקְהֵל : love key

עריכה חדשה: 7 מרץ, 2024

אהובים-יקרים, " לֹא תְבַעֲרוּ אֵשׁ בְּכֹל מֹשְׁבֹתֵיכֶם בְּיוֹם הַשַּׁבָּת " ( שמות ל"ה, ג' ) ברצוננו לבאר פסוק זה, מה הם כוונת והנחיית הדברים בעומק, להאיר את הרלוונטיות של אי הדלקת אש בשבת בעת הזו של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים, 216 השנים הנותרות לסיום עידן זה בן 6,000 השנים.

אהובים-יקרים, מהות האלוקות שלמות נצחית על כן אין היא צריכה דבר, המצוות נועדו עבור בני ובנות ישראל בבחינת כלים פיזיים ערוצים גשמיים אשר נועדו לסייע לכם לחבור לעצמי הרוחי מהותכם האלוהית העליונה משמע, המצוות הן האמצעים ולא המטרה. מטרת החיים בממד הארצי להוות ראי לפנימיות האל לשקף בחיי היום יום את חוקיות היקום על כן, המפתח לחיים מאוזנים של שפע ושגשוג, בריאות איתנה ורווחה הנו בהלימה לחוקי הבריאה והבורא בעוד, שאי הלימה גורמת לחיים של כאב וסבל, מחסור וקושי.

אהובים-יקרים,  בבריאה מחזור התפתחות שלם מונה 6 פעימות במהלכן, החלקים נעים מהמרכז החוצה בדומה להתפשטות האדוות במים במטרה להבטיח התנסות וגילוי, חקר ולמידה חדשים. בפעימה השביעית החלקים נאספים פנימה מתכנסים חזרה למרכז היא נקודת ההתחלה. בממד האדמתי עיקרון קוסמי זה מתורגם לששת ימות השבוע של עשייה, עבודה ולמידה ואילו היום השביעי יום השבת מציין נקודה על ציר הזמן של איפוס ואתחול מחדש, מעין פרוזדור מעבר בין השבוע שחלף לשבוע החדש שבפתח על כן, יום השבת נועד להתפנות ממלאכות היום יום לטובת התמקדות בהזנה רוחנית וטיפוח הביחד של התא המשפחתי הגרעיני.

אהובים-יקרים,  מהו טעם הציווי שלא להבעיר אש בשבת?  יסוד האש בבריאה מבטא את העיקרון הזכרי והתנועה של היציאה החוצה לצורך התנסות וגילוי, חקר ולמידה חדשים. איסור הבערת האש בשבת בשביל להורות כי התנועה הנכונה ביום זה הפוכה כלומר, פניה פנימה, התכנסות ואיסוף החלקים חזרה למרכז הפנימי מהות העיקרון הנקבי. יש לדעת, שלכל יום מימות השבוע מהות אנרגטית ייחודית  במטרה להבטיח תנועה של התפתחות תקינה על פי אותה המבניות והסדר הפנימיים בבריאה.

אהובים- יקרים, מנגנון שמירת השבת נועד לסייע לכם לאחות מחדש את צ'אקרת המין מרכז היצר עם צ'אקרת הלב מרכז האהבה אשר בעקבות החטא הקדמון הופרדו זו מזו. שיעבוד לדחפים, הרגלים רעים והתמכרויות למיניהן הן תולדה של הקרע בין מרכז המין למרכז הלב. בעידן תרבות השפע ישנה עליה חריפה בהתמכרויות למזון, מין, קניות, בילויים, אלכוהול, סיגריות, קנאביס, הימורים, מסכים וכיו"ב כתוצאה מכך, רבים ורבות סובלים מאי שקט תמידי, דכדוך וחרדה.

אהובים-יקרים, " לא תבערו אש בכל מושבותיכם ביום השבת " בראשי תיבות " בָּלַם תְּאֵבָה "  מרמז, שאי הבערת האש בשבת כלי רב ערך לעידון והתמרה של אש הערווה על ידי מיזוגה עם מי האהבה שכן, צופן תבערו מלשון ערווה אשר מובנו איבר המין ועוד, צופן שם הפרשה וַיַּקְהֵל מלשון קי צליל הגייה key  באנגלית פירושו מפתח, להו צליל הגייה Love באנגלית מובנו אהבה, יחד מתקבל הצירוף love key  אשר משמעותו מפתח אהבה.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם באהבה ויצירה במשותף עם הרוח, לו יהי.