צופן פרשת מְצֹרָע : צָרַעַת = צַר עֵת

עריכה חדשה : 16 אפריל, 2024

אהובים-יקרים, בפרשת מְצֹרָע ישנו המשך פירוט תהליך ההיטהרות מנגע הצרעת. התופעה הקרויה " צרעת הלכתית " שיקפה תודעה ישנה לפיכך, עם העלייה בתודעה של המין האנושי מגפה זו פסה מן העולם אף על פי כן, ברצוננו להאיר את המשמעות הרוחנית של נגע זה מפני,שמהותה רלוונטית לזמן הזה של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים הפרק האחרון של עידן זה בן 6,000 השנה, אשר בו היעד ההתפתחותי במרחב ארץ הוא כינון מחדש של יחסי אהבה ויצירה במשותף עם הרוח כפי שהיה בגן עדן טרום החטא הקדמון.

אהובים-יקרים, צָרַעַת מלשון צַר עֵת מרמז כי עידן זה אשר מתקרב עתה אל קיצו  הנו בסימן של הצרות התודעה עקב החטא הקדמון. טרום האכילה מעץ הדעת עצמי העור הגשמי היה מיושר ומאוחד עם עצמי האור הרוחני, האדם היה בעל תודעה גבוהה ונעלה אשר ניזונה ממערכת החושים הרוחנית האנרגטית. עם האכילה מפרי הדעת גוף האור צנח ונכלא בגוף העור, וערוצי החישה הרוחניים האנרגטיים הצרו ונסגרו כתוצאה מכך, הפרספקטיבה של האדם עוותה וסולפה משום שעברה להסתמך על מערכת החושים הפיזית המוגבלת המתעתעת.

אהובים-יקרים, אצל המאסטרים של האנושות ומתקדשי האמת כדוגמת משה רבנו העור קיבל איכות בוהקת וזוהרת כיוון, שעצמי האור קרן והשתקף מבעד לעצמי העור: " וַיְהִי בְּרֶדֶת מֹשֶׁה מֵהַר סִינַי וּשְׁנֵי לֻחֹת הָעֵדֻת בְּיַד מֹשֶׁה בְּרִדְתּוֹ מִן הָהָר וּמֹשֶׁה לֹא יָדַע כִּי קָרַן עוֹר פָּנָיו בְּדַבְּרוֹ אִתּוֹ "  ( שמות ל"ד, כ"ט ),  מַרְאֶה פְּנֵי העור מַרְאָה לטבעו הפנימי של האדם, אצל משה רבנו עצמי העור הגשמי היה מיושר ומאוחד עם עצמי האור הרוחני.

אהובים-יקרים, הופעת נגעים וכתמים על הגוף בבחינת קריאת השכמה ושעון מעורר לאדם להתיישר עם עצמי האור, עם המהות הפנימית הרוחנית אותו חלק אלוקי אשר בו שהרי, תכלית החיים בממד האדמתי להביא לידי ביטוי את האלוהי בגשמי, את עצמי האור בעצמי העור, לעולם הסדר הנכון הנו הצבת הרוחני לפני הגשמי.

אהובים-יקרים, "  נֶגַע צָרַעַת כִּי תִהְיֶה בְּאָדָם וְהוּבָא אֶל הַכֹּהֵן "  ( ויקרא י"ג, ט' ), תהליך ההיטהרות מנגע הצרעת הופקד בידי הכהן הגדול ובניו שכן, תפקיד משרת הרוח לתווך בין העליונים לתחתונים להביא את דבר שמיים, את ההזנה הרוחנית, לסייע לטועים ולתועים להתיישר חזרה אל דרך האמת והמוסר של האור : " וְרָאָה הַכֹּהֵן אֶת הַנָּגַע וְהִסְגִּיר אֶת הַנֶּגַע שִׁבְעַת יָמִים " ( ויקרא י"ג, נ' ), תהליך ההיטהרות בן 7 ימים כנגד 7 הצ'אקרות בגוף האדם, 7 צבעי הקשת ו-7 עולמות של מעלה עד בורא עולם נועד לעורר באדם את ההכרה בהיותו נשמה בתוך גוף ולא גוף שיש בו נשמה, אי קיום השבועה הרוחנית החתימה הנשמתית משמעותה הליכה כנגד עצמו ובחירה בגורל של סבל שכן, מה שלא נלמד בדרך האהבה וההבנה נלמד בדרך הכאב והקושי.

אהובים-יקרים,  התוכנית האלוהית לזמן הזה של סיום העידן הנה שיבה הביתה הווה אומר, כינון מחדש של ברית האחדות והאהבה, הבריאה והיצירה המשותפת עם הרוח כפי שהיה בגן עדן טרום החטא הקדמון והנפילה בתודעה, הן זוהי המשמעות האמיתית הנכונה של גאולה. ברצוננו להתריע אודות התפיסה הקלוקלת אשר השתרשה לאורך הדורות, לפי אותה הבנה עקומה ומסולפת הגאולה תתרחש מאליה על ידי גורם חיצוני בדמות המשיח. יש לדעת כי עצם ביאת המשיח הממשמשת ובאה עליה שוקדים אנו נמרצות בשותפות עם ההיררכיות האלוהיות, אינה פוטרת אתכם מנטילת האחריות על הריפוי וההתפתחות האישית שלכם בלשון מעשית, לעבור תהליך רציף ועקבי של ריפוי וחניכה בהובלתנו על מנת לרפא את הפצע הפנימי הכולל את כל יחידות החיים בעידן זה, להשלים את מערך שיעורי הנשמה,  ולקיים את החוזה הרוחני הייעודי. 

אהובים-יקרים, בעת הזו, רבים ורבות מעובדי ועובדות האור מתעלמים מקריאות הנשמה להצטרף לשורותינו, לחבור לזו המשרתת אותנו מקדמת דנא בקובלנה של היעדר תנאים פיזיים חומרים מתאימים. עלייכם לדעת, שהדחיינות וההשתהות משקפות הזדהות עם עצמי הנפש הארצי, והבעת אי אמון בעצמיותכם הנשמתית היא מהותכם האמיתית מקור עוצמתכם. בסטייה מהנתיב הנשמתי הנכם מרחיקים מכם את הגאולה אף מחמיצים הזדמנויות לשגשוג והגשמה במישור הזוגי, ההורי והמקצועי הייעודי.  

מברכים אנו אתכם בסיום תמסורת זו באהבה ללא תנאי ומחויבות אמת למהותכם הנשמתית עצמי האור אשר בכם. אמן.