צופן פרשת פְקוּדֵי : דּוֹפֶק י'

עריכה חדשה : 14 מרץ, 2024

אהובים-יקרים, ברצוננו לבאר את אשר מתואר בסיפא של פרשת פקודי: " וּבְהֵֽעָל֤וֹת הֶֽעָנָן֙ מֵעַ֣ל הַמִּשְׁכָּ֔ן יִסְע֖וּ בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל בְּכֹ֖ל מַסְעֵיהֶֽם, וְאִם לֹ֥א יֵֽעָלֶ֖ה הֶֽעָנָ֑ן וְלֹ֣א יִסְע֔וּ עַד י֖וֹם הֵעָֽלֹתֽוֹ, כִּי֩ עֲנַ֨ן יְהֹוָ֤ה עַל הַמִּשְׁכָּן֙ יוֹמָ֔ם וְאֵ֕שׁ תִּֽהְיֶ֥ה לַ֖יְלָה בּ֑וֹ לְעֵינֵ֥י כָל בֵּֽית יִשְׂרָאֵ֖ל בְּכָל מַסְעֵיהֶֽם " ( שמות מ', ל"ו – ל"ח ) ועוד, בספר במדבר פרשת בהעלותך כתוב : " עַל פִּי יְהוָה יִסְעוּ  בְּנֵ֣י יִשְׂרָאֵ֔ל  וְעַל פִּ֥י יְהֹוָ֖ה יַחֲנ֑וּ  כׇּל יְמֵ֗י אֲשֶׁ֨ר יִשְׁכֹּ֧ן הֶעָנָ֛ן עַל הַמִּשְׁכָּ֖ן יַחֲנֽוּ " ( במדבר ט', י"ח ), הפסוקים הללו מבליטים כי משך כל מסעם במדבר תנועת בני ישראל נעשתה על פי ה', על פי ההנחיה של הרוח.

אהובים-יקרים, צופן עמוד ענן בהיפוך אותיות מודע נע הווה אומר, האדם הרוחני האמיתי נע ופועל בכל מישורי חייו בהלימה לאנרגיות הקוסמיות, להנחיות המתקבלות ממקורות האור העליונים, כך נהגו תמיד מתקדשי האמת ומורי האנושות להקדים ולשאול טרם החלטה ופעולה את מקורות ההדרכה הגבוהים שכן, המבט האנושי מטבעו צר הוא ומוגבל, חסר את ראיית התמונה המלאה הרחבה על כל חלקיה ופרטיה.

אהובים-יקרים, העיקרון הזכרי מהותו תנועה בעולם החיצוני פעולה אקטיבית במציאות הגשמית ואילו, העיקרון הנקבי מהותו תנועה פנימה, המתנה והיערכות מחדש:

 " ובהעלות הענן מעל המשכן ייסעו בני ישראל " – האנרגיה הזכרית חמה ונעה מעלה על כן, בהעלות הענן בני ישראל נוסעים, יוצאים לדרך

"ואם לא יעלה הענן ולא ייסעו " – האנרגיה הנקבית קרה ונעה מטה על כן, בשעה שהענן נח על המשכן בני ישראל חונים, ממתינים

אהובים-יקרים, יש זמנים בהם הנכם נקראים לפעול במציאות חייכם, לנוע ולהתקדם הלאה בעוד, שבזמנים אחרים הנכם נקראים להרפות, לשהות, להמתין. צופן נס ראשי תיבות של סנכרון נצחי, על מנת לאפשר התרחשות ניסים בחייכם עלייכם ללמוד לפתח קשב וערנות פנימיים לתנועות הקוסמיות לפעול על פיהן או ליתר דיוק בשותפות עימן.

אהובים-יקרים, הענן על המשכן מסמל את השראת השכינה על כן, נועד להעיר ולעורר את בני ובנות ישראל כי האדם הרוחני האמיתי מסוגל אף נועד להגיע למצב פנימי של אחדות וקדושה, קשר ישיר ויצירה במשותף עם האלוקות כפי שהיה בגן עדן טרום החטא הקדמון והנפילה בתודעה.

אהובים-יקרים, כפי שהורנו לא מכבר הגוף הוא המקדש והלב הוא קודש הקודשים, דרך הלב המרכז של האהבה האדם חובר לרוח שבו אל נשמתו. האדם המואר מקשיב והולך אחר הקול הפנימי השקט שבתוכו אשר נשמע בקול דממה דקה, פתוח לקלוט את הכוונות והנחיות מקורות האור העליונים, ניאות ומזדרז לפעול על פיהן ליישמן במציאות חייו.

אהובים-יקרים, אותן דחיות אהבה אשר ספגתם בילדותכם וביחידות החיים הקודמות יצרו סדקים פנימיים בנפשכם אשר מפרים תדיר את שלוותכם בדומה ללבה המבעבעת מבעד לחריצים של הר געש. בשביל לשמוע את קריאות הנשמה להבחין בהנחיות הרוח נחוץ לרפא את הילד/ה הפנימי/ת לדומם את רעשי הרקע.

אהובים-יקרים, כדי לנטר/ לסנן את אותן הסחות פנימיות וחיצוניות אשר גורמות לכם לתרגם באופן מוטה את סימני הרוח אותם איתותים והכוונים אשר מקורם במהותכם העליונה ובהשגחה הגבוהה, חיוני לעבור תהליך יסודי ורציף של ריפוי וחניכה אצל מורה רוח של אמת בהובלתנו שכן, " העין רואה הכול חוץ מאת עצמה " כפי שהורה מנו מעידן הקודם באטלנטיס לתלמידי ותלמידות האור הלוא הוא שלמה המלך החכם באדם מעידן זה.

בתום תמסורותינו, מברכים אנו אתכם בסינכרוניזציה קרי, בתנועה בהולמות להנחיית הרוח והמקצבים הקוסמיים, שהרי צופן פקודי בהיפוך האותיות דופק י', לו יהי.