צופן פרשת כִּי תֵצֵא: גברים ונשים שווים בערכם שונים במהותם

אהובים- יקרים, אחד הציוויים המופיעים בפרשת כי תצא הנו: " לֹא יִהְיֶה כְלִי גֶבֶר עַל אִשָּׁה וְלֹא יִלְבַּשׁ גֶּבֶר שִׂמְלַת אִשָּׁה כִּי תוֹעֲבַת ה' אֱלֹהֶיךָ כָּל עֹשֵׂה אֵלֶּה " ( דברים, כ"ב, ה' ), לאורך העידן שמסתיים פסוק זה פורש על דרך הפשט לפיכך, התקבעו מסקנות שגויות על פיהן חל איסור על האישה לשאת כלי נשק המכונה גם כְּלִי זַיִן וללבוש מכנסיים, ועל הגבר חל איסור ללבוש שמלה. בהולמות לטבע הזמן העכשווי של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ עידן זה בן 6,000 השנים, ברצוננו להסיר המעטה ולהאיר את המשמעות האמיתית הנכונה של הפסוק.

אהובים-יקרים, בנושאים אינטימיים שבינו לבינה כתבי הקודש נוקטים בלשון מרומזת, " כלי גבר" אין הכוונה לכלי נשק כי אם לאביזר דמוי איבר מין זכרי שכן, מנהגי העולם העתיק כללו פולחן דתי וטקסים מיניים של חילופי תפקידים בין גבריים לנשים במהלכם, נשים עטו על עצמם אביזרים המדמים את איבר המין הזכרי וגברים התקשטו בשמלות, בדרכים פסולות ונלוזות אלה נשים וגברים בעולם העתיק הפגינו כוח ועליונות, התריסו נגד הסדר האלוקי בניסיון להשוות את מעמד בן האנוש לזה של האל. בספר המצוות הרמב"ם מנמק איסור זה בטענה כי לבישת בגדי המין השני נעשתה במסגרת פולחן דתי נוהג של עובדי האלילים.

אהובים-יקרים, הניסיון לגבור על הרוח לשבש את הסדר האלוקי שורשו בחטא האדם הקדמון. סוד יופיו וזוהרו של גן העדן משום, שעד לאכילה מפרי הדעת נשתמרו בו ההרמוניה והסדר האלוקי, כל חלק בגן בבחינת הצומח, החי והמאונש  מילא את תפקידו, הביא לידי ביטוי את המהות הייחודית אשר לו. אדם בהיפוך אותיות צליל הגייה מדע מלשון מודע מייצג את החיבור לרוח היא המודעות העליונה ואילו, חווה מלשון חוויה מייצגת את החיבור לרגש הוא האהבה האלוהית,  מודעות ללא אהבה מולידה עולם קר ומנוכר, אהבה ללא מודעות מולידה עולם כאוטי ומבולבל.

 אהובים-יקרים, עד לחטא הקדמון האדם הראשון היה באנרגיה הזכרית מחובר לרוח לכוח הנתינה אשר בו ואילו, חווה הייתה באנרגיה הנקבית מחוברת לרגש לכוח הקבלה אשר בה בדרך זו, אדם וחווה השלימו והפרו זה את זו אלא, שבנקודה מסוימת רגשות הקנאה, ההשוואתיות והתחרותיות אשר מקורן בעצמי הנפש הילדי הלוא הוא אישיות האגו חלחלו לחווה, גרמו לה לפרש באופן שגוי את העובדה שנוצרה שניה ומאדם כאילו פחותה ממנו, חווה מתפתה לאכול מעץ הדעת מתוך אשליה כי בדרך זו, תוכל להתחלף בתפקידים להיות ראשונה מעל אדם אף להשוות מעמדה לזה של אלוהים. משמתחוור לחווה כי בעקבות האכילה מפרי הדעת איבדה מאורה, היא עושה שימוש לרעה במעמדה כבת זוגתו של אדם, ומשדלת אותו לאכול מהפרי האסור גם כן במטרה להבטיח שלא יוותר מעליה בסולם ההתפתחות כתוצאה מכך, מתחיל עידן בסימן של נפילה בתודעה ובלבול תפקידים בין המינים.

אהובים-יקרים, עת הרת גורל זו של סיום העידן הנה בסימן של " שיבה הביתה " כל חלק אל תפקידו, אל מהותו. אישה אינה פחותה מגבר וגבר אינו מעל האישה, גברים ונשים שווים בערכם אם כי שונים במהותם. כאשר כל מין נמצא בתפקיד שלו אזי, הגבר מסייע לאישה להתחבר לרוח שבה לחגוג את מהותה הפנימית של קבלה שמחה ואילו, האישה מסייעת לגבר להתחבר לרגש שבו לחגוג את מהותו הפנימית של נתינה שמחה באופן זה, נוצר מעגל של הזנה וצמיחה הדדיים.

אהובים-יקרים, היפוך התפקידים בין גברים לנשים הוא מקור הקשיים והשחיקה בזוגיות אף שמדובר בחבירה לבן / בת זוג מהגורל. בכדי להנות מזוגיות משביעת רצון וארוכת שנים הכרחי להימצא בתהליך של ריפוי וחניכה בהובלתנו במטרה לסייע לבן לרפא את הגבר הפצוע שבו, ולבת לרפא את האישה הפצועה שבה. ריפוי הפצע הפנימי מעידן זה אצל הגבר ואצל האישה הוא המפתח להשכנת שלום בין המינים, לכינון חברה בריאה ומשגשגת.

לו יהי