צופן פרשת אַחֲרֵי מוֹת : איסורי עריות מלשון סוֹהֲרֵי עֵרוֹת

אהובים-יקרים,  פרשת אחרי מות מוקיעה את מנהגי מצרים והתרבויות העתיקות לקיים יחסי מין בין קרובי משפחה מדרגות שונות כגון הורה לילדו, בין אחאים ואחאים למחצה, אם חורגת, כלה, דודה, גיסה, חמות, נכדה ועוד אף אוסרת על משכב עם אשת חבר: " וַיְדַבֵּר יְהוָה אֶל מֹשֶׁה לֵּאמֹר, דַּבֵּר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, כְּמַעֲשֵׂה אֶרֶץ מִצְרַיִם אֲשֶׁר יְשַׁבְתֶּם בָּהּ לֹא תַעֲשׂוּ וּכְמַעֲשֵׂה אֶרֶץ כְּנַעַן אֲשֶׁר אֲנִי מֵבִיא אֶתְכֶם שָׁמָּה לֹא תַעֲשׂוּ וּבְחֻקֹּתֵיהֶם לֹא תֵלֵכוּ, אֶת מִשְׁפָּטַי תַּעֲשׂוּ וְאֶת חֻקֹּתַי תִּשְׁמְרוּ לָלֶכֶת בָּהֶם אֲנִי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, וּשְׁמַרְתֶּם אֶת חֻקֹּתַי וְאֶת מִשְׁפָּטַי אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה אֹתָם הָאָדָם וָחַי בָּהֶם  אֲנִי יְהוָה, אִישׁ אִישׁ אֶל כָּל שְׁאֵר בְּשָׂרוֹ לֹא תִקְרְבוּ לְגַלּוֹת עֶרְוָה אֲנִי יְהוָה, עֶרְוַת אָבִיךָ וְעֶרְוַת אִמְּךָ לֹא תְגַלֵּה אִמְּךָ הִוא לֹא תְגַלֶּה עֶרְוָתָהּ,  עֶרְוַת אֵשֶׁת אָבִיךָ לֹא תְגַלֵּה עֶרְוַת אָבִיךָ הִוא, עֶרְוַת אֲחוֹתְךָ בַת אָבִיךָ אוֹ בַת אִמֶּךָ מוֹלֶדֶת בַּיִת אוֹ מוֹלֶדֶת חוּץ לֹא תְגַלֶּה עֶרְוָתָן, עֶרְוַת בַּת בִּנְךָ אוֹ בַת בִּתְּךָ לֹא תְגַלֶּה עֶרְוָתָן כִּי עֶרְוָתְךָ הֵנָּה, עֶרְוַת בַּת אֵשֶׁת אָבִיךָ מוֹלֶדֶת אָבִיךָ אֲחוֹתְךָ הִוא לֹא תְגַלֶּה עֶרְוָתָהּ, עֶרְוַת אֲחוֹת אָבִיךָ לֹא תְגַלֵּה שְׁאֵר אָבִיךָ הִוא, עֶרְוַת אֲחוֹת אִמְּךָ לֹא תְגַלֵּה כִּי שְׁאֵר אִמְּךָ הִוא, עֶרְוַת אֲחִי אָבִיךָ לֹא תְגַלֵּה אֶל אִשְׁתּוֹ לֹא תִקְרָב דֹּדָתְךָ הִוא, עֶרְוַת כַּלָּתְךָ לֹא תְגַלֵּה אֵשֶׁת בִּנְךָ הִוא לֹא תְגַלֶּה עֶרְוָתָהּ, עֶרְוַת אֵשֶׁת אָחִיךָ לֹא תְגַלֵּה עֶרְוַת אָחִיךָ הִוא, עֶרְוַת אִשָּׁה וּבִתָּהּ לֹא תְגַלֵּה אֶת בַּת בְּנָהּ וְאֶת בַּת בִּתָּהּ לֹא תִקַּח לְגַלּוֹת עֶרְוָתָהּ שַׁאֲרָה הֵנָּה זִמָּה הִוא, וְאִשָּׁה אֶל אֲחֹתָהּ לֹא תִקָּח לִצְרֹר לְגַלּוֹת עֶרְוָתָהּ עָלֶיהָ בְּחַיֶּיה, וְאֶל אִשָּׁה בְּנִדַּת טֻמְאָתָהּ לֹא תִקְרַב לְגַלּוֹת עֶרְוָתָהּ, וְאֶל אֵשֶׁת עֲמִיתְךָ לֹא תִתֵּן שְׁכָבְתְּךָ לְזָרַע לְטָמְאָה בָהּ " ( ויקרא י"ח, א' – כ' ), נשאלת השאלה, מדוע האלוהות אוסרת על קיום יחסי מין בין קרובים ?

אהובים-יקרים, מטרת החיים היא תנועה והתפתחות מתמדת לשם כך, נשמות טרום התממשותן במרחב ארץ מתוות מסלולים של למידה והתפתחות, מגדירות חוזים רוחניים עם נשמות אחרות כאשר לכל תפקיד בחוזה יעד התפתחותי ייחודי :

בחוזה ילד – הורה האתגר ההתפתחותי עבור הילד קבלת סמכות של מי שנמצא מעל בסולם ההתפתחות

בחוזה הורה – ילד האתגר ההתפתחותי עבור ההורה להוביל, לכוון ולהורות לילדו את הדרך, להכשירו לחיים לציידו בידע ובכלים הנחוצים

בחוזה אחאים האתגר ההתפתחותי הוא חלוקה, ללמוד לחלוק ולשתף אחד את השני

בחוזה זוגי האתגר ההתפתחותי הוא פיתוח אינטימיות אשר כורכת את 3 רובדי הקיום האנושי – הרוחני, הרגשי והגופני

בחוזה של גיסים / גיסות האתגר ההתפתחותי הוא קבלה של השונה, פתיחות למנהגים ולתרבות של הצד האחר במשפחה

בחוזה של ילד בוגר להורה מבוגר האתגר ההתפתחותי הוא לא להותיר מאחור את הדור הוותיק, לסייע להם להתעדכן ולהסתגל לחילופי העיתים ואורחות החיים החדשים

בחוזה של סבא/סבתא – נכד/נכדה האתגר ההתפתחותי לפתח אצל דור ההמשך פרספקטיבה גבוהה ורחבה של המשכיות ורצף, שורשים ומורשת

בחוזה עמיתים/קולגות האתגר ההתפתחותי הוא איחוד כוחות למען קידום פרויקטים וחזונות משותפים

בחוזה של חברות האתגר ההתפתחותי הוא פיתוח איכויות רגשיות של קשב, הכלה ואמפטיה

אהובים-יקרים, כאשר יחסי מין אשר מקומם במעוז האינטימי הזוגי זולגים החוצה למערכות יחסים אחרות התפקידים מתהפכים, הסדר והאיזון מופרים, התוצאה היאעצירהשל הלמידה גדיעה של ההתפתחות בלשון הכתוב כרת אשר מובנו גדע : " כִּי כָּל אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה מִכֹּל הַתּוֹעֵבֹת הָאֵלֶּה וְנִכְרְתוּ הַנְּפָשׁוֹת הָעֹשֹׂת מִקֶּרֶב עַמָּם " ( ויקרא י"ח, כ"ט ),  איסורי עריות מלשון סוֹהֲרֵי עֵרוֹת כלומר, עבירה על איסורי העריות אשר בתורת משה בהיפוך האותיות השם אחד מכינוי הבורא מובילה אל ההירדמות התודעתית והשינה הרוחנית. יש לדעת כי ניוון רוחני מוליד ניוון פיזי, החמצה והיעדר צמיחה בכל מישורי החיים, אי מימוש הייעוד הגבוה וחזון הנשמה. 

אהובים-יקרים, בעת הזו של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ עידן זה בן 6,000 השנה עת השערים קרובים להיסגר, קוראים אנו לכם ממקום מושבינו שבמרום לשוב אל חוקי האלוהים בהם נצטוויתם במעמד הר סיני, אמן.