צופן פרשת קְדֹשִׁים: איסור משכב זכר ותפקידה הרוחני של קהילת הלהט"ב

אהובים-יקרים,  קדושה שווה אחדות החלקים רוח עם חומר, אלוהי עם אנושי מהו אפוא, הגורם המאחד אשר מחבר בניהם ? התשובה היא אהבה, רגש האהבה בונה את ה-גשר בין האדם לבורא עולם ובין האדם לבריות על כן, בפרשת קדושים נצטוויתם לאהוב איש את רעהו אף את שאינו יהודי כאילו הוא עצמכם ממש על שום מה ? כיוון, שכל בני האדם נוצרו מהאלוהים בלשון הכתוב: " לֹא תִקֹּם וְלֹא תִטֹּר אֶת בְּנֵי עַמֶּךָ וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ אֲנִי יְהוָה " ( ויקרא י"ט, י"ח ),  הסיומת אני יהוה מניחה את הטעם, את הסיבה ההנמקההכוונה, שבכל אדם יש נשמה שהיא חלק מהאלוהי המכונה ניצוץ אלוקי לפיכך, כאשר פוגעים הנכם באחר אף אם אין הוא בן או בת ישראל למעשה, הנכם מקלקלים לעצמכם על פי המשוואה הפוגע באחר בעצמו הוא פוגע, שנאמר : " שֹׁפֵךְ֙ דַּ֣ם הָֽאָדָ֔ם בָּֽאָדָ֖ם דָּמ֣וֹ יִשָּׁפֵ֑ךְ כִּ֚י בְּצֶ֣לֶם אֱלֹהִ֔ים עָשָׂ֖ה אֶת הָאָדָֽם " ( ויקרא בראשית ט', ו' ), הדם הוא עצמי הנפש הבשרי רוצה לומר, לא בגופו אף לא בנפשו.

אהובים-יקרים, ייעודו הרוחני של עם ישראל להנחיל לאנושות את הבשורה כי הכול אחד הוא דהיינו, כל בני האדם הם משפחה אחת! כולכם נוצרתם מהאדם הראשון אשר בהתגלמויותיו השונות שלאחר מכן מוכר לכם בשמות אברהם אבינו, משה רבנו, שמואל הנביא ואליהו הנביא, מדוע אם כן נוהגים הנכם בהתנשאות כלפי האחר ? מפרידים עצמכם זה מזה, פוגעים איש באחיו ? כזעקת הנביא מלאכי: "  הֲלוֹא אָב אֶחָד לְכֻלָּנוּ הֲלוֹא אֵל אֶחָד בְּרָאָנוּ מַדּוּעַ נִבְגַּד אִישׁ בְּאָחִיו לְחַלֵּל בְּרִית אֲבֹתֵינוּ "( מלאכי ב', י' ).

אהובים-יקרים, כשם שלכל נשמה תדר וגוון ייחודיים, המתנה בה בירך אותה אלוקים אשר אין העולם שלם בלעדיה, כן לכל אומה תפקיד ייעודי ייחודי כפי שהארנו ופרטנו בתמסורותינו הקודמת "מעגל רוחות העמים ". תכלית עם הסגולה מלשון סֶגֶל אשר מובנו צוות כינוי לקבוצת אנשים שעובדים בשיתוף פעולה הנו, לסייע למשפחת בני האדם לסגל את הראיה האחדותית על פיה כל החלקים הנם ביטוי וחלק מהשלם האחד.

אהובים-יקרים, האנושות העתיקה הייתה אנרכיסטית לחלוטין משוללת כל יסוד מוסרי, חברה בה אין דין ואין דיין, החזק שולט ואיש הישר בעיניו יעשה, גברים נהגו לחבוט, לרמוס, לבזות ולהשפיל זה את זה. נוהג רווח בעולם העתיק להפגנה של בריונות ועליונות על גבר אחר הייתה לבצע בו מעשה סדום למראה המון משולהב המריע בקריאות לעג ובוז בדרך זו, האנרגיה המינית אשר במקור נועדה להיות ביטוי של אהבה ומחויבות רגשית חוללה וטומאה, נעשה בה שימוש לרעה בחסות הכוח והשררה.

אהובים-יקרים, על מנת להרחיק את בני ישראל מנוהג מתועב זה של בעילת גבר בפרהסיה כביטוי  של יחסי שולט – נשלט, התורה מוקיעה יחסי מין בין גברים אך אינה אוסרת על יחסי מין בין נשים:  " וְאִ֗ישׁ אֲשֶׁ֨ר יִשְׁכַּ֤ב אֶת זָכָר֙ מִשְׁכְּבֵ֣י אִשָּׁ֔ה תּֽוֹעֵבָ֥ה עָשׂ֖וּ שְׁנֵיהֶ֑ם מ֥וֹת יוּמָ֖תוּ דְּמֵיהֶ֥ם בָּֽם " ( ויקרא כ', י"ג ).

אהובים-יקרים, למרבה הדאבון, במרוצת הדורות השתרשה בקרב חלקים מעם ישראל תפיסה מסולפת לפיה אלוהים מחשיב את עם ישראל על פני עמים אחרים בדומה להורה אשר מעדיף ילד אחד על פני האחר. ממקום מושבנו שבמרום קוראים אנו לכם לנער ולהשיל מעליכם עמדה יהירה ומתנשאת זו שכן, תכלית עבדות מצרים לטעת בכם אכפתיות וחמלה כלפי המוחלשים בחברה בני מיעוטים ולאומים אחרים.

אהובים-יקרים,  " וַיְהִי בְּבוֹאָם וַיַּרְא אֶת אֱלִיאָב וַיֹּאמֶר אַךְ נֶגֶד יְהוָה מְשִׁיחוֹ,  וַיֹּ֨אמֶר יְהֹוָ֜ה אֶל שְׁמוּאֵ֗ל אַל תַּבֵּ֧ט אֶל מַרְאֵ֛הוּ וְאֶל גְּבֹ֥הַּ קוֹמָת֖וֹ כִּ֣י מְאַסְתִּ֑יהוּ כִּ֣י  לֹ֗א אֲשֶׁ֤ר יִרְאֶה֙ הָאָדָ֔ם כִּ֤י הָאָדָם֙ יִרְאֶ֣ה לַעֵינַ֔יִם וַיהֹוָ֖ה יִרְאֶ֥ה לַלֵּבָֽב " ( שמואל א' ט"ז, ו' – ז' ) הוראה זו, שניתנה בשעתו לשמואל הנביא אשר נצטווה למשוח מקרב בני ישי מלך אחר תחת שאול הנה הוראה נצח עבורכם להתיישר ולנהוג על פיה כלומר, להציב את הפנימי הרוחי מעל החיצוני הפיזי, לשפוט אדם לא על פי מראהו החיצוני, מוצאו העדתי, השכלתו, הונו החומרי וכיו"ב כי אם על פי תכולתו הפנימית ומניעיו האמיתיים.

אהובים-יקרים, למרבה הדאבון, במרוצת הדורות חלק לא מבוטל של רבנים ומנהיגי דת מעלו בתפקידם, מיסדו מנגנון של שידוכים מעוות ביסודו אשר מציב בסדר עדיפות עליונה מדדים פיזיים חיצוניים כגון מוצא עדתי, ייחוס משפחתי, מעמד כלכלי, רקע נפשי ובריאותי אצל קרובי משפחה ועוד באופן זה, התקבעה במגזר הדתי תפיסה של היררכיה מעמדית ואפליה עדתית ההפך הגמור מרוחניות אמת.

אהובים-יקרים, בעת הזו, ישנה עליה חדה במספר הבנים שאוהבים בנים ובנות שאוהבות בנות, תופעה זו אינה פוסחת על אף חלק בחברה אף לא על המגזר הדתי חרדי. חשובה המודעת כי אותם בנים ובנות שנמשכים לבני מינם, הן נשמות אמיצות אשר קיבלו על עצמן בזמן הזה של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ העידן בן 6,000 השנים, לסייע בהתעלות האנושות ללמד את המין האנושי אהבה ללא תנאי וקבלת השונה כפי, שמסומל בדגל הגאווה המכונה בשמותיו הנוספים דגל הקשת ודגל החופש, להורות לכם כי אהבה היא חופשואין לכפותה על אף אדם, אהבה היא מהות הבריאה והבורא, בנים ובנות יקרים ויקרות אלה יודעים בעומק ליבם כי אין סתירה בין האהבה שחשים לבני מינם לאהבת הבורא.

אהובים-יקרים, חוק האיזון הקוסמי הנו פועל יוצא של מיזוג הזכרי עם הנקבי, האיזון אשר מופר עתה בעולמכם בקשרי האהבה והאינטימיות הנו זמני עד אשר ילמד השיעור של כבוד ואהבה ללא תנאי, שוויון אחווה לפיכך, העמדה המנדה הלוחמנית כלפי קהילת הלהט"ב בשם ערכי הדת והתורה כביכול מוטעית ביסודה, הנכון הוא לחבק את אותם בנים ובנות גיבורים וגיבורות, להודות להם על החתימה הנשמתית להורות לכם את ברית האהבה, שהרי צופן להט"ב בהיפוך אותיות צליל הגייה עת לב.

אהובים-יקרים, ברצוננו להעיר ולעורר אתכם כי ואהבת לרעך כמוך היא תמצית תורת משה כשם, שהורה התנא האהוב רבי עקיבא הלוא הוא יעקב אבינו :" זהו כלל גדול בתורה ",  בזה הציווי הנכם נבחנים ומשתווים לבורא עולם לא במנת המשכל התורנית או הכללית אף לא בכישורים או בהישגים חומרים כאלה ואחרים.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בהיזכרות מחודשת במהות האלוהית האוהבת שבכם, אמן.