צופן תשפ"א: "שֻׁתָּף אור"!

עוֹמָרִים / ארכי-מלאך מיכאל

מה רַב הוא האדם

איננו רק בשר ודם

בתוכו  אֵינְסוֹף חלקיקים

פִּיסּוֹת  של אלוהים

וכשהחלקים כולם נֶאֱסָפִים

שבים הביתה מִתְפַּיְּיסִים

האוֹר את העוֹר שׁוֹטֵף

וזיכרון קַדְמוֹן  בך פּוֹשֵׁט

נזר הבריאה הנך בּוֹרֵא-שׁוּתָּף

אל ריאותייך אֱמֶת זו תִּשְׁאַף

וראה בְּרָכָה בשנת תשפ"א!

אהובים-יקרים, כפי שנלמד בעבר, כל שנה עברית חדשה נושאת "חותם תדרי-תודעתי" ייחודי לה,  אשר  מחבר אותה לישות אור ספציפית.  זווית משלימה-נוספת להבנת  נושא חשוב זה הנה ההכרה, ששנה חדשה מציבה משימה התפתחותית מרכזית ייחודית עבור בני-האדם.

בפתחה של השנה החדשה שלוש השאלות שנכון וראוי לשאול אפוא הן:

מהו האתגר האבולוציוני של שנת תשפ"א?

מי היא ישות האור שפורסת חסותה על שנת תשפ"א?

לאיזה צ'אקרה בגוף האדם נקשרת שנת תשפ"א?

אהובים-יקרים,  השנה היוצאת, שנת  תש"פ, תיחרט בתודעה של האנושות עוד הרבה שנים קדימה. כפי שהצהרנו מוקדם יותר, "הקורונה היא בשירות האור", ומהווה חלק מהתוכנית הבריאתית לזמן העכשווי. נגיף הקורונה נועד ליצור את אותם ניעורים וזעזועים פנימיים וחיצוניים, ברמת הפרט והחברה במטרה, לדחוף את האנושות אל אל-עבר עליית מדרגה, וכינון "סדר פלנטרי חדש". נגיף הקורונה אילץ את בני האדם לזוז מאזורי הנוחות  של הקיבעון, ולנטוש דפוסים והרגלים ישנים לטובת בחינת דרכים חדשות ונכונות יותר, שמסונכרנות לחוקיות החדשה של "אחרית הימים" ו"מעברי עידנים".  מכאן, ששנת תש"פ הייתה בסימן של "פירוק" ו-"ריקון" מבנים קיימים בכל תחומי החיים: במערכות היחסים, בעבודה, בכלכלה, בבריאות, בחינוך, בדת, בתרבות הבילוי והפנאי ומה לא בעצם, כפי שמלמד צופן השם "קורונה" מלשון "רוֹקְּנָה"!

אהובים-יקרים, מטבע הדברים, השלב הבא לאחר פירוק וחורבן הנו שלב של "חיבור ובניה מחודשת" בא ללמד, שלעומת שנת תש"פ, שטלטלה וזעזעה קשות, שנת תשפ"א הנה בסימן של הזדמנויות ליצירת חיבורים ובניה מחודשת באופן שלא היה כמותו מעולם לאורך העידן שמסתיים!  שנת תשפ"א קוראת לבני האדם לשוב ולהיות את מה שהם נועדו להיות: "בוראים בגוף" במילים אחרות, "בוראים שותפים", שיוצרים ביחד עם מקורות האור העליונים, את מה שהנו בגדר הבלתי אפשרי, ונמצא מעבר לתפיסה האנושית ולהיגיון השכלי, כפי שמלמד צופן השם תשפ"א מלשון,  "שֻׁתָּף אור" ( תשפ = שֻׁתָּף  א'= אור ).

אהובים-יקרים, בכתובים מתואר שהאלוהות מתגלה לראשונה למשה בשם יהוה: "וידבר אלוהים אל משה ויאמר אליו אני יהוה וארא אל אברהם אל יצחק ואל יעקב כאל שדי ושמי יהוה לא נודעתי להם" ( שמות ו', ב'). חשוב לדעת, שבזמן מקודש זה של "אחרית הימים" כלומר, "הפרק האחרון" של העידן הנוכחי, רצון יהוה  לחדש את הקשר הישיר עם משפחת בני האדם, ויש שכבר שומעים קריאה זו בליבם  שהרי,  טבע הזמן העכשווי  הנו בסימן של "השיבה הביתה" למצב "בראשית" של "אחדות עם האל", כפי שהיה בגן-עדן טרום האכילה מעץ הדעת.  הסבל וההישרדות, שמהווים את סימן ההיכר של העידן הנוכחי שמסתיים, הם תוצאה של אבדן הקשר הישיר עם הרוח, ונפילה אל תודעת הנפרדות.

אהובים-יקרים, מי שיבחר לפסוע בנתיב של ריפוי וחניכה, ללמוד את "האמת הקוסמית" ולעבוד לפי "חוקי הרוח", ייהנה בשנת תשפ"א  מרווחה רגשית ובריאות פיזית, ויזכה לברוא "יד ביד" עם האל,  כפי שעשה זאת גדול מורה האנושות "שלמה המלך", ששמו הנוסף, שניתן לו ישירות על-ידי יהוה הנו "ידידיה": "וישלח ביד נתן הנביא ויקרא את שמו ידידיה בעבור יהוה" ( שמואל ב', י"ב כ"ה).

אהובים-יקרים,  המפתח לעלות למדרגה של אחדות, ולמעמד של "שותף אור" כלומר, "בורא ביחד עם האל" הנו, חיים לפי האמת של האור וחוקי הרוח  זו הסיבה, ששנת תשפ"א הנה בהובלתו של ארכי-מלאך מיכאל, שניצב מימין ומניף את חרב האמת המוזהבת, אשר מבטאת את החיבור הישיר בין האדם לחוקי האמת של הבורא! זאת ועוד, הצ'אקרה הדומיננטית שנקשרת עם שנת תשפ"א הנה צ'אקרת המין,  בעוד שבחוקיות הישנה מרכז המין ביטא תודעה של הישרדות עתה, עם כניסתה של שנת תשפ"א  ניתנת ההזדמנות למי שיבחר לפסוע בדרך של התפתחות רוחנית, לעבוד עם מרכז מין חדש, שמבטא יצירה ובריאה ביחד עם הרוח, והרי צופן המילה "מין" הנו    "יָמִין" וגם "מָן י'",  המזון שירד מהשמיים ובני ישראל אכלו 40 שנה במדבר.

אהובים-יקרים, המשמעות של מרכז מין חדש הנה,  חיים של חיוניות ויצירתיות, השפעה ושפע, חדווה ושמחה, ולא פחות חשוב מכך, פוריות אצל גברים ונשים,  גם בגילאים מבוגרים.

אהובים-יקרים, בניגוד לדעה הרווחת לפיה, הדרך לנצח את נגיף הקורונה תלויה במשאבים כלכליים ופיזיים, אנו באים ומכריזים, שהדרך לניצחון נגיף הקורונה הנה ביישור קו עם האמת של האור וחוקי הרוח, שהרי כל שקורה בגשמי מקורו ברוחי, והאור הנו קמע ההגנה האולטימטיבי! אדם שעובד בשותפות עם הרוח חווה נסים ופלאות שהם מעבר לכל תפיסה אנושית והגיון שכלי, והרי צופן המילה "נס" הנה ראשי תיבות של "סנכרון נצחי"!

אהובים-יקרים, בתום מאמר תמסורת זה, אנו מברכים, לו-יהי ובשנה החדשה שנת תשפ"א כמה שיותר בני אדם  ישובו להיות את מה שנועדו להיות- שותפי אמת עם הבריאה והאל!