צופן פָּרָשַׁת אֱמֹר: תודעת משיח = תודעת שָׂמֵחַ

אהובים-יקרים,  בפרשת אמור האלוהות אוסרת על הכהן הגדול להיטמא למתים אף לא לקרוב משפחה מדרגה ראשונה: " וְהַכֹּהֵן הַגָּדוֹל מֵאֶחָיו אֲשֶׁר יוּצַק עַל רֹאשׁוֹ שֶׁמֶן הַמִּשְׁחָה וּמִלֵּא אֶת יָדוֹ לִלְבֹּשׁ אֶת הַבְּגָדִים אֶת רֹאשׁוֹ לֹא יִפְרָע וּבְגָדָיו לֹא יִפְרֹם, וְעַל כָּל נַפְשֹׁת מֵת לֹא יָבֹא לְאָבִיו וּלְאִמּוֹ לֹא יִטַּמָּא,  וּמִן הַמִּקְדָּשׁ לֹא יֵצֵא וְלֹא יְחַלֵּל אֵת מִקְדַּשׁ אֱלֹהָיו כִּי נֵזֶר שֶׁמֶן מִשְׁחַת אֱלֹהָיו עָלָיו אֲנִי יְהוָה " ( ויקרא כ"א, י' – י"ב ), ברצוננו להאיר את המשמעות הרוחנית הגבוהה של האיסור, והקשרה לזמן הזה בו מצויים הנכם של ימות המשיח.

אהובים-יקרים, משיחת הכהן הגדול המכונה הכהן המשיח בשמן המשחה באזור הראש והמצח,  הן מרכז המצח הוא מקום משכנה של צ'אקרת העין השלישית אשר אמונה על התקשורת עם מקורות האור העליונים וכשם, שהארנו בתמסורותינו הקודמות שמחה היא הצופן של מרכז העין השלישית מרמזת, שאין רוח הקודש חלה כי אם מתוך שמחה, משחה בהיפוך האותיות שמחה, משיח בסיכול האותיות שמח!

אהובים-יקרים, " עִבְדוּ אֶת יְהוָה בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה " ( תהילים ק', ב' ), אמרה זו של המלך דוד מתקדש אמת נעים זמירות ישראל נועדה לעורר אתכם אל כוח המשיכה של השמחה ! הלוא שימחה בהיפוך האותיות משיכה זאת אומרת, השמחה ממגנטת אליכם את כוחות האור העליונים שכן, התדר של השמחה פותח את הלב.

אהובים-יקרים, כאשר הלב נפתח התודעה ואופן ראיית המציאות מתרחבים גם כן, הדבר מסייע בידכם לזהות את מתנות ההתפתחות באתגרים שהנכם מתמודדים עמם, את ההזדמנויות לצמיחה מתוך חיבור למהותכם העליונה שורש נשמתכם מקור עוצמתכם.

אהובים-יקרים, ההפך קורה כאשר שוקעים הנכם ברגשות צער, במצב מעין זה הנכם מפרידים עצמכם מעצמי האור מהותכם האלוהית שכן, התדר של הצער מכווץ את הלב וממסך את התודעה, צער מלשון צר והאות ע' היא העין השלישית, וגם צער בהיפוך אותיות עצר משמע, הצער עוצר את זרימת החמצן והדם בגופכם.

אהובים-יקרים, תפקיד הכהן הגדול להוות צינור ראשי ערוץ מרכזי להיררכיות האלוהיות על כן, נאסר עליו להיטמא למתים, שמא הצינור בבחינת הכלי האנושי שהוא אשר נועד להיוותר 24/7 פתוח לקבל ולקלוט ממקורות האור העליונים עבור כלל נשמות ישראל יצר בעקבות נוהגי האבלות ובכיית המתים.

אהובים-יקרים, הכהן הגדול נועד לייצג את המדרגה הנעלה של התעוררות מאשליית המוות וחיבור לתודעת נצח כפי שהיה בגן עדן. האדם הראשון טרום החטא הקדמון היה מאוחד עם עצמי האור מהותו האלוהית העליונה ושרוי בתודעה של על מוות, גן עדן מלשון גֶּן שמובנו תורשה עדן מלשון עַד שפירושו נצחי : " וַיִּקַּח יְהוָה אֱלֹהִים אֶת הָאָדָם וַיַּנִּחֵהוּ בְגַן עֵדֶן לְעָבְדָהּ וּלְשָׁמְרָהּ, וַיְצַו יְהוָה אֱלֹהִים עַל הָאָדָם לֵאמֹר מִכֹּל עֵץ הַגָּן אָכֹל תֹּאכֵל, וּמֵעֵץ הַדַּעַת טוֹב וָרָע לֹא תֹאכַל מִמֶּנּוּ כִּי בְּיוֹם אֲכָלְךָ מִמֶּנּוּ מוֹת תָּמוּת " ( בראשית ב', ט"ו – י"ז ), " מות תמות " אין הכוונה למוות פיזי כי אם למוות תודעתי.

אהובים-יקרים, החיבור אל תודעת משיח בהיפוך אותיות תודעת שמח אפשרית כאשר מתוודעים הנכם למהותכם האמיתית אותו חלק המשכי אשר בכם שאינו גווע לעולם, משיח מלשון ממשיך בדרך זו, לחולל טרנספורמציה ביחסכם למוות של עצמכם ושל קרוביכם, הן המוות הוא שינוי צורה ותו לא, שחרור מכבלי הגוף והחומר חזרה לצורת המקור טרם הולדתכם. ככל שתעמיקו את החיבור לנשמה העליונה תיעשו מודעים לנוכחותם של נשמות הנפטרים עומדות לצידכם ומלוות אתכם, תחושו באהבה שלהם עוטפת אתכם אט אט ממוססת את רגשות הצער והכאב על לכתם.

אהובים-יקרים, בעת הזו של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים ושארית עידן זה בן 6,000 השנה, היעד ההתפתחותי במרחב ארץ הינו שיבה הביתה הכוונה,  לאיחוד מחודש עם עצמי האור הנשמתי והתפכחות מאשליית המוות כפי שהיה טרום החטא הקדמון בראשית העידן.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בהתעוררות הלב ובחירה בנתיב של התפתחות רוחנית, אמן.